Dat internet zit je wel hoog he?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Qualize het volgende:
Ja maar door verhuizing kost het ¤¤¤,- en 1 maand zonder internet is erg lastig om een kamer vinden!
Ja dat klopt, werk af en toe ook Freelance. Any way....het is niet alleen het internet zoals ik al zei...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat internet zit je wel hoog he?
Tip: ga naar de lokale bibliotheek. Daar kun je gratis internetten.
Was er dan niet gekomen. Je kunt nog steeds weg trouwens.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Qualize het volgende:
Nederland....ze moeten meer bouwen! Het is zoo **** moeilijk om iets te vinden voor een redelijke prijs (vooral voor een koppel). Vooral de prijzen in Nederland is gewoon absurd. In het noorden kan je een huis huren voor ¤450,- per maand met 3 etages en voor en achtertuin. Terwijl in het zuid/westen je niet eens een fatsoenlijke appartement kan vinden voor ¤500,- exclusief gas water i....
En dat wist je voor het tekenen nog niet? Wel toch? Nou dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Qualize het volgende:
+ vriendin weet niet zeker als ze bij haar werkgever blijft bij dat locatie...+ ik ga in x plek studeren in augustus.
Hoe bedoel je? Vanuit me moeder?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was er dan niet gekomen. Je kunt nog steeds weg trouwens.
Ik was er vanuit gegaan dat je uit het buitenland kwam, omdat je zelfs voor een Nederlander erg beroerd de taal beheerst..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef Qualize het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vanuit me moeder?
Ik ben gewoon een Nederlander, mag je persoonlijke mening hier niet typen ofzo?![]()
Maar het blijft een feit over te weinig kamers in NL.
Omdat reiskosten niet 100% worden vergoed + 5:45 eruit en +/- 20:30 terug en vele andere redenen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat wist je voor het tekenen nog niet? Wel toch? Nou dan.
Als dat een belemmering voor huren vormt, waarom ben je dan überhaupt gaan zoeken naar andere woonruimte
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef Alicey het volgende:
Neem even een kop koffie, r_one Alicey.
Ja enquote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef Qualize het volgende:
Omdat reiskosten niet 100% worden vergoed + 5:45 eruit en +/- 20:30 terug en vele andere redenen?
Ik deed het ook vooral voor haar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Qualize het volgende:
jaja...dat weet ik zelf ook wel, dat het laat is met spijt hebben...
3.1Deze overeenkomst is aangegaan voor een periode van onbepaalde tijd ingaande op 01-03-2009 en derhalve minimaal lopend tot en met minimaal. Tijdens deze periode kunnen partijen deze overeenkomst niet tussentijds door opzegging beëndigen.
3.2
Indien in 3.1 een bepaalde tijd is opgenomen en deze periode verstrijkt zonder opzegging, loopt de overeenkomst voor onbepaalde tijd door.
3.3 Beëindiging van de overeenkomst dient te geschieden overeenkomstig 20. van de algemene bepalingen.
hopelijk is dit nuttige informatie
ps, snelle reacties hier op deze forum! super top
Ja ik had haast, en vriendin was er niet bijmoest werken. Later gezien en besproken was het niet een goed idee om te tekenen. (maar we hadden wel zeg maar spoed, zo weinig kamers/appartementen in NL
-.-)
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:22 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Lopend tot minimaal (leeg?)
Dat betekent denk ik dat er geen minimale huurtijd is, dus kan je hem meteen weer opzeggen.
Beëindiging moet volgens 20. gaan... Dus eventjes doorbladeren en die stapjes volgen.
Als de verhuurder het volgens de regels wil doen, dan moet je idd de borg betalen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:18 schreef Qualize het volgende:
Mmm, als ik de eerste maand huur betaal en voor 1 maart een aangetekende brief naar hem stuur waarin sta dat ik de huur per 1 april opzeg, moet ik dan wel de borg betalen? Of gewoon onderling dat bespreken?
En wat als TS de borg niet betaalt? Dan krijgt ie hooguit de sleutel niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de verhuurder het volgens de regels wil doen, dan moet je idd de borg betalen.
Als hij coulant is, dan hoef je dat niet. Let wel: hij HOEFT NIET coulant te zijn!
Okee, dan gewoon niet over de borg praten tegen de verhuurder dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef Qualize het volgende:
Ik heb de sleutel al ontvangen. Dus zou ik de borg gewoon niet betalen? 1 maand huur maar geen borg?
Anders denk je dan eerst na over waar je dan een appartement wil voordat je uberhaupt begint met zoeken, laat staan tekenen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Qualize het volgende:
...
Het is niet alleen spijt Roy_T (1) ik was onder de druk,weinig tijd, vriendin was er niet bij, na lang en lang zoeken en dan zie je eindelijk iets...ben je te blij om goed na te denken en de optie nee zeggen word stukken moeilijker! + het is een advocaat. + vriendin weet niet zeker als ze bij haar werkgever blijft bij dat locatie...+ ik ga in x plek studeren in augustus. Natuurlijk blijft het niet bij spijt, er zijn vele redenen, maar ga ze niet allemaal in details opnoemen (en of zijn privé).
...
Goed idee om zo eens te proberen of dat weer een beetje gaat..quote:
1. je had natuurlijk nooit een brief moeten schrijven waarin staat dat je over meer dan een jaar een bedrag van 600 euro moet betalen, omdat dat in het contract staat. Het is hier ook al meerdere keren aangegeven dat je dat NIET moest doen!!! Vind je het dan gek dat hij gek wordt en totaal niet meer coulant is?! N-a-d-e-n-k-e-n!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Qualize het volgende:
Wel mensen, net de verhuurder gebeld, hij werd helemaal gek! Vet zenuwachtig (altijd zo geweest via tel).
Hij had net mijn brief ontvangen over 4.4 waar staat dat ik over het hele jaar alleen mar ¤600,- hoeft te betalen.
(hij had niet over art 10 waar het wel goed stond) en dat hij een brief naar mij had gestuurd dat het niet klopt).
...
Heb ik gelijk dat ik nu gewoon schriftelijk aangetekend een brief stuur en dat ik per 1 april gewoon kan opzeggen of heeft hij gelijk dat het maar per 1 mei kan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |