quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:14 schreef Garudo het volgende:
[..]
(Maar, als je toch hier bent. Foto's voor de mensen die dat willen.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het truukje ging duidelijk goedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef Levi1234 het volgende:
Okay wtf?
En het gaat er niet om dat ze heeft gefaald (in mijn ogen heeft ze dat ook niet) maar gewoon omdat ze zo'n ontzettende doorzetter is, ik denk dat Uri wel echt iets had van: Wow, ze wilt dit echt heel graag.
En voor de perverted peeps hier, niet doordenken bij mijn vorige zin.
Dan ben ik helaas verplicht je om je niet te geloven dat je Yelle kentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Levi1234 het volgende:
Ga lekker zelf zoeken naar die foto's als je die zo graag wilt zien.
Heeft ze niet een riemfoto ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Levi1234 het volgende:
Ga lekker zelf zoeken naar die foto's als je die zo graag wilt zien.
Neuh wil foto in real live, doe eens cam foto of zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef yellethebest het volgende:ik ga heus geen fotos laten zien hoor, ben je gek ofzo, kijk maar naar tv of op sbs uitzsending gemist
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Telekinese van de bovenste plank, iemand sloot een topic met zijn gedachten.
En nu de rest van de antwoorden graag!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef Levi1234 het volgende:
Wie er gaat winnen? Yelle natuurlijk!
Je weet het niet eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Levi1234 het volgende:
Wacht maar gewoon op de rest van de shows, dan zie je het vanzelf.
Ze heeft indd een schattig koppie jaquote:
Weekend / Vakantie hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:22 schreef leolinedance het volgende:
Opzich wel apart, een 12 jarige nog wakker...
Volgens mij slaapt Yelle op dit moment, maar ze heeft telekinetic gaven he. Ze typt in haar slaap op Fok!.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Volgens mij werd ik op mijn 12e wel naar boven gestuurd om half 2
Wat wilt dat nou zeggen? Ik krijg soms een liedje in m'n hoofd en een minuut later verschijnt het op de radio. Is dat ook mentalisme? Nee, dat is radio 538, de idioten die elke 20 minuten dezelfde shit afspelen. En 90% toeval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:25 schreef Levi1234 het volgende:
Nee, en ik wil het niet eens weten.
Luister, ik kan gevoelens oppikken van mensen die ik best goed ken zonder dat ik ze hoef te zien.
Tenmnste, da's mijn sterkste kant qua mentalisme.
Jullie ken ik niet dus nu lukt het niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentalisme_(amusementsvorm)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:25 schreef Levi1234 het volgende:
Nee, en ik wil het niet eens weten.
Luister, ik kan gevoelens oppikken van mensen die ik best goed ken zonder dat ik ze hoef te zien.
Tenmnste, da's mijn sterkste kant qua mentalisme.
Jullie ken ik niet dus nu lukt het niet.
quote:Mentalisme is een vorm van amusement waarbij de artiest (mentalist) de illusie wekt......
Echt!! Wij zijn hetzelfde!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:31 schreef Levi1234 het volgende:
Dat heb ik dus ook!!
Juist, jij bent dus een troll. Dan geef ik het maar op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Levi1234 het volgende:
Waarschijnlijk.....
En als er inderdaad veel dingen overeen komen, dan is het ook geen toeval dat we allebei in hetzelfde topic posten.
Toeval bestaat niet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Juist, jij bent dus een troll. Dan geef ik het maar op.
Hoe kom je bij Jasper? Mentalisme?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:35 schreef Supersoep het volgende:
Dat is geen mentalisme, godverdomme. Dat heeft IEDEREEN. Al die fucking generieke voorbeelden, man.![]()
Mensen zijn geweldig als het op tijd aankomt, je hoeft vaak je wekker niet eens te zetten als je de avond van tevoren even een tijdstip in je hoofd ramt, grote kans dat je op dat moment de volgende ochtend wakker wordt. Zo werkt het nou eenmaal, dat is simpele mechaniek en bewijst voor geen meter dat we met z'n allen ook gedachten kunnen lezen en lepeltjes kunnen bewegen.
Als je echt Jasper heet trouwens, dan lach ik me kapot.
Hij klinkt wel als een Jasper. Net zoals die vrouwen in de 50+ met kort haar en een bril die vaak Hannie of Corrie heten. Zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Jasper? Mentalisme?
Ja of nee?quote:Whatever.
Hoe zit het trouwens met "Yelle"?
Ik ga morgen eens checken of ze user is van dit forum.
Ga nou eens naar bed snotaap, je maakt jezelf compleet belachelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:38 schreef Levi1234 het volgende:
Whatever.
Hoe zit het trouwens met "Yelle"?
Ik ga morgen eens checken of ze user is van dit forum.
hij had de cock van de producer gezogen en stiekem het antwoordenblad gestolenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:42 schreef Apekoek het volgende:
Hoe deed reinard die trick???
laat maar!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
hoe zit het nu levi? yelle al gesproken?
Dat was Levi1234quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
hoe zit het nu levi? yelle al gesproken?
Lag ik stukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Levi1234 het volgende:
Waarschijnlijk.....
En als er inderdaad veel dingen overeen komen, dan is het ook geen toeval dat we allebei in hetzelfde topic posten.
Toeval bestaat niet.
Ga je nou nog zeggen of je Jasper heet of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:28 schreef Levi1234 het volgende:
En trouwens, ik heb nu al 4x gezegd dat jullie zelf maar op Hyves moesten gaan zoeken.
Ik ga haar foto's echt niet posten, check zelf maar.
wellusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef Levi1234 het volgende:
What the hell hebben julllie met Jasper?
Ik heet geen Jasper......
Ik dacht al, dat is wel een heel vreemde verwarring!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:37 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
sorry.. bedoelde Levi.. even die rare quote weggehaald
Het zou ook kunnen dat je verliefd bent op een Jasper, of dat je overleden opa of cavia zo heet. Of zoiets. Ik zie duidelijk de J verschijnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind je ook een Jasper, dat is het eerste wat in me opkomt.
En dat kan geen toeval zijn, dat bestaat niet.
Je komt al ergens. Ooit zal je erachter komen dat ze allemaal nep zijn. Maar goed, laat Yelle maar even die 1 miljoen dollar winnen van James Randi. Zou toch moeten lukken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Levi1234 het volgende:
Och, gaan we Char nadoen?
Char is so fake als maar kan.
Vertel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef Levi1234 het volgende:
En ooit zal jij erachter komen dat je nu echt heel dom klinkt.
Er zijn duizenden 'mentalisten' getest, ze zijn geen van allen in staat de resultaten te produceren die ze met een eigen setup (ala Hans Klok) wel kunnen laten zien. Als je echt zoveel interesse hebt in de capaciteit van het menselijk brein, leef je dan vooral uit op het bekende Savant syndroom, maar verdoe je tijd niet aan deze onzin.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef Levi1234 het volgende:
Kom op zeg, iedere mentalist fake?
Dat klinkt als een zin van James Randi.
Dus alleen omdat jij zegt dat er geen mentalisten zijn, kijken we naar een show die niet bestaat?
WTFH?
Ik kan inderdaad graag naar Derren Brown kijken en mezelf afvragen hoe hij het doet. Hij geeft zelf toe dat iedereen het kan leren en dat er geen bovennatuurlijke krachten gebruikt worden. Een vriendin van me woonde een show van hem bij, ze is nog kritischer dan ik ben en toch stond ze versteld toen Derren rechts van het podium verdween om daarna 2 seconden later vanaf de linkerkant weer binnen te lopen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef Tezz het volgende:
De koning van de mentalisten is met afstand Derren Brown. En Derren beweert nergens dat het een 'gave' is. Hij verklaart vaak zelf zijn 'trucs' door gewoon duidelijk te maken dat het een vorm van beinvloeding, psychologie of hypnose is.
Idd helemaal mee eens, ik vond laatst die post van iemand met het paardenracen erg mooi. Als hij alleen maar de filmpjes van die vrouw had laten zien en bleef beweren dat hij hier echt gaven voor had, maar nee hij gaf gewoon toe dat ie een hele grote selectie had gemaakt en zij uiteindelijk de gelukkige was.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef Tezz het volgende:
De koning van de mentalisten is met afstand Derren Brown. En Derren beweert nergens dat het een 'gave' is. Hij verklaart vaak zelf zijn 'trucs' door gewoon duidelijk te maken dat het een vorm van beinvloeding, psychologie of hypnose is.
Die gast vind ik een wandelende hoax.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:27 schreef Tezz het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gast vind ik een wandelende hoax.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gast vind ik een wandelende hoax.
En die met dat potlood die valt is ook een truc die te koop is, heeft dus helemaal niks met mentalisme te maken.quote:Flow (2628) ¤ 37,50
Gezien op TV!
Dan Hauss heeft een zeldzaam wonder ontdekt dat de natuurwetten compleet overhoop haalt en waarmee u op mysterieuze wijze en van op afstand vloeistof uit een onschuldig flesje laat lopen en weer laat stoppen, in de handen van de toeschouwer! U raakt tijdens het ganse effect water noch fles aan en alles kan onmiddellijk onderzocht worden: de lege fles, de toeschouwer, uzelf, het water, de straat, alles!
Dit effect gebruikt een compleet origineel en knotsgek principe dat u even zal laten duizelen!
-Prepareer eender welke fles in minder dan tien seconden.
-Kan gebruikt worden bij de meeste soorten frisdrank.
-Geen schijfjes of dopjes. Niets te verbergen, stelen of dumpen!
-Kan volledig omringd gebracht worden.
-Eens het effect begint raakt u de fles, het water of de toeschouwer niet meer aan.
-Inclusief gimmick en instructie-DVD met bonuseffecten.
Speelduur ongeveer 32 minuten
Dit is toch nep:quote:
Niemand die zich afvroeg waarom je niet dat blaadje van Ferry meteen zag dan?quote:
Goochelen dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Levi1234 het volgende:
Precies, mentalisme heeft met mindfucken te maken.
Het is ook een grote mindfuck!
Tuurlijk bestaat er niets bovennatuurlijks.
Psychologie, hypnose en beïnvloeding bij elkaar is mentalisme.
Nothing more, nothing less.
Als je 100 mensen afloopt, dan heb je altijd wel een mafketel die mee werkt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef Supersoep het volgende:
@Johndope
Denk niet dat het gestaged is, hij weet geloof ik wel de wat zwakzinnigere mensen eruit te halen. Ik herinner me nog een clip waar hij 1 persoon achter een ijskraam met blanco geld betaald, en die trapte er niet in.
Nu zeg je wel wat anders dan gister. Want gister noemde je Uri nog nep en J/Yelle echt, hoe zit dat dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Levi1234 het volgende:
Precies, mentalisme heeft met mindfucken te maken.
Het is ook een grote mindfuck!
Tuurlijk bestaat er niets bovennatuurlijks.
Psychologie, hypnose en beïnvloeding bij elkaar is mentalisme.
Nothing more, nothing less.
Waarom zou Ferry dan zeggen dat hij dat inderdaad had opgeschreven? En ik ga ervanuit dat Ferry ook we zou zeggen als het niet zijn blaadje was.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand die zich afvroeg waarom je niet dat blaadje van Ferry meteen zag dan?![]()
Dan was het een goeie truc, nu deed hij de truc, Belle deed wat, ze gaan zitten en 2 minuten later komt er iemand een blaadje brengen waar die 3 woorden op staan![]()
Sowieso met die diepste verlangens was al apart..... Je verwacht eerder "een kratje bier, hilversums poeder en die chick".quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom zou Ferry dan zeggen dat hij dat inderdaad had opgeschreven? En ik ga ervanuit dat Ferry ook we zou zeggen als het niet zijn blaadje was.
Nee, ik denk dat het anders gedaan wordt. Maar ik heb geen fukking idee hoe
Over het algemeen horen we Jelle sowieso niet zoveel zeggen behalve dingen als kut en verdommequote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef Levi1234 het volgende:
Kijk, we hebben Uri Geller nu al ongeveer zo'n 20 jaar door.
Hij zegt gewoon dat het iets bovennatuurlijks is.
Heb jij Yelle horen zeggen dat het paranormaal of bovennatuurlijk is?
Precies, ik ook niet.
Waarom heb je er dan zo'n probleem mee als we wat Jelle doet afdoen als simpel trucjes, dat zijn het toch ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef Levi1234 het volgende:
Kijk, we hebben Uri Geller nu al ongeveer zo'n 20 jaar door.
Hij zegt gewoon dat het iets bovennatuurlijks is.
Heb jij Yelle horen zeggen dat het paranormaal of bovennatuurlijk is?
Precies, ik ook niet.
Met alle respect, maar psychiaters zijn voor mensen die geen zelfkennis hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Tha_Duck het volgende:
JD: Volgens mij wordt het tijd dat je heeeeel heeeeeeeel snel naar een psychiater gaat.
Ik geloof niet in Southpark, maar ik geloof in het feit dat er heus wel paranormale mensen op deze aarde zijn, alleen die mensen gaan er niet mee lopen koketteren (al dan niet op tv), want als ze dat wel doen, zijn het gewoon oplichters zonder skills.quote:Dat Levi1234 in mentalisten gelooft is tot daar aan toe en is misschien nog wel iets voor te zeggen. Maar geloven in SouthPark????
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef Levi1234 het volgende:
Haha maar dan nog slaat het nergens op.
Moet je even de vorige 2 delen doorlezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het niet gezien, heb ik wat gemist?
Pfff...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even de vorige 2 delen doorlezen.![]()
Aanval op de Mask in de show. Op dit forum iemand die beweert het vriendje van Yelle te zijn.
Schitterend.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:59 schreef Levi1234 het volgende:
Ik beweer niet dat ik haar vriendje ben.
Ik zeg alleen maar dat ik een goeie vriend ben van haar.
Jullie maken er een heel ander verhaal van.
Ok, dit is inderdaad anders.quote:Ik ben 13 en ik ben inderdaad verliefd op haar, ja.
Ik ben goeie vrienden met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat heeft Michel dan te zeggen?
Oh w8 ik weet het al:Predictable....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
I agree with the second part.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat heeft Michel dan te zeggen?
Oh w8 ik weet het al:En dan vallen, Levi, Vincent, Yelle en Michel met z'n vieren in slaap in Levi's bed. Ghandi leest hun nog een verhaaltje voor en ze leven lang en gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry, maar ze lijken ook op elkaar. En niet alleen qua naam. Kale kop, rare manier van spreken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:00 schreef Levi1234 het volgende:
WTF?
Ik neem aan dat je Ghani wilde zeggen.
En Leviquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze moeten deze mensen eens uitnodigen bij de show:
-Tiny
-Lau
-James Randi
-Frans Bauer
-Gerard Joling
-De tokkies
-Jensen
James Randi. Hehehehe!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze moeten deze mensen eens uitnodigen bij de show:
-Tiny
-Lau
-James Randi
-Frans Bauer
-Gerard Joling
-De tokkies
-Jensen
wat ga je dan zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is dr adres? xD
En die van Michel wil ik vooral
Dan laat ik hem ff slapen
Urigeller eet geen bloedzuigers en vind het disgusting want hij is vegetariërquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef Somesomg het volgende:
das kutmaar urigeiler is gwn jaloers op vincent want vincent durft bloedzuigers te eten en dat durft urigeiler niet
en nu moeten ze het gaan battlen met mentalisme net zoiets als harry potter dan gaan gaat urigeiler vincent aanvallen met lepels en gaat vincent wartaal spreken
OKquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:40 schreef Levi1234 het volgende:
Maar waarom zou Ghani dan zoiets zeggen terwijl het niet eens klopt?
En ja, ik weet ook wie The Mask is.
Nee, niet serieus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:40 schreef Phenomenon. het volgende:
serieus? het begon om half 11.. dus ze hebben uri na 5 minuten alweer weggestuurd :S
Jij weet niks. Je roept maar wat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:40 schreef Levi1234 het volgende:
Maar waarom zou Ghani dan zoiets zeggen terwijl het niet eens klopt?
En ja, ik weet ook wie The Mask is.
garpje jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:49 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
ohh het was dus maar een grapje
goed hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:52 schreef Levi1234 het volgende:
Ik weet zeker wie The Mask is, of ja, ik ben 90% zeker dat hij diegene is.
Dus je twijfelt, dan kun je het hier wel neerzetten, misschien hebben mensen hier nog wel ideeen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:52 schreef Levi1234 het volgende:
Ik weet zeker wie The Mask is, of ja, ik ben 90% zeker dat hij diegene is.
nu! tv aan! uri nederland 1!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je twijfelt, dan kun je het hier wel neerzetten, misschien hebben mensen hier nog wel ideeen.
smoesjes heb je urigeller ooit fruit zien etenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:46 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Urigeller eet geen bloedzuigers en vind het disgusting want hij is vegetariër
door die gast word wel jouw vriendinnetje yelle een beetje bekend..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:08 schreef Levi1234 het volgende:
Damn, Uri kan echt overdrijven.
De klok 1 uur verzetten met gebruik van mentalisme?
Die gast moet echt kappen.
Hoi! Ik ben Michelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:40 schreef Levi1234 het volgende:
Haha, weet je wat nou grappig is?
Yelle en Vincent zijn 2 van de 3 mentalisten van dit jaar die ik in mijn MSN lijst heb staan.
Kan niet wachten totdat Michel zich hier meldt.
As if I really believe they're the real deal.
Ja, als naam wel, niet als url.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:09 schreef Levi1234 het volgende:
Ik dacht dat jullie haar gingen zoeken met de naam Yelle....ze staat namelijk als Jelle op Hyves.
Dit is heul niet offtopic.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:51 schreef Somesomg het volgende:
JA LEVI JE HEBT HET TOCH NIET VIA HYVES GEVRAAGT HE
oja en we gaan een beetje offopic![]()
DUSSSS laten we over vincent gaan praten![]()
Uiteraard, Reinder bracht Ferry's gedachten over door wat zand en water naar Bellequote:Op zondag 22 februari 2009 12:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Reinder vond ik deze keer WEL goed. itt andere mensen. Het gedachten overdragen van Ferry naar Belle vond ik een mooie act. Vooral omdat het klopte
Arme Levi, LOLquote:Op zondag 22 februari 2009 14:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Levi, flikker eens op met je kut Yelle.
Die zandkorrels laten zweven is gewoon met statische elektriciteit.
Dat die man haar niet kon optillen was omdat ze breed ging staan, zo kan iedereen dat.
Dat water in die fles zie je overal op youtube.
En ze kan geeneens een pijl vangen die met 10 km/h gaat, stomp is en een LED erop heeft.
NIKS TELEPATHIE, NIKS SPECIALE GAVE, HET IS GEWOON NEP!
En ze is lelijk
Doe es een intercity koppen, Yelle kan je vast zo wel de dienstregeling vertellen, die ontrekt ze even uit het brein van de dichtsbijzijnde machinist ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel:
Sorry, ik wist niet dat jij de baas was en dus zomaar even kan beslissen waar we het over gaan hebben en leden zomaar kan aanvallen.
Man, serieus.....doe chill.
Pak een biertje ofzo en doe rustig.
En by the way, ik laat Yelle eens lezen wat je hebt gestuurd.
Dus verwacht maar een hele erge mail binnen 48 uur.
Trouwens, ik praat toch al niet meer over haar?
Waar the fuck maak jij je druk om?
Ze is Carrie niet.....alhoewel het wel vet zou zijn als ze dat zou zijn.
oke kom maar op met die mail! en waarom zeg je eerst dat je laat zien wat ik heb geschreven en daarna zeg je: ik praat toch niet met haar?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel:
Sorry, ik wist niet dat jij de baas was en dus zomaar even kan beslissen waar we het over gaan hebben en leden zomaar kan aanvallen.
Man, serieus.....doe chill.
Pak een biertje ofzo en doe rustig.
En by the way, ik laat Yelle eens lezen wat je hebt gestuurd.
Dus verwacht maar een hele erge mail binnen 48 uur.
Trouwens, ik praat toch al niet meer over haar?
Waar the fuck maak jij je druk om?
Ze is Carrie niet.....alhoewel het wel vet zou zijn als ze dat zou zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nieuwe_Uri_Gellerquote:Op zondag 22 februari 2009 20:14 schreef LeaderRoel het volgende:
uri geller had dr gewoon immuniteit gegeven want anders was ze dr uit gestemd, hij wou vincent weg krijgen dus ging hij haar maar immuniteit geven. zwak hoor
volgende keer ligt ze er gewoon uit, en daar zorgen "the dutch viewers" wel voor
euh dat klopt niet hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nieuwe_Uri_Geller
Kijk daar eens bij de call out order, het is altijd de eerste act die immuniteit krijgt.
En de laatste die weg moet.
Erg doorzichtig, dat hadden ze iets meer random moeten maken.
Dus je bent niet haar vriendje.quote:Relatie: Single
Duh, natuurlijk nietquote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, Reinder bracht Ferry's gedachten over door wat zand en water naar Belle
Komt ie niet? Prutser xDquote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel: Klopt, ik ben op haar, ja.
En hou maar op over dat mailtje.
Had al eerder de volgende link gepost: Vanaf ergens int midden. Lijkt me ongeveer hetzelfde principe.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk niet![]()
Maar jij kan me nu dan toch wel even uitleggen hoe die truuk werkte? Tot nu toe heb ik alle truuks zo'n beetje wel door, maar deze komt niet aan bij me. Als het Reinder zelf geweest was dan was het simpel camera+man achter schermen+oortje verhaal. Maar volgens mij heb ie niks gezegd.
En ik ga ervanuit dat Ferry niet gaat liegen over wat er stond.
Quoted for truth!!!quote:
Ja ik had al is eerder zoiets gezien en toen lieten ze ook horen hoe het dan klonk. Kan dat alleen zo niet meer vinden maar ook nu moesten ze beslist hun oren dicht doen en zat hij met zijn hand op haar hoofd.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Die had ik gemist, sorry.
Mijn Duits is niet al te best, maar het komt er op neer dat het door trilling doorgegeven wordt? Goochelaar heeft om zijn arm een trilapparaat wat een woord doorgeeft oid?
Leuk om dat een keer mee te maken dacht ik zoquote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef GaylordF0kker het volgende:
Interview en bespreken van een avondje Nieuwe Uri Geller. *klik*
Zoiets ja. Als je gaat aanvallen kun je het meteen vergeten. Schiet je niets mee op. Hij was nu al meer open dan verwacht. We moesten op voorhand de vragen indienen en op het moment zelf zei hij 'je mag me alles vragen'. Dat brengt je wel even van je stuk omdat het in je hoofd een streep door de planning trekt.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:52 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Leuk om dat een keer mee te maken dacht ik zoOok al is het verder logisch dat je hem niet gaat confronteren met dingen. Je moet toch een beetje mee praten om een gesprek te mogen maar ondertussen denk je vaak: hmm sure
Ja dan krijg je een dag later de antwoorden terug op tapequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Levi1234 het volgende:
Jullie moeten eigenlijk eens The Mask gaan interviewen...
ik tekende vorige week ook een molentjequote:Op maandag 23 februari 2009 20:52 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Leuk om dat een keer mee te maken dacht ik zoOok al is het verder logisch dat je hem niet gaat confronteren met dingen. Je moet toch een beetje mee praten om een gesprek te mogen maar ondertussen denk je vaak: hmm sure
Verder zal hij voor dat lepeltje buigen wel weer een trucje hebben. Uri zit ook niet stil en houd het niet voor niets al jaren vol. Al hoewel ik het nog nooit int echt gezien heb. Misschien geloof ik dan ineens in hem hehe. Dat afsluitend praatje van hem is ook erg standaard. Net als dat: het is pas erg als ze niet meer over je praten. Ach ja opzich heeft ie gelijk. Het kan hem geen reet schelen wat ze over hem zeggen, hij is financieel al lang binnen.
Nog over dat bij tante Es. Ik heb het net ff gekeken en die klok mentaal vooruit zetten lijkt me idd erg sterk en dat Raymann dan ook net een zon heeft getekend. Het lijkt voor de hand liggend maar ik vind het eigenlijk zo kut dat ie toch weer gelijk heeft. Ook vind ik het altijd zo mooi dat ie zelf zo verbaasd is dat het goed is en hij dekt zich van te voren altijd al in.
hoezo yelle & ghani winnen? die 2 zijn zo nep als wat, al hun acts zijn te vinden op youtube en ze beweren dat het echt isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Levi1234 het volgende:
LeaderRoel: Deze week vrijdag gaan er 2 mentalisten uit.
Dus jouw "voorspelling" klopt niet.
Maar nu we toch gaan voorspellen hoe de komende 2 weken gaan...hier mijn voorspelling:
Vrijdag gaan Reinder en Jochem eruit.
Yelle & Ghani worden 3e.
Vincent 2e.
The Mask wint.
Ik ga ervanuit dat stemmend Nederland nog steeds gaan kijken naar hoe een act wordt gebracht en de reacties van Uri.
Als ze wel hun hersenen gebruiken tijdens het stemmen zien de komende 2 weken er zo uit:
Deze vrijdag The Mask en Vincent eruit.
Reinder wordt 3e.
Jochem wordt 2e.
Yelle & Ghani winnen.
Dat het nep is, is geen reden om niet te winnen. Nep is het allemaal. Ben wel benieuwd hoe jij die act met dat flesje verklaart. Doe het bij voorkeur na en zet het op youtube, ik heb het daar nog niet gevonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
hoezo yelle & ghani winnen? die 2 zijn zo nep als wat, al hun acts zijn te vinden op youtube en ze beweren dat het echt is
P.S. De 48 uren zijn allang om en nog steeds geen mail gehad![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij die act met dat flesje verklaart. Doe het bij voorkeur na en zet het op youtube, ik heb het daar nog niet gevonden.
Mentalisme is goochelen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat Jelle en Ghandi nep zijn, dat is een feit. Het heeft niets met mentalisme te maken maar zijn pure goocheltruuks die iedereen kan.
quote:Vuile trut!
quote:Klerewijf, wil je eens je tampon uitzuigen, dan komt er misschien eens iets minder smerig uit je gore bek!
quote:Onnozele zeikzak, heb je tijd te veel???
Get a life EIKEL!!!
quote:welke lul heeft het lef om andere mensen te beledigen maar zelf wel zijn hyves af te scherlmen? Je bent zelfs geen toetsenbord held maar gewoon een lafaard!
Zin in een rechtstreekse confrontatie? Of moet je dan eerst nieuwe luiers kopen?
EIKEL!
quote:Aan iedereen: ik ben het allemaal kotsbeu en ben er zelfs over aan het nadenken om deze vrijdag al niet meer op te treden.
Dat betekent ook dat ik me niet meer laat beledigen door idiote en laffe pubers (of "volwassenen met een equivallent IQ) die me niet eens kennen.
Als je me hier wilt zwart maken, verwacht dan zeker een reactie terug (maar dan zonder spelfouten)!
.V.
quote:Ik doe niet aan cencuur! Iedereen mag zijn mening hebben en die verkondigen. Ik vind het alleen verschrikkelijk laf dat mensen die me niet kennen me als een beerput behandelen terwijl ik niet kan reageren.
Maar ook daar kan ik eigenlijk tegen. Ik laat me bijvoorbeeld al meer dan een maand vergelijken met Dutroux.
Ik kan er zelfs tegen dat ik daglijks fysieke en doodsbedreigingen krijg.
Waar ik het echter moeilijk mee heb is dat ik blijkbaar niemand kan vertrouwen! De ergste lastercampagne is opgezet door 4 mensen die zich vanaf het begin profileren als echte fans en zelfs vrienden. Dat gaat er echt over!
En waarom ik nu twijfel aan verdere deelname: niet omdat piskes hun belachelijke mening weergeven, wel omdat niet alleen ik maar ook mijn vriendin gevolgd worden! Blijkbaar hebben sommige mensen niets beter te doen dan 200km te rijden om dan te noteren wat we doen.
Dit is geen leven meer. En ik wil stoppen om mijn dochters te beschermen. Mochten die eikels (eigenlijk trutten) trouwens mee lezen: kom aan mijn dochters en merk dat Vincent de vampier maar een mietje is! Als persoon ben ik niet vergelijkbaar met mijn type in de NUG, maar nogmaals; kom je aan mijn dochters dan leer je mijn meest duistere kant kennen en zou je hopen dat ik Vincent de vampier ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |