Deze cabaretiers maakt steeds dezelfde grappen dat zijn houdbaarheid jaren geleden al is verstreken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:04 schreef DaMook het volgende:
Andre is echt wel beter dan jordy hoor stellteje aanstellers.
Maar jordys houdbaarheid was al over voor hij bekend werd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze cabaretiers maakt steeds dezelfde grappen dat zijn houdbaarheid jaren geleden al is verstreken.
Moet er morgen ook aan geloven , moet mee naar carnavalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Krezip heeft toch zo vlak voor de split een paar hele fijne liedjes afgeleverd
Dio is behalve Tijdmachine echt volkomen kut
Zo ik ga maar eens carnaval vieren, op naar de ballen van de Koningin
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Krezip heeft toch zo vlak voor de split een paar hele fijne liedjes afgeleverd
Dio is behalve Tijdmachine echt volkomen kut
Zo ik ga maar eens carnaval vieren, op naar de ballen van de Koningin
van alle goede djs heb ik icoontje klaar staan als ze hun show hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MORPHEUS HEEFT EEN DOMIENAVATAR!!!![]()
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MORPHEUS HEEFT EEN DOMIENAVATAR!!!![]()
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van alle goede djs heb ik icoontje klaar staan als ze hun show hebben
+1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Jij hebt dat toch ook?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!
[..]
+1
| 1 |
Wij zijn er nog...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Domien in z'n uppie. Dat had ik niet verwacht..
Kan niet al te moeilijk zijn, je zal alleen voor lul staanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Carnaval, Dare, geen idee wat er gaat gebeuren...
Hahaha. Heerlijk he, onwetendheid? ;-).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Carnaval, Dare, geen idee wat er gaat gebeuren...
En al bijna 2 jaar geleden won hij al de marconi voor aanstormend talent.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Domien!![]()
(Ik zie trwns dat je op dezelfde dag jarig bent als mijn moeder..EN dat je jonger bent dan ik... Een dj jonger dan ik, dat vinik wel heel raar
![]()
)
Is niet raar hoor. DJ's zijn tegenwoordig steeds jonger. Wie vroeg begint.. ;-). En landelijke DJ's die jonger dan jou zijn, tja, die hebben gewoon talentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Domien!![]()
(Ik zie trwns dat je op dezelfde dag jarig bent als mijn moeder..EN dat je jonger bent dan ik... Een dj jonger dan ik, dat vinik wel heel raar
![]()
)
Ja blijkbaar..maar toch vinik 't n beetje raar - maar da's mijn emotie en niet een veroordeling ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is niet raar hoor. DJ's zijn tegenwoordig steeds jonger. Wie vroeg begint.. ;-). En landelijke DJ's die jonger dan jou zijn, tja, die hebben gewoon talent.
Snelle combo: Dubbele punt en at-teken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
... Ik kan de bloossmiley niet vinden!
[..]
+1
Een dj moet toch ook ergens beginnen michiel en ekdomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja blijkbaar..maar toch vinik 't n beetje raar - maar da's mijn emotie en niet een veroordeling ofzo
Ja, nieuws dus.. Ik kan niet oproepen om te requesten en die plaat dan niet zo lang mogelijk draaien, snap je? Katy moest sneuvelen. SORRY!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, daarvoor. De Mars remix kan ik zo onderhand dromen, heeft eenzelfde irritatiefactor als Jordy van Loon.
het is jullie geguntquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n nite![]()
Ah, FC Grunn - PSV is ook begonnen.
Wel met 25 minutenvertraging las ik op de site van RTV Noord.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n nite![]()
Ah, FC Grunn - PSV is ook begonnen.
loshangende box , best gevaarlijk als zo'n grote naar beneden komt vallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wel met 25 minutenvertraging las ik op de site van RTV Noord.
Thanks !quote:
Klopt, er hing een box wat losquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Wel met 25 minutenvertraging las ik op de site van RTV Noord.
Je bent goed op de hoogtequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
Ik weet niet wat ik van 'Etalage' en 'uitverkoop' in een zin moet denken. Vooral niet als het om vrouwen gaat ;-).
Denk je dat ik van gisteren ben of achterloop in de samenleving ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |