Ironisch huhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Tof concert, The Incident kwam nu vrij goed tot zijn recht. Ik heb helaas wel Trains moeten missen, omdat ik anders de laatste trein niet haalde.
Yea hij is vlakbij een station opgegroeid, en daarom associeert hij het geluid van treinen met veiligheid en allerlei herinneringen. (stond ergens in een interview of iets dergelijks)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:09 schreef TUFKAL het volgende:
Steve is trouwens gek van treinen als ik het zo zag. In Incident zaten ook weer mooie aftworks met treinen.
Waarom zijn die dingen nooit op een moderne resolutie te krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Yea hij is vlakbij een station opgegroeid, en daarom associeert hij het geluid van treinen met veiligheid en allerlei herinneringen. (stond ergens in een interview of iets dergelijks)
Er staat ook een mooie wallpaper van op de PT site
Robert Fripp speelde maar een half uurtje. Het duurde volgens het publiek zelfs te lang. Wat dat betreft heb ik me flink staan ergeren aan m'n mede-concertgangers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef thedeedster het volgende:
Tussen haakjes, Is er nou nog een voorprogramma geweest of niet? Ik kwam pas tegen 8 uur binnen, maar heb geen muziek gehoord...
Vooral die reactie op de verschillende song titels die door het publiek werden geroepen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Misstique het volgende:
Tof concert, heb weer van ze genoten.
[..]
Steven was ineens heel spraakzaam gisteraaf, leuk..
In eerste instantie vond ik het maar vaag, maar na een tijdje viel het kwartje wel. Daar moet je echt even voor gaan zitten (in mijn geval letterlijk) en geconcentreerd naar luisteren. Uiteindelijk vond ik best leuk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Robert Fripp speelde maar een half uurtje. Het duurde volgens het publiek zelfs te lang. Wat dat betreft heb ik me flink staan ergeren aan m'n mede-concertgangers.
Jaaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Vooral die reactie op de verschillende song titels die door het publiek werden geroepen...
*Steven pakt de setlist* "Ooit hiervan gehoord...?"
Was ook uitverkocht en ander volk erbij dan anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Robert Fripp speelde maar een half uurtje. Het duurde volgens het publiek zelfs te lang. Wat dat betreft heb ik me flink staan ergeren aan m'n mede-concertgangers.
Maaike?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef Aotearoa het volgende:
Porcupine fan sinds geboorte meldt zich![]()
Ik snap gewoon niet dat er iemand zoals Steven Wilson bestaat, hoeveel talent kun je hebben?![]()
Het was weer mooi in Amsterdam.
PS Heel weinig mensen riepen verzoeknummers. Het was meer een battle van wie het origineelste kon schreeuwen.![]()
PS2 Russia On Ice/Anesthetize medley![]()
Kijkend naar je user icon, kan ik me dat heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |