quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden toen je dat postte
maar ik eet mn patat niet met sambal hoor, dus yo momma ook nie
Een beetje jammer altijd weer die boeren die daarover 'discussiëren'. Je hoopt dan altijd nog maar dat ze in het algemeen ook zo kritisch naar hun eigen taalgebruik kijken. (Dat helaas bol staat van de spelfouten en kromme formuleringenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
wat een kut titel het is friet
Zo te lezen zijn uw smaakpappillen naar de galemiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef RoW_0 het volgende:
aah kom op zeg, sambal is gewoon fucking lekker en kan overal wel op! vooral op patat. taste it.
Enkel sambal lijkt me ook een beetje 'too much', maar in de mix met mayo + ketchup/curry is een beetje sambal niet onaardig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn uw smaakpappillen naar de galemiezen.
Het probleem is juist dat de meeste snackbars al standaard uit lijken te gaan van curry, terwijl ketchup ook een uitstekende optie is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:14 schreef kawotski het volgende:
Curry, en die snackbars die toch ketchup serveren terwijl je nadrukkelijk om curry vraagt moeten verboden worden of permanent worden gesloten of vermeden (whatever comes first). Hoe moeilijk kan het zijn om 1 ding te onthouden.. lijkt de mcdonalds wel..
Ligt aan waar je woont. In België is een "Friet oorlog" friet met stoofvleessaus, mayonaise en ketchup.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Speciaaltje met curry is dus mayo en curry. Speciaaltje is standaard mayo en ketchup enof uitjes.
Prangendere vraag is wat "oorlog" precies inhoudt. sate-mayo met of zonder ketchup? Hele ruzie over gehad gister met een vriend.
Je kunt toch altijd kiezen?quote:Op zondag 22 februari 2009 02:47 schreef PhysTick het volgende:
blijkbaar is het in elke streek anders. in overijssel is het meer met curry. Althans... in Hardenberg is het curry, in Zwolle kun je soms kiezen wat je wilt
Wat is het nou?quote:Op zondag 22 februari 2009 02:46 schreef ShinobizWinter het volgende:
Er is niks mis met curry, maaaarrrr een patatje speciaal is gewoon simpelweg met ketchup!!! Ik weet niet waar jullie wonen, in adam krijg ik altijd ketchup. Je had m'n gezicht moeten zien toen ik in leiden een keer een patat speciaal bestelde en curry kreeg.
Volgens is het idd zo dat speciaal in het zuiden met curry is en in het noorden met ketchup.
(al vind ik een patatje oorlog toch lekkerder)
Leiden ligt niet in het Zuidenquote:Op zondag 22 februari 2009 02:46 schreef ShinobizWinter het volgende:
Er is niks mis met curry, maaaarrrr een patatje speciaal is gewoon simpelweg met ketchup!!! Ik weet niet waar jullie wonen, in adam krijg ik altijd ketchup. Je had m'n gezicht moeten zien toen ik in leiden een keer een patat speciaal bestelde en curry kreeg.
Volgens is het idd zo dat speciaal in het zuiden met curry is en in het noorden met ketchup.
(al vind ik een patatje oorlog toch lekkerder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |