Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit helpt niet he
Nu geef je toe dat je dit alleen maar zegt om mij over te halen![]()
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.
Ahh, liefquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
Sedannetjequote:
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kan
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
dat gaan we nu zeker weer doen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar goed van jeGewoon lekker doorposten
Heb ik af en toe wel eens nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit hequote:
Oh, tof! Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
osdorpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
We zullen tegen die tijd wel stemmenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.
Stiekem denk ik dat ookquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit he
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?quote:
Nou Auto, do your thing.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Dat ook wel eens jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ook
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikkerquote:
Laten we het maar niet van jou af laten hangen hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij gaat het tempo van deze bepalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |