Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Marc63 Je Flickr-link werkt niet (of iig: niet goed).
Ik ben heel benieuwd wat hier gestaan heeftquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie het liever andersom. Nikki had nooit mogen winnen.
(Bericht ge-edit wegens mogelijke overschrijding topic-policy.)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef MarijeH het volgende:Net een nieuwe auto gekocht in Zaandam. De vorige was total loss gereden.
We hebben een Opel Astra gekocht. Zelfde merk als onze vorige auto, alleen een andere kleur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Klinkt goed (het kopen van die nieuwe auto dus). Welke heb je gekocht
Avondquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef MarijeH het volgende:Net een nieuwe auto gekocht in Zaandam. De vorige was total loss gereden.
Het heeft er niet gestaan, ik heb het nog net weten te herschrijven voordat het in de database terechtkwam.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat hier gestaan heeft
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft er niet gestaan, ik heb het nog net weten te herschrijven voordat het in de database terechtkwam.
Opel Astraquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
We hebben een Opel Astra gekocht. Zelfde merk als onze vorige auto, alleen een andere kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |