van alle goede djs heb ik icoontje klaar staan als ze hun show hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MORPHEUS HEEFT EEN DOMIENAVATAR!!!![]()
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MORPHEUS HEEFT EEN DOMIENAVATAR!!!![]()
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van alle goede djs heb ik icoontje klaar staan als ze hun show hebben
+1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!
[..]
+1
| 1 |
Wij zijn er nog...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Domien in z'n uppie. Dat had ik niet verwacht..
Kan niet al te moeilijk zijn, je zal alleen voor lul staanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Carnaval, Dare, geen idee wat er gaat gebeuren...
Hahaha. Heerlijk he, onwetendheid? ;-).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Carnaval, Dare, geen idee wat er gaat gebeuren...
En al bijna 2 jaar geleden won hij al de marconi voor aanstormend talent.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Domien!![]()
(Ik zie trwns dat je op dezelfde dag jarig bent als mijn moeder..EN dat je jonger bent dan ik... Een dj jonger dan ik, dat vinik wel heel raar
![]()
)
Is niet raar hoor. DJ's zijn tegenwoordig steeds jonger. Wie vroeg begint.. ;-). En landelijke DJ's die jonger dan jou zijn, tja, die hebben gewoon talentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Domien!![]()
(Ik zie trwns dat je op dezelfde dag jarig bent als mijn moeder..EN dat je jonger bent dan ik... Een dj jonger dan ik, dat vinik wel heel raar
![]()
)
Ja blijkbaar..maar toch vinik 't n beetje raar - maar da's mijn emotie en niet een veroordeling ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is niet raar hoor. DJ's zijn tegenwoordig steeds jonger. Wie vroeg begint.. ;-). En landelijke DJ's die jonger dan jou zijn, tja, die hebben gewoon talent.
Snelle combo: Dubbele punt en at-teken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!
[..]
+1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |