Precies! Die van Stegeman Wijco zijn allemaal ubertonnetjes. Leuk voor een bbq met 20 man maar niet echt praktisch als je ff zin heb in een mexicano pinda ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:01 schreef Terpentin07 het volgende:
De satesaus van Remia was wel lekker.Maar die van de Lidl ga ik ook nog proberen.Allen is het zoveel.
Zet ik het nog in de OPquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef nedenzo het volgende:
je kan ook pindakaas opwarmen in een pannetje en sambal er doorheen roeren ofzo
Koken moet natuurlijk wel een beetje een uitdaging blijven in CUL.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
... die van Wijko, maar daar moet je nog water aan toevoegen dus vind ik zelf wat minder praktisch. ...
Dan maak ik m'n eigen satésaus en dan neem ik geen kant en klare, dat is pas wat voor in CULquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Koken moet natuurlijk wel een beetje een uitdaging blijven in CUL.
Dat is echt de goorste pindasaus die ik ooit gehad hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:50 schreef IJsblock het volgende:
Conimex pindasaus in een zakje, water in de waterkoker, laten koken, erbij mikken en het is nog te nassen ook!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef kabouter.muts het volgende:
WIJCO
een ander is er niet
en dan niet de kant en klare maar die je nog moet aanlengen
Ja precies!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En die heb je ook in kleinere emmertjes.
Dan een scheutje ketjap en lik sambal!
als je echt geen ingredienten in huis hebt snap ik het maar als je bv al ketjap, melk, sambal, laos, djintan in huis hebt dan kan je je eigen smaak bepalen ipv je te beperken tot die standaardzooi uit de super.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zet ik het nog in de OP![]()
Echt he sommige mensen
Die is lekkerquote:
Ja en als jij de stront dan meteen uit je ogen wrijft kun je lezen dat ik op zoek ben naar kant en klare pindasausquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
als je echt geen ingredienten in huis hebt snap ik het maar als je bv al ketjap, melk, sambal, laos, djintan in huis hebt dan kan je je eigen smaak bepalen ipv je te beperken tot die standaardzooi uit de super.
Lief doen tegen elkaarquote:Op zondag 22 februari 2009 02:14 schreef Pacmaniac het volgende:
Ja en als jij de stront dan meteen uit je ogen wrijft kun je lezen dat ik op zoek ben naar kant en klare pindasaus
Kijk zo kan het ookquote:Op zondag 22 februari 2009 04:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief doen tegen elkaarSommige mensen willen gewoon heel graag dat je alles zelf maakt en begrijpen niet zo goed wat je bedoelt met 'snel en makkelijk'
Maar dan moet hij ook zèlf de pindakaas maken. Vind ik dan.
Ik heb overigens al een paar keer zelf (jaja, helemaal zelf...dus met allerlei ingrediënten mengen en zo, heel gedoe) satésaus proberen te maken, maar kant & klaar is eigenlijk meestal lekkerder dan wat ik maak
ja duidelijk Einstein.. lezen is een vak, als jij de eerste eenderde van mijn zin dan niet ziet is dat niet mijn probleem. Jij verdient gewoon de satesaus uit de supermarkt.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en als jij de stront dan meteen uit je ogen wrijft kun je lezen dat ik op zoek ben naar kant en klare pindasaus
Boehoequote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja duidelijk Einstein.. lezen is een vak, als jij de eerste eenderde van mijn zin dan niet ziet is dat niet mijn probleem. Jij verdient gewoon de satesaus uit de supermarkt.
Heb de kuipjes van Verstegen gehaald en idd prima. Geen idee hoelang je eigelijk pindasaus kunt bewaren als de seal verbroken is. Weekje max ofzo?quote:
Staat op de verpakking!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Heb de kuipjes van Verstegen gehaald en idd prima. Geen idee hoelang je eigelijk pindasaus kunt bewaren als de seal verbroken is. Weekje max ofzo?
quote:
nope, voor mij maakt het niet veel uit of het kant en klaar is, of een pot pindakaas,quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Kant en klaar![]()
Supermarkt![]()
Zelf maken![]()
Dig it?
Ik heb een aangebroken bak satehsaus van mijn vader meegekregen en vroeg: "Hoe lang is dat al open?"quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef Pacmaniac het volgende:
![]()
Meteen ff gekeken. Staat na opening in de koelkast "beperkt houdbaar" . Heb je nog geen reet aan.
bij ons staan potten van calve vaak een maand of 3 geopend in de koelkast, zonder problemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een aangebroken bak satehsaus van mijn vader meegekregen en vroeg: "Hoe lang is dat al open?"
Hij had geen ideeStaat ook 'na opening beperkt houdbaar op'. Wat is dat? Een paar dagen in de koelkast, een week, een maand? Ik denk niet dat ik het nog ga eten trouwens, als hij al geen idee heeft wanneer het is geopend klinkt het alsof het al maanden open staat.
zou voor mij geen probleem zijn. (kan ook zijn dat ik veel weerstand heb )quote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, het ziet er niet bedorven uit of zo. Het is gewoon bruin, beetje uitgedroogd en ruikt naar pindasaus.
Ik heb ook altijd Verstegen satésaus maar bij mij is het verpakt in 5 porties voor 1 à 2 personen ofwel 5 kuipjes van 80 ml.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:17 schreef floopzz het volgende:
Verstegen, by far.
(pssst ze hebben daar grote potten van,maar ook kleine kuipjes van, per 3 verpakt en ooit ooit ooit heb ik ook sticks satesaus van ze gehad, toen te vinden bij de kruiden in de supermarkt)
Sate saus wekt de illusie dat het saus zou zijn louter voor bij de sate. Ik vind het dom klinken een patatje met sate saus. Saus gemaakt van pinda's dus pindasaus zou de meest logische naam zijn. Maar what's in the name / care.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef Twerk het volgende:
Overigens spreek ik we liever van sate saus. Pindasaus klinkt zo Febo voor mijn gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |