Yo Hansquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef -Hans- het volgende:
5 'o clock heroes
Roel.
3FMaster, laters.
Oja, dat zijn die erg vette design boxen die je hier laatst had gepost? Dat zal wel smullen zijn qua geluidquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net de Lacie Firewire Speakers binnengekregen. Da's nogal een ander geluid dan de internal speaker van m'n MacBook Pro
![]()
.
http://www.martinboer.nl/martinboer.nl/Home.htmlquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:48 schreef N.i.c.k het volgende:
wat was die gruweijke mix gister rond 1800 ? In verband met zero's zeker, maar is de dj bekend, of komt hij online te staan ?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat zijn die erg vette design boxen die je hier laatst had gepost? Dat zal wel smullen zijn qua geluid![]()
Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:. Ze moeten nog ff paar uurtjes inspelen (lees ik ook in reviews), maar klinkt nu al erg prettig
.
Dat is wel logisch inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is niet zo gek he, als ie 'n vriendin heeft
Dat hebben de dj's in het origineel ook nog gesuggereerd, maar dat is er uit geknipt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel logisch inderdaad. Of hij had geen zin meer in zijn huidige vriendin
.
(...)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooier.
Da's voor het inspelen van de driver in de speaker. Optimaal is 't om op alle frequenties te laten inspelen. Had dat met m'n Vibe Duo-oordopjes voor m'n iPhone ook. Als je ze net uit de verpakking haalt, klinken ze bepaald niet zoals je van oordopjes van 90 euro mag verwachten. 20 uur verder is dat heeeel anders (lees: veel beter)quote:Dat van het inspelen wist ik trouwens niet.
48 uur inspelen , liefste met hoge tonen erin afgewisselt met lage , dus eigenlijk met klassiek inspelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net de Lacie Firewire Speakers binnengekregen. Da's nogal een ander geluid dan de internal speaker van m'n MacBook Pro
![]()
.
alle speakers dienen ingespeeld te worden, die van mij hebben straks 96 uur speeltijd nodig en de bekabeling 120quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooier. Dat van het inspelen wist ik trouwens niet
.
Yup. Ik wissel nu wat af met verschillende soorten muziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
48 uur inspelen , liefste met hoge tonen erin afgewisselt met lage , dus eigenlijk met klassiek inspelen
ze gaan het wel redden , hoop ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Noortje. het volgende:
mogguh
jimbo hier
hoel ukt t met de actie om llink te redden?
Ik hoop het, maar ik vrees van niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze gaan het wel redden , hoop ik
Nah, hadden ze er best in mogen laten zitten. Eens even kijken hoe beide partijen dan reagerenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat hebben de dj's in het origineel ook nog gesuggereerd, maar dat is er uit geknipt...
Damn, dat is wel heftig zeg..! wist ik serieus niet dat je speakers moet inspelen. Heb ik volgens mij ook nog nooit gedaan met mijn speakersetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
alle speakers dienen ingespeeld te worden, die van mij hebben straks 96 uur speeltijd nodig en de bekabeling 120
Mark my words. Over 2 weken hoor je tonen in de plaat waardoor je de plaat gewoon super gaat vindenquote:
Maakt het dan ook uit wat voor een muziek je draait? Kan me idd voorstellen (wat MaW zegt) dat klassiek wel optimaal is vanwege de hoge/lage tonen, etcquote:Da's voor het inspelen van de driver in de speaker. Optimaal is 't om op alle frequenties te laten inspelen. Had dat met m'n Vibe Duo-oordopjes voor m'n iPhone ook. Als je ze net uit de verpakking haalt, klinken ze bepaald niet zoals je van oordopjes van 90 euro mag verwachten. 20 uur verder is dat heeeel anders (lees: veel beter).
Jah vond ik ook... Maar jah, ze hebben blijkbaar weinig zendtijd ervoor; ze hebben heel veel geknipt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, hadden ze er best in mogen laten zitten. Eens even kijken hoe beide partijen dan reageren![]()
Jammer dat het de Mega top 50 is.. Naja, misschien neemt hij morgen ook wel de show van Bart over. Ik hoop hetquote:
Maar jij kent de personen in kwestie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Jah vond ik ook... Maar jah, ze hebben blijkbaar weinig zendtijd ervoor; ze hebben heel veel geknipt...
Kindof..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jij kent de personen in kwestie?
Een 538stemquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom die de Mega top 50 doet.. damn, dat is wennen.
Tot nu toe erg leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef Marc63 het volgende:
Eens heel ff luisteren hoe Ekdom het doet...
's Ochtends dus, want Domien doet Bring It On.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:52 schreef Marc63 het volgende:
Morgen Michiel ipv Annemieke.
doe aub savondsquote:
Zie edit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe aub savonds
(TWITTER) michielveenstra Net gebeld, morgenochtend is Annemieke ziek en dus Michiel Hier!
Wat mij betreft mag hij het elke week doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej, Mega top 50 met Ekdom![]()
Wilde mn radio al uitzetten
Mwah... de muziek wordt er niet beter van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij het elke week doen.
De verpakking doet ook watquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mwah... de muziek wordt er niet beter van.
Ze bestaan alleen nog maar in GB toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
wanneer komen de psb de top50 in denderen met love etc
2007 is toch laatste album van hun geweest (disco 4)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze bestaan alleen nog maar in GB toch?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Marc63 Je Flickr-link werkt niet (of iig: niet goed).
Ik ben heel benieuwd wat hier gestaan heeftquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie het liever andersom. Nikki had nooit mogen winnen.
(Bericht ge-edit wegens mogelijke overschrijding topic-policy.)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef MarijeH het volgende:Net een nieuwe auto gekocht in Zaandam. De vorige was total loss gereden.
We hebben een Opel Astra gekocht. Zelfde merk als onze vorige auto, alleen een andere kleur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Klinkt goed (het kopen van die nieuwe auto dus). Welke heb je gekocht
Avondquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef MarijeH het volgende:Net een nieuwe auto gekocht in Zaandam. De vorige was total loss gereden.
Het heeft er niet gestaan, ik heb het nog net weten te herschrijven voordat het in de database terechtkwam.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat hier gestaan heeft
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft er niet gestaan, ik heb het nog net weten te herschrijven voordat het in de database terechtkwam.
Opel Astraquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We hebben een Opel Astra gekocht. Zelfde merk als onze vorige auto, alleen een andere kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |