quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:14 schreef Garudo het volgende:
[..]
(Maar, als je toch hier bent. Foto's voor de mensen die dat willen.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het truukje ging duidelijk goedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef Levi1234 het volgende:
Okay wtf?
En het gaat er niet om dat ze heeft gefaald (in mijn ogen heeft ze dat ook niet) maar gewoon omdat ze zo'n ontzettende doorzetter is, ik denk dat Uri wel echt iets had van: Wow, ze wilt dit echt heel graag.
En voor de perverted peeps hier, niet doordenken bij mijn vorige zin.
Dan ben ik helaas verplicht je om je niet te geloven dat je Yelle kentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Levi1234 het volgende:
Ga lekker zelf zoeken naar die foto's als je die zo graag wilt zien.
Heeft ze niet een riemfoto ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Levi1234 het volgende:
Ga lekker zelf zoeken naar die foto's als je die zo graag wilt zien.
Neuh wil foto in real live, doe eens cam foto of zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef yellethebest het volgende:ik ga heus geen fotos laten zien hoor, ben je gek ofzo, kijk maar naar tv of op sbs uitzsending gemist
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Telekinese van de bovenste plank, iemand sloot een topic met zijn gedachten.
En nu de rest van de antwoorden graag!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef Levi1234 het volgende:
Wie er gaat winnen? Yelle natuurlijk!
Je weet het niet eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Levi1234 het volgende:
Wacht maar gewoon op de rest van de shows, dan zie je het vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |