Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit helpt niet he
Nu geef je toe dat je dit alleen maar zegt om mij over te halen![]()
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.
Ahh, liefquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
Sedannetjequote:
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kan
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
dat gaan we nu zeker weer doen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar goed van jeGewoon lekker doorposten
Heb ik af en toe wel eens nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit hequote:
Oh, tof! Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
osdorpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
We zullen tegen die tijd wel stemmenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.
Stiekem denk ik dat ookquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit he
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?quote:
Nou Auto, do your thing.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Dat ook wel eens jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ook
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikkerquote:
Laten we het maar niet van jou af laten hangen hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij gaat het tempo van deze bepalen?
Hehe, ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed dat Auto heel streng kan zijn.
Oh, dat dacht ik even!quote:
daten?quote:
Idd, ben even voor het langzame.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet van jou af laten hangen he
Nog steeds in die bui van vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ben even voor het langzame.
En daar heb ik het maar mee te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikker
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En daar heb ik het maar mee te doen
Nee, die is gelukkig minder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog steeds in die bui van vanmiddag?
Hihiquote:
Heb je daar popcorn bij nodig?quote:
Jah wel een beetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Thrar het volgende:
[..]
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?![]()
Je bent een schat!quote:
morgenavond?quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die is gelukkig minder.![]()
![]()
Beetje zwijmelen is wel goed. Zwijmelen door muziek he.
But please, be gentle...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |