Altijd leuk als je mijn topics omhoog kickt.quote:
Je topic doet het niet zo heel goed, dus bij deze nog een reactie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk als je mijn topics omhoog kickt.
Daarvoor mijn dank.
Die is ook legendarisch iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:16 schreef Apfel. het volgende:
Panini boek WK '94 met Valderama van Colombia
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Buitendam het volgende:
Future Starplaatjes![]()
Waren ze allemaal zilver, of alleen die van Gaston Taument?
Ik heb er nog één uit 1971quote:Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog wel e.e.a. aan oeroude panini boekjes ja.
Vooral van voetbal, maar ook van the A-team & Knight rider.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef raptorix het volgende:
Mijn eerste boek is van 1980, en die heb ik compleet, legendarische fotos van Abe (zie tong) en Ruud Gullit met afro
Speelden toen in hetzelfde team
Ken je dit topic Raptorix ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef raptorix het volgende:
Mijn eerste boek is van 1980, en die heb ik compleet, legendarische fotos van Abe (zie tong) en Ruud Gullit met afro
Speelden toen in hetzelfde team
Ja ken ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je dit topic Raptorix ?
Abe van den Ban.
Erg leuk.
Dan had ie een grotere snor dan andere buitenlandersquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ken ik
Mijn moeder kende Abe vrij goed vroeger, en ik heb hem na ze carriere nog een keer bij de amateurs zien voetballen. Hij is trouwens ook nog directeur van een asielzoekerscentrum geweest meende ik
Is Kluivert alweer zó lang geleden?quote:
Die had ik ook. Heb hem nu niet meer. Vraag me af waar ie is gebleven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik !
wk 78?
Robbie rensenbrink ? Kerkhofjes en nog veel meer door mij vergeten namen.
1995 de winnende in de CL finale hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is Kluivert alweer zó lang geleden?
Ben jij al zo oud dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik !
wk 78?
Robbie rensenbrink ? Kerkhofjes en nog veel meer door mij vergeten namen.
jaquote:
Die van 98/99 had ik ook maar ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ze maar twee jaar gespaard, in 97/98 en in 98/99. De eerste ben ik kwijt, maar de tweede heb ik altijd goed bewaard.
Leuk om terug te kijken ook. Een jonge Tomasson bij Feyenoord, Mark van Bommel (inclusief snor) bij Fortuna, evenals Hofland met z'n gelkop. Eric ten Hag toen hij nog haar had, Jan van Halst inmiddels al zonder bij Twente.
Ironisch dat ik toen het overgrote deel niet kende, maar nu wel.
Als een wokkel ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:36 schreef ondeugend het volgende:
Rensenbrink was getekend als een wokkel... waarschijnlijk omdat ie zo soepel was of iets dergelijks ?
Geen idee ik was een heel jong meisje maar ik vond het het mooiste plaatje uit de serie.
Ja ze werden als karikatuur afgebeeld.. dus met de eigenschappen dik overdreven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als een wokkel ?
Terwijl zijn bijnaam het slangenmens was. Misschien omdat ie altijd draaiede
Cool.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ze werden als karikatuur afgebeeld.. dus met de eigenschappen dik overdreven.
Ja zij lijf kronkelde op dat plaatje en dat noemde ik wokkelmijnheer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |