Ah, toch al. Time flies!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Heb het ff nagekeken
We hadden die dag Lounge 319 tot 329
Sjees, dan is ie dieptriest traag.quote:
Oh, dat valt nog meequote:
Hoeft ook niet. Het doet de naam slowchat eer aanquote:
In dit topic gaat het snellerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het doet de naam slowchat eer aan
Heb je het record nog eigenlijk?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een kick
Maar ik ben er weer als de sodemieter
Dan ben ik trots dat ik in MEN destijds daar nog een beetje aan meegeholpen hebquote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog wel mensen die het willen proberen volgens mij
Ik herinner het me ook nog.... Mijn god hij was niet te volgen zo snel en maar doorgaan, ik heb regelmatig een pauze moeten nemen... Ik weet niet hoeveel mijn score was die dag, omdat ze er niet waren, maar zal ook wel mijn dagrecord geweest zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan ben ik trots dat ik in MEN destijds daar nog een beetje aan meegeholpen heb![]()
Pff proberen, die hebben daar waarschijnlijk nog net teveel een leven voor
Dagcijfers #178quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner het me ook nog.... Mijn god hij was niet te volgen zo snel en maar doorgaan, ik heb regelmatig een pauze moeten nemen... Ik weet niet hoeveel mijn score was die dag, omdat ze er niet waren, maar zal ook wel mijn dagrecord geweest zijn.
áls je het een keer probeert, doe het dan op zondag!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dagcijfers #178
niet top-3 in ieder geval...
Ik ga het ook niet meer redden, nieuwe baan enzo. Ik was van plan om het afgelopen zaterdag nog een keer te proberen, maar had geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |