Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit helpt niet he
Nu geef je toe dat je dit alleen maar zegt om mij over te halen![]()
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.
Ahh, liefquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
Sedannetjequote:
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kan
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
dat gaan we nu zeker weer doen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar goed van jeGewoon lekker doorposten
Heb ik af en toe wel eens nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit hequote:
Oh, tof! Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
osdorpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
We zullen tegen die tijd wel stemmenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.
Stiekem denk ik dat ookquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit he
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?quote:
Nou Auto, do your thing.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Dat ook wel eens jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ook
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikkerquote:
Laten we het maar niet van jou af laten hangen hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij gaat het tempo van deze bepalen?
Hehe, ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed dat Auto heel streng kan zijn.
Oh, dat dacht ik even!quote:
daten?quote:
Idd, ben even voor het langzame.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet van jou af laten hangen he
Nog steeds in die bui van vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ben even voor het langzame.
En daar heb ik het maar mee te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikker
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En daar heb ik het maar mee te doen
Nee, die is gelukkig minder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog steeds in die bui van vanmiddag?
Hihiquote:
Heb je daar popcorn bij nodig?quote:
Jah wel een beetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Thrar het volgende:
[..]
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?![]()
Je bent een schat!quote:
morgenavond?quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die is gelukkig minder.![]()
![]()
Beetje zwijmelen is wel goed. Zwijmelen door muziek he.
But please, be gentle...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoor
Aww, ik hoopte eigenlijk op een spannend of interessant verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je daar popcorn bij nodig?
Als ik ergens mee bezig was dat mijn volledige aandacht vroeg dan poste ik hier niet.
Wel toevallig dat je er trouwens nét op dat moment mee kwam... Zat namelijk net zelf op Youtube carnavalsmuziek te luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
ja
Maar ik heb hem al aan T gegeven ook dus jij krijgt deze wel
die andere is beter voor T
Ik ga morgen effe 2 uurtjes met Box doorbrengenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:27 schreef Thrar het volgende:
[..]
het is dat je zo ver weg woont!![]()
jij hebt zeker niiks gepland nu je ziekjes bent?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
Nee, ik ben er morgen nog wel.. vermoed ik.
Wij welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
Morgenavond is Singles dicht? Zie CG al met Thrar en Artic met SQ.
x2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
Nee, ik ben er morgen nog wel.. vermoed ik.
Dat kan jij veel beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Aww, ik hoopte eigenlijk op een spannend of interessant verhaal.
gezellie! oh ja, je zou met een vriendin gaan toch? jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga morgen effe 2 uurtjes met Box doorbrengenom vervolgens met m'n familie uit eten te gaan
![]()
Dus wil savonds eig wel wat vermaak. Maar het uitgaan was gister dus al half afgezegd
omroep brabant op zetten die zenden de hele tijd 3 uurkes vuraf uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je er trouwens nét op dat moment mee kwam... Zat namelijk net zelf op Youtube carnavalsmuziek te luisteren
Mijn familie valt niet onder gezellgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
gezellie! oh ja, je zou met een vriendin gaan toch? jammer![]()
misschien een leuke film in de avond?
mijn plan is 5 dagen binnen blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
De avond is nog niet voorbij, ga eens wat plannen.
Pff.. dat is wel heel verquote:
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn familie valt niet onder gezellg
Weet niet of er iets leuks op komt.. Maar heb na zo'n dag eig wel zin in gezelligheid
Opsluitingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn plan is 5 dagen binnen blijven
Stream doet het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omroep brabant op zetten die zenden de hele tijd 3 uurkes vuraf uit
of dit van mnr gehad: http://www.teugelders.nl/?page_id=76
Gewoon niet, zijn saaie mensen waar ik niks mee te bespreken heb. Ga al nooit naar verjaardagen toe van ze en m'n oma wordt nu 80, dus moet wel gaan nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?
wat versta je onder gezelligheid? Gezellig babbelen.. samen filmpie kijken.. twister of een ander spelletje doen?
ik trek je morgenavond mee de stad inquote:
ah, zijn het van die mensen die geen interesse in je tonen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon niet, zijn saaie mensen waar ik niks mee te bespreken heb. Ga al nooit naar verjaardagen toe van ze en m'n oma wordt nu 80, dus moet wel gaan nu.
Dat allemaal
hoogstens naar de oude sint joris, maar dan moet je wel met de fiets kommequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trek je morgenavond mee de stad in
Verder dan 'alles goed' komt het vaak niet. Achja het is maar familiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Thrar het volgende:
ah, zijn het van die mensen die geen interesse in je tonen?
oh, jij bent dus gezellig
Hihi, hopelijk lukt het met ArTiC in de 'buurt'quote:
En ge het zo'n lekkur kuntjeeéquote:
Ik zag oe 's morgens in de kroeg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ge het zo'n lekkur kuntjeeé
ja, want da's echt koning feestbeestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, hopelijk lukt het met ArTiC in de 'buurt'
Twister.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?
wat versta je onder gezelligheid? Gezellig babbelen.. samen filmpie kijken.. twister of een ander spelletje doen?
Die is goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Alvast een mooi liedje voor je.
Die stem.
mwah, toch is het jammer. Dat soort familie heb ik dus helaas ook... op m'n ouders en oma na danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verder dan 'alles goed' komt het vaak niet. Achja het is maar familieAbsoluut .. en lief
vraag Bengel maar na
![]()
jalalala lala oegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zag oe 's morgens in de kroeg!
ga eens weg met je sarcasmequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want da's echt koning feestbeest
Carnaval of samen karaoke zingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik he d'r nou al keiveel zin in!
Oeh, leuke plaat! heeft wel wat weg van die oude italodiscoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Alvast een mooi liedje voor je.
Die stem.
'k dacht dat ik achterover sloeg!quote:
Beide!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Carnaval of samen karaoke zingen?
Okequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
'k dacht dat ik achterover sloeg!
[..]
Beide!