Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit helpt niet he
Nu geef je toe dat je dit alleen maar zegt om mij over te halen![]()
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je niet wil dan kan jou toch niet overtuigen om te komen.
Ahh, liefquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
Sedannetjequote:
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vrees dat niemand dat dan kan
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
dat gaan we nu zeker weer doen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar goed van jeGewoon lekker doorposten
Heb ik af en toe wel eens nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, lief
Ook als ik soms belerend ben - terwijl ik dat niet zo bedoel?
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit hequote:
Oh, tof! Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
osdorpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben weg
Ik ga naar Osdorp Posse.
We zullen tegen die tijd wel stemmenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik het leuk zou vinden als je wel komt.
Stiekem denk ik dat ookquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurt dan ook even voordat het topic vol zit he
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?quote:
Nou Auto, do your thing.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Dat ook wel eens jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ook
En dat jij weleens een schop onder je kont nodig hebt.
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikkerquote:
Laten we het maar niet van jou af laten hangen hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij gaat het tempo van deze bepalen?
Hehe, ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed dat Auto heel streng kan zijn.
Oh, dat dacht ik even!quote:
daten?quote:
Idd, ben even voor het langzame.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet van jou af laten hangen he
Nog steeds in die bui van vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ben even voor het langzame.
En daar heb ik het maar mee te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geef hem verbaal wel eens op z'n flikker
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen dan voor het weekend?
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En daar heb ik het maar mee te doen
Nee, die is gelukkig minder.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog steeds in die bui van vanmiddag?
Hihiquote:
Heb je daar popcorn bij nodig?quote:
Jah wel een beetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Thrar het volgende:
[..]
goeie vraag! Niks gepland eigenlijk. Heb je iemand nodig die je komt verzorgen ofzo?![]()
Je bent een schat!quote:
morgenavond?quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die is gelukkig minder.![]()
![]()
Beetje zwijmelen is wel goed. Zwijmelen door muziek he.
But please, be gentle...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil je oko wel een keer echt schoppen hoor
Aww, ik hoopte eigenlijk op een spannend of interessant verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je daar popcorn bij nodig?
Als ik ergens mee bezig was dat mijn volledige aandacht vroeg dan poste ik hier niet.
Wel toevallig dat je er trouwens nét op dat moment mee kwam... Zat namelijk net zelf op Youtube carnavalsmuziek te luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
ja
Maar ik heb hem al aan T gegeven ook dus jij krijgt deze wel
die andere is beter voor T
Ik ga morgen effe 2 uurtjes met Box doorbrengenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:27 schreef Thrar het volgende:
[..]
het is dat je zo ver weg woont!![]()
jij hebt zeker niiks gepland nu je ziekjes bent?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
Nee, ik ben er morgen nog wel.. vermoed ik.
Wij welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
Morgenavond is Singles dicht? Zie CG al met Thrar en Artic met SQ.
x2quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
Nee, ik ben er morgen nog wel.. vermoed ik.
Dat kan jij veel beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Aww, ik hoopte eigenlijk op een spannend of interessant verhaal.
gezellie! oh ja, je zou met een vriendin gaan toch? jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga morgen effe 2 uurtjes met Box doorbrengenom vervolgens met m'n familie uit eten te gaan
![]()
Dus wil savonds eig wel wat vermaak. Maar het uitgaan was gister dus al half afgezegd
omroep brabant op zetten die zenden de hele tijd 3 uurkes vuraf uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je er trouwens nét op dat moment mee kwam... Zat namelijk net zelf op Youtube carnavalsmuziek te luisteren
Mijn familie valt niet onder gezellgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
gezellie! oh ja, je zou met een vriendin gaan toch? jammer![]()
misschien een leuke film in de avond?
mijn plan is 5 dagen binnen blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
De avond is nog niet voorbij, ga eens wat plannen.
Pff.. dat is wel heel verquote:
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn familie valt niet onder gezellg
Weet niet of er iets leuks op komt.. Maar heb na zo'n dag eig wel zin in gezelligheid
Opsluitingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn plan is 5 dagen binnen blijven
Stream doet het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omroep brabant op zetten die zenden de hele tijd 3 uurkes vuraf uit
of dit van mnr gehad: http://www.teugelders.nl/?page_id=76
Gewoon niet, zijn saaie mensen waar ik niks mee te bespreken heb. Ga al nooit naar verjaardagen toe van ze en m'n oma wordt nu 80, dus moet wel gaan nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?
wat versta je onder gezelligheid? Gezellig babbelen.. samen filmpie kijken.. twister of een ander spelletje doen?
ik trek je morgenavond mee de stad inquote:
ah, zijn het van die mensen die geen interesse in je tonen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon niet, zijn saaie mensen waar ik niks mee te bespreken heb. Ga al nooit naar verjaardagen toe van ze en m'n oma wordt nu 80, dus moet wel gaan nu.
Dat allemaal
hoogstens naar de oude sint joris, maar dan moet je wel met de fiets kommequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trek je morgenavond mee de stad in
Verder dan 'alles goed' komt het vaak niet. Achja het is maar familiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Thrar het volgende:
ah, zijn het van die mensen die geen interesse in je tonen?
oh, jij bent dus gezellig
Hihi, hopelijk lukt het met ArTiC in de 'buurt'quote:
En ge het zo'n lekkur kuntjeeéquote:
Ik zag oe 's morgens in de kroeg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ge het zo'n lekkur kuntjeeé
ja, want da's echt koning feestbeestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, hopelijk lukt het met ArTiC in de 'buurt'
Twister.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
oh, hoezo niet? je bent toch niet verplicht om uit eten te gaan?
wat versta je onder gezelligheid? Gezellig babbelen.. samen filmpie kijken.. twister of een ander spelletje doen?
Die is goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Alvast een mooi liedje voor je.
Die stem.
mwah, toch is het jammer. Dat soort familie heb ik dus helaas ook... op m'n ouders en oma na danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verder dan 'alles goed' komt het vaak niet. Achja het is maar familieAbsoluut .. en lief
vraag Bengel maar na
![]()
jalalala lala oegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zag oe 's morgens in de kroeg!
ga eens weg met je sarcasmequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want da's echt koning feestbeest
Carnaval of samen karaoke zingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik he d'r nou al keiveel zin in!
Oeh, leuke plaat! heeft wel wat weg van die oude italodiscoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Alvast een mooi liedje voor je.
Die stem.
'k dacht dat ik achterover sloeg!quote:
Beide!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Carnaval of samen karaoke zingen?
Okequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
'k dacht dat ik achterover sloeg!
[..]
Beide!
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, leuke plaat! heeft wel wat weg van die oude italodisco
Je ziet dat het anders kan, maar begrijpen doe ik het niet. Ik snap zo'n band dan gewoon niet. heel irritant hehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
mwah, toch is het jammer. Dat soort familie heb ik dus helaas ook... op m'n ouders en oma na dan
Als je op visite bent bij iemand anders op zijn/haar verjaardag dan zie je wel eens dat het ook anders kan!
nee, daar gaat het te fucking snel voorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Howl het volgende:
[..]
En we zijn weer lekker on-topic bezig. Dit is heul geen slowchat.
Noquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef dawg het volgende:
[..]
...en mijn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf.
Iemand de Yes Man gezien?
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan? "quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef dawg het volgende:
[..]
...en mijn lul stond stijf, want naast me zat een lekker wijf.
Iemand de Yes Man gezien?
Die ga ik onthouden als er een mod komt klagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar gaat het te fucking snel voor
Ik zei luister trut met je rimpelkut, Def P is hier en ik ben blut!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan? "
Dus geef je geld of ik gebruik geweld! toen kwam de controle aangesneld!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zei luister trut met je rimpelkut, Def P is hier en ik ben blut!
Ik zei luister trut, met je rimpelkut. blablabla. Odorp is goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan? "
Die zei heel wijs "Hou je gedeisd en toon me eens je plaatsbewijs"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus geef je geld of ik gebruik geweld! toen kwam de controle aangesneld!
Dat stemmetje dan ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die zei heel wijs "Hou je gedeisd en toon me eens je plaatsbewijs"
ik zei luister schat, dacht jij echt dat, de rapper Def P een tramkaart hadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die zei heel wijs "Hou je gedeisd en toon me eens je plaatsbewijs"
FOUT! BUZZER!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef dawg het volgende:
Ik ben gewoon een moordenaar! Een moordenaar!
Iemand nou de Yes Man gezien, of niet? Behalve jij autotje.
Euh... "Ik heb een mobilofoon en jij hebt pech want de politie is al onderweg!"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zei luister schat, dacht jij echt dat, de rapper Def P een tramkaart had
nein, zijn alleen nog CAM versies vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef dawg het volgende:
Je leest mijn reactiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef dawg het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh... "Ik heb een mobilofoon en jij hebt pech want de politie is al onderweg!"
Volgens mij vergeet ik een stukje
Ja, ik kom er ook niet opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh... "Ik heb een mobilofoon en jij hebt pech want de politie is al onderweg!"
Volgens mij vergeet ik een stukje
Ik ben nog wat roestig, merk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toen kwam de chauffeur en die sloot de deur, en zei toen met zijn grote scheur
"Ik heb nog nooit zo snel een kerk zien veranderen in een hel"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef ArTiC het volgende:
stuk verderop zit de mooiste line (in de kerk)
Iemand riep: oh god, ze willen ons vermoorden
maar ik denk dat god haar even niet hoorde
Iets met een gerimpelde vagina en een Def P met een minder dan optimale liquiditeitspositie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben nog wat roestig, merk ik
Envelopjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat nummer is uit 1986 hoor, toen Italo nog hoogtij vierde.
Radio Stad Den Haag. Nostalgie.
Ik ga eens mijn Osdorp Stijl cd zoeken en dat nummer rippen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit zo snel een kerk zien veranderen in een hel"
Ook briljant
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat nummer is uit 1986 hoor, toen Italo nog hoogtij vierde.
Radio Stad Den Haag. Nostalgie.
Maar wel een goede liquidatieposite met zijn schietpistool dat pauw pauw pauw deedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets met een gerimpelde vagina en een Def P met een minder dan optimale liquiditeitspositie.
Kut Vista. Herkent mijn DVD-drive niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga eens mijn Osdorp Stijl cd zoeken en dat nummer rippen.
mijn envelopje is witquote:
quote:
Hihiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:58 schreef ArTiC het volgende:
ja, nu is ie geel...maar ik ga niet kijken want dan wordt ie weer wit
Een reserve pm helpt dan welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:58 schreef ArTiC het volgende:
ja, nu is ie geel...maar ik ga niet kijken want dan wordt ie weer wit
ach ja, familie kies je helaas niet zelf uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ziet dat het anders kan, maar begrijpen doe ik het niet. Ik snap zo'n band dan gewoon niet. heel irritant hehe
Deftonesquote:
Ik moet er niet aan denken om schoonfamilie te krijgen waarbij het heel kil isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach ja, familie kies je helaas niet zelf uit
slimquote:
Nee jammergenoeg nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach ja, familie kies je helaas niet zelf uit
quote:
"Pardon, u neukt mijn vriendin".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit zo snel een kerk zien veranderen in een hel"
Ook briljant
schoonouders die niet achter je relatie staan zijn nog ergerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om schoonfamilie te krijgen waarbij het heel kil is![]()
Ze vroeg er dan ook om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonfamilie die een heel goede band hebben met elkaar is dan ook erg vaag hoor. Is niet geheel geschikt voor mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
schoonouders die niet achter je relatie staan zijn nog erger
Klopt, maar wat Cue hierboven zegt is oko irritantquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
schoonouders die niet achter je relatie staan zijn nog erger
Leot Sed Dap!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
De gitarensnaren hoor ik nu in laagjes en ik zie ze als rare cirkelzaagjes
Die vliegen door de ramen en door de kamer en de bassen van de beat komen aan als een hamer man
hmm, jij gaat dus voor de schoonfamilie die aardig is maar verder niet op je ouders hun verjaardag komt ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schoonfamilie die een heel goede band hebben met elkaar is dan ook erg vaag hoor. Is niet geheel geschikt voor mij.
Op mijn ouders verjaardag? Daar kom ik zelfs niet altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef Thrar het volgende:
[..]
hmm, jij gaat dus voor de schoonfamilie die aardig is maar verder niet op je ouders hun verjaardag komt ofzo?
om het weekend valt toch wel mee? Ik heb er 1 gehad die vier keer per week gingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op mijn ouders verjaardag? Daar kom ik zelfs niet altijd
Nee maar een vriend hebben die om het weekend graag langs gaat bij z'n gezin/familie, dat zou ik gewoon niet kunnen begrijpen..
Om het weekend is voor mijn gevoel veel, dusja..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om het weekend valt toch wel mee? Ik heb er 1 gehad die vier keer per week ging
Het zou bij mij niet goed gaan als mijn vriend er hetzelfde als jou over denktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee maar een vriend hebben die om het weekend graag langs gaat bij z'n gezin/familie, dat zou ik gewoon niet kunnen begrijpen..
en als je vriend elke avond zou bellen met z'n moeder?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Thrar het volgende:
en als je vriend elke avond zou bellen met z'n moeder?
idem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zou bij mij niet goed gaan als mijn vriend er hetzelfde als jou over denkt![]()
Om de week veel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Om het weekend is voor mijn gevoel veel, dusja..
Maar dat is wel heel extreem!
ik heb je ouders 38 seconden gezien maar ik weet genoeg om te zeggen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, mijn ouders zijn erg tof en mijn schoonouders ook
Die vier keer per week waren trouwens ooms en tantes, hij woonde nog thuisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om het weekend is voor mijn gevoel veel, dusja..
Maar dat is wel heel extreem!
geef terug die ringenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je ouders 38 seconden gezien maar ik weet genoeg om te zeggen dat je gelijk hebt
Voor mijn doen wel jaquote:
heb jij kut-ouders?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel ja
Zeker als het ook nog eens op totaal vrijwillige basis is
Maar jij ziet je ouders dan bijna nooit [als ik die conclusie mag trekken]?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel ja
Zeker als het ook nog eens op totaal vrijwillige basis is
Nee hoor, zijn aardige mensenquote:
Uhm m'n vader zie ik 1x in de zoveel maanden. En wss bellen we 1x in de maand miss.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar jij ziet je ouders dan bijna nooit [als ik die conclusie mag trekken]?
Oke.. Woon je er ver vandaan of niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn aardige mensen
[..]
Uhm m'n vader zie ik 1x in de zoveel maanden. En wss bellen we 1x in de maand miss.
M'n moeder zie ik ook 1x in de zoveel maanden. Meestal op haar en mijn verjaardag en heel af en toe een keer er tussendoor.
het "aardige mensen" zegt me al genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn aardige mensen
[..]
Uhm m'n vader zie ik 1x in de zoveel maanden. En wss bellen we 1x in de maand miss.
M'n moeder zie ik ook 1x in de zoveel maanden. Meestal op haar en mijn verjaardag en heel af en toe een keer er tussendoor.
M'n vader woont in een dorp hiernaast.. 20 min busquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Woon je er ver vandaan of niet?
Wat zegt het jou dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het "aardige mensen" zegt me al genoeg eigenlijk
Oke..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n vader woont in een dorp hiernaast.. 20 min bus
En m'n ma is een jaar geleden verhuist naar 1,5 uur afstand met de trein.
Hmm dat is wel een goede. Ik weet niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
dat er nauwelijks een emotionele band is.
probeer het eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goede. Ik weet niet.
Het zijn wel echt mijn ouders zeg maar.. het is moeilijk te omschrijven
- weg -quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goede. Ik weet niet.
Het zijn wel echt mijn ouders zeg maar.. het is moeilijk te omschrijven
Dan moeten wij nooit een stel worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is dus misschien het vreemde, want dat is er niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
Oke..
Jullie zullen er vast een goede reden voor hebben, maar ik vind dit echt vreemd...
Neig ook naar de conclusie van SQ
En dat er vast het nodige is voorgevallen in het verleden..
Maar jij woont er toch ook een stukje vandaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Ik zie mijn ouders ook eens in de twee maanden of zo... Heb er verder een prima band mee (afgezien van biologische vader dan.) Is dat zo raar?
nee, dat zeg ik niet, maar het feit dat je al angstig wordt als iemand z'n ouwelui eens in de 2 weken ziet en je eigen ouwelui als "aardige mensen" omschrijft vind ik wel apartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Ik zie mijn ouders ook eens in de twee maanden of zo... Heb er verder een prima band mee (afgezien van biologische vader dan.) Is dat zo raar?
Zij werken allebei, m'n moeder ook nog eens onregelmatige diensten (dus ook in het weekend). Die anderhalf uur reizen is het niet eens, maar het is gewoon een kwestie van plannen zodat als ik er kom, we ook gezellig leuke dingen kunnen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar jij woont er toch ook een stukje vandaan?
En tja, ik vind het raar
Maar goed, het is wat je gewendt bent natuurlijk
Idem. Veel vaker is het niet. Heb een druk leven, weinig tijd en ze wonen ver weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:22 schreef Ludootje het volgende:
Nou er is wel zo'n band als het is mijn vader en verwachtingspatroon van hem en dergelijke. En het moet goed gaan met hem. En het is leuk om af en toe te bellen.quote:
ik kan er in komen als de afstand erg groot isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Veel vaker is het niet. Heb een druk leven, weinig tijd en ze wonen ver weg.
Het is meestal als je zegt dat je ze nooti ziet, of eens in de zoveel maanden dat men gelijk denkt dat er dan van alles speelt enzo. ruzie of dat je elkaar niet mag of weet ik veel wat. En dat is het opzich niet bij ons. Vandaar dat ik dat dan maar zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat zeg ik niet, maar het feit dat je al angstig wordt als iemand z'n ouwelui eens in de 2 weken ziet en je eigen ouwelui als "aardige mensen" omschrijft vind ik wel apart
o ja, dat moest ook nog.. maar als ie hangt is ie zo leuk niet als wanneer ik hem aan heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
DR34M3R!
Waar blijven de pics van je outfit?
Sjaak afhaak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
o ja, dat moest ook nog.. maar als ie hangt is ie zo leuk niet als wanneer ik hem aan heb.
mss heb ik maandag wel foto's van het stappen zelf?
Ik ben twee uur onderweg met het OV om er te komen, tja, net iets teveel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan er in komen als de afstand erg groot is
Mja, geen idee, toen ik nog studeerde zag ik ze ook niet vaak, maar tegenwoordig toch wel. Het is een kwartier fietsen en het is gewoon altijd leuk, iedereen is er welkom, iedereen mag zichzelf zijn en het bourgondische leven viert er hoogtijMijn vriend komt er ook graag
Ik heb geen huisgenoten ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sjaak afhaak!
Ik heb hem gewoon aangedaan en er een huisgenoot een foto van laten maken.
Zelfontspanner gebruiken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb geen huisgenoten ...![]()
En de kids zijn bij papa nu, dus die kunnen me ook niet helpen. En om nu hiervoor bij de buren aan te bellen gaat me echt net te ver
ik kan het me eigenlijk ook wel aan de ene kant voorstellen. Je hebt tenslotte je eigen leven, en zolang jij je er lekker bij voelt is er geen probleemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is meestal als je zegt dat je ze nooti ziet, of eens in de zoveel maanden dat men gelijk denkt dat er dan van alles speelt enzo. ruzie of dat je elkaar niet mag of weet ik veel wat. En dat is het opzich niet bij ons. Vandaar dat ik dat dan maar zeg
Heb het er wel eens met m'n pa over gehad. Voor ons werkt het zo, dusja waarom niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik kan het me eigenlijk ook wel aan de ene kant voorstellen. Je hebt tenslotte je eigen leven, en zolang jij je er lekker bij voelt is er geen probleem
Dat heb ik al eens geprobeerd, en na 20 mislukte foto's heb ik het toen maar opgegeven.quote:
LOL...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef Thrar het volgende:
hmm toon_tetten heeft m'n fobo bezocht.. weet niet wat ik daarvan moet denken!
ik heb geen idee! het stond gewoon vreemd in m'n fobo! Alsof ie verdwaald was ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie is toon_tetten? En waarom moet je daar vreemde dingen van denken?
Alsjeblieft:quote:
Die was net op Dweilradioquote:
Haha. Ja, voor PM, want topic volgen op gsm is vervelendquote:
Ik zoek eigenlijk een ander nummer... iets van " de jouwe is te klein, hij zou best wat groter mogen zijn". Ken jij die?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ja, voor PM, want topic volgen op gsm is vervelend
Ik weet het, je gaat mij dan missenquote:
ik moest hieraan denken...jezus..wat slick was ditquote:
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een ander nummer... iets van " de jouwe is te klein, hij zou best wat groter mogen zijn". Ken jij die?
Was het maar zo'n feest... Morgen pas!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Thrar het volgende:
wat is het trouwens rustig hier! iedereen al carnaval aan het vieren ofzo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet het, je gaat mij dan missen
Prinses Stormqueen van het lampetopicquote:
sterf, wannabeequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Prinses Stormqueen van het lampetopic
ga sterfenquote:
ik heb tenminste recht van sprekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gade gij is heul snel naar de KLB verkasse!
Woarum da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb tenminste recht van spreken
Wie ben JIJ nou weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
so true.
OT: wie ben jij nou weer?
tijd om te overhoren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
so true.
OT: wie ben jij nou weer?
Eindhoven... Schreeuwende mensenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik in het fokking centrum van Eindhoven woon
En jij kwam uit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eindhoven... Schreeuwende mensen
Wij hadden ons al eens getroffen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie ben JIJ nou weer
Ow wacht, jij had ook Britse korthaars
Nee, nog niet. Nu moest ik hoognodig poolen. Het komt nog.quote:
revenge timequote:
generatie-genoot.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik in het fokking centrum van Eindhoven woon
Vooruit! Ik heb ze ook niet bij de handquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Nu moest ik hoognodig poolen. Het komt nog.
Je zou zo titels voor Suske en Wiske kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
generatie-genoot.
(hey, een alliteratie. Ik betrap mezelf er zelden op.)
een blauwe en een lilacquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wij hadden ons al eens getroffen?
I tend to forget...![]()
En ja! jij ook? mooie beesten zijn het hè.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een blauwe en een lilac![]()
[afbeelding]
en ja, ze houden van vreten
veldhovenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik ga niet naar ehv... blijf lekker in zilst
Mooie beesten heur!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
een blauwe en een lilac![]()
[ afbeelding ]
en ja, ze houden van vreten
voor je kruisverhoor in het eindhoven topicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vooruit! Ik heb ze ook niet bij de hand
@artic hoezo revange?
Dan werd het "De Geniepige Generatie-Genoot"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zou zo titels voor Suske en Wiske kunnen verzinnen
Hehehe. Herinnert u zich deze nog?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:21 schreef Garisson72 het volgende:
generatie-genoot.
(hey, een alliteratie. Ik betrap mezelf er zelden op.)
Maar in Zeelst is het iig wel gezellig stappen, zeker met carnaval en de kermisquote:
ik heb betere foto's. Die van mij zijn vrij licht, maar hebben een dikke vachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooie beesten heur!
Ik heb ook een lilac, en een lilac point. Zie trouwens fobo.
Ze zijn nog mooi slank, al is Tom wel 'geholpen' maar die Britten kunnen wel snel vadsig worden hè!
Moet ik meteen aan Theemuts denkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blauw= jeweetwel kater
lilac = jeweetwelpoes en moeder van jeweetwelkater
Ah.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
blauw= jeweetwel kater
lilac = jeweetwelpoes en moeder van jeweetwelkater
die stomme beesten rennen altijd van me wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb betere foto's. Die van mij zijn vrij licht, maar hebben een dikke vacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik heb het verhaal al enigszins mee gekregenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah.
Mijne zijn twee heerschappen. TOm, de lilac-point is geholpen ex-prijsneuker en vader van Cartman, de lilac. Die blijft een beetje klein, wat wel leuk is om te zien, maar volgens mij zorgt het er ook voor dat hij een nogal hardvochtige opvoeding krijgt van zijn vader.
Eerlijkgezegd niet!quote:
Jammergenoeg welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Katten, carnaval, zit ik nog wel in het juiste topic?
Maar die komt steeds terug als je haar wegwerpt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb er nog een vuilnisbak wegwerppoes bij :
[ afbeelding ]
Ja hoor. Als je single bent zijn huisdieren ideaal om toch je portie knuffels te krijgen. En als je single bent, is er geen betere periode in het jaar dan carnaval heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Foute muziek dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Hey, Singles gaan kernafval vieren om van die status af te komen, en iedere zichzelf respecterende single heeft katten. Die hij/zij zo heel eenzaam streelt op de bank, zuchtend en steunend inzake die single-status.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Techno het volgende:
Het is inderdaad op zo'n moment inderdaad wat laagdrempeliger om in bepaalde behoeften te voorzien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je single bent zijn huisdieren ideaal om toch je portie knuffels te krijgen. En als je single bent, is er geen betere periode in het jaar dan carnaval heb ik van horen zeggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Artic!!! Kijk eens naar je percentages
katten zijn geen fan van mijquote:
Ik zit een beetje in de italo en foute disco mode nu, dankzij alle carnaval ellende hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Garisson72 het volgende:
Eerlijkgezegd niet!het deuntje komt wel bekend voor, maar het hele nummer niet. En ik heb het nu dus wel helemaal uitgeluisterd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de italo en foute disco mode nu, dankzij alle carnaval ellende hier.
Memories.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de italo en foute disco mode nu, dankzij alle carnaval ellende hier.
Memories.
Ik vind het leuke beesten, maar ik ben er (helaas) allergisch voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Garisson72 het volgende:
Hey, Singles gaan kernafval vieren om van die status af te komen, en iedere zichzelf respecterende single heeft katten. Die hij/zij zo heel eenzaam streelt op de bank, zuchtend en steunend inzake die single-status.
Tis al goedquote:
Je praat me na!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoor. Als je single bent zijn huisdieren ideaal om toch je portie knuffels te krijgen. En als je single bent, is er geen betere periode in het jaar dan carnaval heb ik van horen zeggen
Hier dito. maar ik vind ze niet leuk genoeg om zelf te hebben. Ik heb liever honden.En ook die momenteel niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het leuke beesten, maar ik ben er (helaas) allergisch voor.
Vandaag de dag hoor je bijna alleen maar remakes en samples. Althans, dat idee heb ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
Er is een plaatje uit de jaren negentig dat deuntje gesampled heeft!
quote:
Ben ik met je eens... Als je alleen al kijkt naar alle platen die het akkoordenschema van Canon in D gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaag de dag hoor je bijna alleen maar remakes en samples. Althans, dat idee heb ik wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |