Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:. Ze moeten nog ff paar uurtjes inspelen (lees ik ook in reviews), maar klinkt nu al erg prettig
.
Dat is wel logisch inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is niet zo gek he, als ie 'n vriendin heeft
Dat hebben de dj's in het origineel ook nog gesuggereerd, maar dat is er uit geknipt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel logisch inderdaad. Of hij had geen zin meer in zijn huidige vriendin
.
(...)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooier.
Da's voor het inspelen van de driver in de speaker. Optimaal is 't om op alle frequenties te laten inspelen. Had dat met m'n Vibe Duo-oordopjes voor m'n iPhone ook. Als je ze net uit de verpakking haalt, klinken ze bepaald niet zoals je van oordopjes van 90 euro mag verwachten. 20 uur verder is dat heeeel anders (lees: veel beter)quote:Dat van het inspelen wist ik trouwens niet.
48 uur inspelen , liefste met hoge tonen erin afgewisselt met lage , dus eigenlijk met klassiek inspelenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net de Lacie Firewire Speakers binnengekregen. Da's nogal een ander geluid dan de internal speaker van m'n MacBook Pro
![]()
.
alle speakers dienen ingespeeld te worden, die van mij hebben straks 96 uur speeltijd nodig en de bekabeling 120quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien klinken de KoL / Duffy straks ook ineens een stuk mooier. Dat van het inspelen wist ik trouwens niet
.
Yup. Ik wissel nu wat af met verschillende soorten muziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
48 uur inspelen , liefste met hoge tonen erin afgewisselt met lage , dus eigenlijk met klassiek inspelen
ze gaan het wel redden , hoop ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Noortje. het volgende:
mogguh
jimbo hier
hoel ukt t met de actie om llink te redden?
Ik hoop het, maar ik vrees van niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze gaan het wel redden , hoop ik
Nah, hadden ze er best in mogen laten zitten. Eens even kijken hoe beide partijen dan reagerenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat hebben de dj's in het origineel ook nog gesuggereerd, maar dat is er uit geknipt...
Damn, dat is wel heftig zeg..! wist ik serieus niet dat je speakers moet inspelen. Heb ik volgens mij ook nog nooit gedaan met mijn speakersetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
alle speakers dienen ingespeeld te worden, die van mij hebben straks 96 uur speeltijd nodig en de bekabeling 120
Mark my words. Over 2 weken hoor je tonen in de plaat waardoor je de plaat gewoon super gaat vindenquote:
Maakt het dan ook uit wat voor een muziek je draait? Kan me idd voorstellen (wat MaW zegt) dat klassiek wel optimaal is vanwege de hoge/lage tonen, etcquote:Da's voor het inspelen van de driver in de speaker. Optimaal is 't om op alle frequenties te laten inspelen. Had dat met m'n Vibe Duo-oordopjes voor m'n iPhone ook. Als je ze net uit de verpakking haalt, klinken ze bepaald niet zoals je van oordopjes van 90 euro mag verwachten. 20 uur verder is dat heeeel anders (lees: veel beter).
Jah vond ik ook... Maar jah, ze hebben blijkbaar weinig zendtijd ervoor; ze hebben heel veel geknipt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, hadden ze er best in mogen laten zitten. Eens even kijken hoe beide partijen dan reageren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |