Zou ik mooi klaar mee zijn iddquote:
Je was me net voorquote:
Ik denk dat Bootje zich eerder zorgen moet maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik mooi klaar mee zijn idd![]()
Voor luchtverkeersleiding minder erg, daar zit ik niet bij een pc in de buurt
True, en dan niet alleen op werkgebiedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Bootje zich eerder zorgen moet maken.![]()
Niets wat je niet als persoon zou zeggen lijkt mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef PieterBas het volgende:
Nou ja.. en zulke schokkende dingen post ik ook niet op Fok!
Precies, maar ik stond wel even raar te kijken/luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Niets wat je niet als persoon zou zeggen lijkt me
Gelukkigquote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, maar ik stond wel even raar te kijken/luisteren
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing we do every night pinky. TRY TO TAKE OVER THE WORLD!
Nee, dat ie de wereld overneemtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:26 schreef jna het volgende:
[..]
Bang dat ie bloedvlekken op je schoenzool geeft?
Net zoals die aflevering van southpark gister waarin reuzecavia's de wereld over nemenquote:
Ik ken echt niks van South Parkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals die aflevering van southpark gister waarin reuzecavia's de wereld over nemen
Mag ik die zender eerst wel eens vinden op tvquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
voortaan kijk jij iedere avond verplicht comedy central
Nickelodeon wordt 's avonds Comedy Central.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik die zender eerst wel eens vinden op tv
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing we do every night pinky. TRY TO TAKE OVER THE WORLD!
xDquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:45 schreef denB het volgende:
Mijn nacht was goed... Tot dat de onderburen om 8uur besloten, KOM LATEN WE GAAN BOREN!
Mafkezen -_-
zo erg is het ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nickelodeon wordt 's avonds Comedy Central.
Of hebben ze in Zeeland alleen nederland 1,2 en 3?
In de lucht? Bij ons komen ze gewoon via een kabel uit de muur hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo erg is het ook weer niet hoor.![]()
![]()
OOk hier hebben we genoeg baggerzenders in de lucht
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
In de lucht? Bij ons komen ze gewoon via een kabel uit de muur hoor
Deanquote:
Opeens donderdagavond allemaal gerommel in mijn darmen en die nacht een keer of 3/4 naar de wc geweest. En dan alleen maar liquid shit hèquote:
Dat is toch mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef eer-ik het volgende:
Schraal.
Heb dat een tijd terug ook gehad, wel gewoon gaan werken toen
Useless.
Maar goed. Ik bedenk me trouwens net, dat ik dinsdag om 12:00 wegga hier, niet woensdag.
Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat het woensdag de 24e was
Hehe zeker useless inderdaad. Dinsdag kan ik je helaas niet uit de brand helpen, dan werk ik de hele dag namelijk. En op zich heeft PB gelijk, het is wel mooi dat het eerder isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef eer-ik het volgende:
Schraal.
Heb dat een tijd terug ook gehad, wel gewoon gaan werken toen
Useless.
Maar goed. Ik bedenk me trouwens net, dat ik dinsdag om 12:00 wegga hier, niet woensdag.
Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat het woensdag de 24e was
Tenzij je op dinsdag onbewust iets belangrijks gepland hadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe zeker useless inderdaad. Dinsdag kan ik je helaas niet uit de brand helpen, dan werk ik de hele dag namelijk. En op zich heeft PB gelijk, het is wel mooi dat het eerder is
Naar de marktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Wat moest je doen in mijn mooie stad?
Ja maar het komt logistiek niet zo handig uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe zeker useless inderdaad. Dinsdag kan ik je helaas niet uit de brand helpen, dan werk ik de hele dag namelijk. En op zich heeft PB gelijk, het is wel mooi dat het eerder is
hoiiiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
Thuis![]()
De hele dag slaapwandeld doorgebracht heb ik het ideeIk kon letters op mn beeldscherm amper lezen van de vermoeidheid (wordt m'n zicht wazig)
Je kunt ook die shit ophangen om te drogen toch? Dan is het voor vertrek wel droog? En anders zijn er in Aerdam wel drogers te vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja maar het komt logistiek niet zo handig uit
Nou moet ik ergens (dinsdag) een droger zien te regelen...
Het duurt, zeker met deze weersomstandigheden, toch al gauw een dag voordat het spul droog is...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt ook die shit ophangen om te drogen toch? Dan is het voor vertrek wel droog? En anders zijn er in Aerdam wel drogers te vinden
Nu al naar bedje toequote:
Dats toch een mooi stukske free publicity hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef Milou__ het volgende:
Goede TT.
Idd. Fok genereerd met Googlequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dats toch een mooi stukske free publicity he
spetterpoep?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Heb ik weer hoor
Nieuw pak gekocht voor bruiloft, dacht gister: ik loop 'm vast even in
Aangetrokken naar werk, laat ik 'm net aan ouders zien die effe kwamen buurten, zitten er een paar kleine vlekjes in het jasje op de achterkant
Hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar
Dat zou opzich mogelijk geweest kunnen zijn, ware het niet dat ik altijd zondr jasje het toilet bezoekquote:
Ja, beetje ziekjes nogquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Ik ga eerst MWDL maar eens terugkijken
Man, ik haat in bed liggenquote:
Doe je toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, ik haat in bed liggenHet jeukt en broeit enzo
al gezien. Hij was wel druk enzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Ik ga eerst MWDL maar eens terugkijken
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerdHier nooit last van
En nee, ik ga je niet uitnodigen
Leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
al gezien. Hij was wel druk enzo
Nou, aftellen danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GelukkigNee, ik ben altijd wat raar 'ziek'
Dit soort ziek ben ik zo 1-2 keer per jaar en dan jeukt alles, gloeit alles, zitten alle holtes vol (
) en doet alles pijn
Duurt een weekje en daarna heb ik nergens meer last van
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:24 schreef Bravebart het volgende:
Vraag me niet waar ik het vandaan haal, maar ik heb er vannacht totaal niet van geslapen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:24 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel ik vannacht wel een puicke ijlactie/droom had over Stage SC
We gingen met zn allen allemaal schoorstenen aan elkaar verbinden en dat werd dan een enorm doolhof, wat (gekgenoeg) de kortste weg van boven naar onder (2D wereld jwt) was. En Bootje was de tolmeister en vroeg 25 euro voor een tochtje door het doolhofPB en nico waren de klussers, Milou was voor het entertainment (met balonnen
) en cali voor de routebeschrijving
Vraag me niet waar ik het vandaan haal, maar ik heb er vannacht totaal niet van geslapen
Zou het nog van die paracetamol zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Dat was dan een goede ...trip uhm ijl..
Daar wil ik er dan ook een paar vanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het nog van die paracetamol zijn
Droomsequote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toe.. lag net al op de bank te slapen![]()
Naja leuk leuk, ik heb dus van half 1 tot half 6 over die droom gedaan en ik was constant wakker tussendoor, dus netto heb ik echt heel weinig geslapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Toffe droom
![]()
Wilde dat ik ook van die leuke dromen had
I knowquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Dat was dan een goede ...trip uhm ijl..
De inhoud was leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:30 schreef Bravebart het volgende:
Naja leuk leuk, ik heb dus van half 1 tot half 6 over die droom gedaan en ik was constant wakker tussendoor, dus netto heb ik echt heel weinig geslapenZo tof was het dus vannacht niet
quote:Of de bedorven Fanta, dat kan ook
Ik droom vooral als ik halfwakker benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat jullie je dromen nog weten. Ik ben ze bijna altijd als ik wakker ben gelijk weer kwijt
ik dan meestal alleen over een film die ik gezien heb of zo en dan speel ikzelf ook in die film meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik droom vooral als ik halfwakker ben
Gewoon normaal dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dan meestal alleen over een film die ik gezien heb of zo en dan speel ikzelf ook in die film mee
kejquote:
misschien droom ik zulke dingen ook wel, maar die worden niet opgeslagenquote:Ik haal de raarste dingen in mn hoofdOver mensen die ik ken, en wat ik meegemaakt heb
Wees blijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
misschien droom ik zulke dingen ook wel, maar die worden niet opgeslagen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij
Je gaat je anders heel erg afvragen of je wel in orde bent
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik hoop niet dat ik over Paul de Leeuw ga dromen
nog ff pr0n kijken, kan ik daar over dromenquote:
Kan ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog ff pr0n kijken, kan ik daar over dromen
quote:truste
Heb je ze allebeiquote:Op zondag 22 februari 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nu vanaf de PSP. Ga nog ff op de DS Bomberman spelen.
Ik hoef het anders ook niet te weten hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee, ga geen pr0n meer kijken
Een DS gamet gewoon lekker goedkoop. Ookal werkt het niet altijd even goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
Een DS en een psp, wie zei gisteren nou wat over verslavingen?
Leukquote:Op zondag 22 februari 2009 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Net thuis van een optreden
Samen met een Belgische punkband, Face The Fax
Net even lekker gedouched, en hang nu volledig verrot op de bank
quote:
Whehe, thanks.quote:
Dat wel, maar het feit dat je op je werk zit nu vond ikquote:Op zondag 22 februari 2009 12:08 schreef Californium het volgende:
Hoi nico
tis hier nog steeds mogguh hoor
whehequote:
asap?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
wanneer gingen we ook alweer webcamsex hebben
jahoor met jou ook ondanks de drukte?quote:
Nee, nacht van meer dan 12 uur (zonder maffe dromen dit keer)quote:
Maffe dromen praat me er niet vanquote:Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, nacht van meer dan 12 uur (zonder maffe dromen dit keer)Ziek zijn
Nu maar ff douche
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens geweldig lekkere rijst![]()
rijst? wtfquote:Op zondag 22 februari 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens geweldig lekkere rijst![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
hosti.... ik weet dat je niet terug leest.... maar als je je iets afvraagt kijk dan iig 1 pagina terug![]()
erik
ik ga weer werken
nope Nimma. Eens kijken of dat hier wat voorstelt. Anoek vroeg of ik mee wildequote:Op zondag 22 februari 2009 12:42 schreef Californium het volgende:
stelletje dames? Optocht? zeg me niet dat je in limboland verblijft
Zal nooit wat worden want ik mag niet van Sjoerd...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
Anouk
ik dacht dat we niet aan parterruil deden![]()
veel plezier
Tuurlijk zo ben ikquote:Op zondag 22 februari 2009 12:46 schreef Californium het volgende:
mag dat niet van sjoerd
![]()
je hebt het hem ook echt gevraagd enzo![]()
nopequote:Op zondag 22 februari 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
nu mag ik ook vast niets met sjoerd
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
tuurlijk gaan wij het eerst proberen in julimaar als ik sjoerd nu kon krijgen
Eerst een proefrun in april dus, kijken of het nog werkt?quote:
Tja zijn gewoon twee stelletjes die nooit zullen bestaan, too badquote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
sterke verwoording jah.... Alleen ben ik geen kip die zich door een haan laat zeggen wat te doen![]()
en een proefrun jah
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
jawel.... maar zoals ik al zei laat ik me door geen haan zeggen wat te doen
quote:
Dat moet je zelf weten, maar dan kan je toch zelf beslissen of je zoiets via msn bespreekt?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
jawel.... maar zoals ik al zei laat ik me door geen haan zeggen wat te doen
krulspelden, maar ik ben je tante truus nietquote:Op zondag 22 februari 2009 13:04 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaar.
Haha, goeie tekst.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
krulspelden, maar ik ben je tante truus niet
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
En ff voor de msn mensen, Cali en ik lopen elkaar gewoon te fucken, da's veel leuker met publiek
ik snapte het al nietquote:Op zondag 22 februari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
of ik 'zoiets' via msn bespreek?????
Hosti en ik zitten gewoon 1 groot lulverhaal op te hangenik weet heul niet wat jij hier precies over denkt hoor Nico
![]()
![]()
O en klopt jna.... ik moet wel luister naar mijn manager
quote:
Ja Cali en ik gaan hier bespreken hoe we elkaar weer helemaal de shit vinden en zodra we elkaar weer zien elkaar weer helemaal suf gaan neuken, net alsof jullie daar iets mee te maken hebbenquote:
Cali is eigenlijk een kloon die ik heb verzonnenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit naar die tijden te kijken van die posts en ik denk: huh doen ze nou weer hetzelfde
gister lag hier nog een brief op de deurmat van BUMA, moest gelijk aan die track denkenquote:
niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Cali en ik gaan hier bespreken hoe we elkaar weer helemaal de shit vinden en zodra we elkaar weer zien elkaar weer helemaal suf gaan neuken, net alsof jullie daar iets mee te maken hebben
Ik deed laatst met een maat Rock, Paper Scissors om te bepalen wie een bepaalde chick zou regelen, deden we keer op keer hetzelfdequote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit naar die tijden te kijken van die posts en ik denk: huh doen ze nou weer hetzelfde
Wat moest de BUMA?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
gister lag hier nog een brief op de deurmat van BUMA, moest gelijk aan die track denken
(as usual zorg ik wel dat je de foto's krijgt hoor, maar keep it on the hush hush)quote:
Je pa krijgt geld van BUMA?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Overzicht van het te storten bedrag voor m'n vader
* nico stil isquote:Op zondag 22 februari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
(as usual zorg ik wel dat je de foto's krijgt hoor, maar keep it on the hush hush)
artiesten krijgen geld van BUMAquote:Op zondag 22 februari 2009 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je pa krijgt geld van BUMA?
't is meestal andersom
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je pa krijgt geld van BUMA?
't is meestal andersom
C'mon Bertje Bertje!quote:
usb?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:48 schreef PieterBas het volgende:
Binnenkort maar even gaan spelen om Ubuntu op mijn Netbook te laten draaienHelaas start dat ding niet op via een SD geheugen kaartje
Merk er anders niks vanquote:Op zondag 22 februari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
artiesten krijgen geld van BUMA
wilde zeggen "goeie artiesten", maar misschien moet ik het houden op artiesten die door een groter publiek worden gewaardeerd?quote:
toch eens een briefje sturen met de vraag of ze je bankrekening wel wetenquote:
Dat zou moeten lukkenquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Californium het volgende:
mensen die denken dat wij serieus zijn
Nja, we hebben verder ook nog niet iets uit wat eventueel hier en daar op de radio gedraaid kan worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toch eens een briefje sturen met de vraag of ze je bankrekening wel weten
belachelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, we hebben verder ook nog niet iets uit wat eventueel hier en daar op de radio gedraaid kan worden.
Betaal jij de studio?quote:
grapjequote:Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Betaal jij de studio?
En dan nog... denk niet dat onze stijl echt mainstream is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |