Daar verschillen wij zeker van mening Duikkie!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef duikkie het volgende:
[..]
daar verschillen wij van mening ,
Jawel hoor, de computergegevens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef duikkie het volgende:
[..]
er blijkt nergens uit dat de kalpoe's er helemaal niets mee te maken hebben.
Wie weet de kans lijkt me niet groot, maar de kans dat ze daar een kist met goud, Jug's fatsoen of Beth's hart opgraven lijkt me nog kleinerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef duikkie het volgende:
je zal toch maar raar op je neus staan te kijkenals ze een lijk vinden, hoogste waarschijnlijk niet die van natalee, maar van een vroegere bewoner van het eiland ( zeerover of piraat
)
volgens mij was het autogesprek van na 11 juni dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:55 schreef yyentle het volgende:
[..]
Daar verschillen wij zeker van mening Duikkie!
Als je de verklaringen leest vanaf 11 juni, klopt alles wat ze afzonderlijk van elkaar vertellen.
Het is onmogelijk alles zo goed kloppend bij elkaar te verzinnen.
Je moet dan natuurlijk eerst kunnen en willen begrijpen dat een mens bijvoorbeeld niet in staat is precies te onthouden of hij 5 of 8 minuten met iemand heeft gesproken en of hij de telefoon 2 of 3 keer liet overgaan, als daar achteraf pas naar gevraagd wordt![]()
dit kon ik niet latenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:03 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Wie weet de kans lijkt me niet groot, maar de kans dat ze daar een kist met goud, Jug's fatsoen of Beth's hart opgraven lijkt me nog kleiner
LOL duikkiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef duikkie het volgende:
dit kon ik niet laten
nu zijn we het uiteindelijk eens, het goud eerlijke hart van beth ligt natuurlijk niet begraven, ze heeft het nog steeds levend bij
Als je de waarheid vertelt is daar niets aan toe te voegen. Dat je dat niet snapt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef duikkie het volgende:
eind 2007 is geprobeerd aan de hand van alle feiten , de jongens nog eens te vragen hoe het verliep omdat feiten er op wezen dat de tijdlijn toch anders was. de kalpoe's hebben daar ook niets gezegd , als je zo onschuldig bent zwijg je niet, maar vertel je het verhaal gewoon en dat hebben de jongens gewoon niet gedaan, een gemiste kans ook volgens hans mos.
Klopt. Ja en?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef duikkie het volgende:
[..]
volgens mij was het autogesprek van na 11 juni dus.
Dus niet. Voor 11 juni zijn de verhalen op belangrijke punten inconsistent. Dat kunnen we allemaal zelf ook lezen in de verklaringen, het was mij overigens ook opgevallen.quote:verder vertellen de kalpoe's voor die 11 juni ook los van elkaar persies kloppende verklaringen, of dat dan ook onmogelijk is ??? het verhaal klopte vanaf 31 mei zo goed totdat bleek dat het toch niet helemaal zo was.
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-joran-bevestigt.htmquote:Precies hetzelfde doet hij vervolgens met het 'ophaal-verhaal'. Eerst was het vriend Deepak die hem die nacht zou hebben opgepikt op het strand. Toen bleek dat Deepak dat ontkende en toen bovendien uit chat- en gsm-onderzoek naar voren kwam dat Deepak inderdaad gewoon thuis was gebleven, kwam Joran met het verhaal dat het Deepaks broer Satish was geweest. Satish ontkent ook. Hij zegt dat hij lag te slapen. Het geeft aan dat Joran over van alles en nog wat liegt, tot onomstotelijk het tegendeel wordt bewezen. En dan nog komt hij niet met de waarheid, maar tovert hij een nieuwe versie van wat er gebeurd is uit zijn mouw.
keihard beschuldigen van onschuldige mensenquote:Op zondag 1 maart 2009 08:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Klopt. Ja en?![]()
[..]
Dus niet. Voor 11 juni zijn de verhalen op belangrijke punten inconsistent. Dat kunnen we allemaal zelf ook lezen in de verklaringen, het was mij overigens ook opgevallen.
http://www.hollowaycase.com
Maar de politie vond dat ook. Kijk nog maar eens naar de eerste uitzending van Peter R. de Vries, ik geloof dat het daar wordt genoemd.
http://video.google.com/videoplay?docid=4120106559943988074
Vanaf 11 juni (2 dagen na hun aanhouding) zijn er geen inconsisenties meer in de verklaringen van Deepak en Satish dat kan elk zinnig mens begrijpen.
Dit wordt ook nog eens ondersteund door de computergegevens dus...... ik begrijp niet wat
jouw doel is met het keihard beschuldigen van onschuldige mensen.![]()
[..]
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-joran-bevestigt.htm
Op basis van het lezen van de verklaringen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:41 schreef mrBhimself het volgende:
Op basis waarvan concludeer jij dat er geen inconsistenties meer zijn in de verklaringen van de Kalpoes na 11 juni?
Dat kan nooit een volledig beeld geven! Je hebt namelijk niet alle verklaringen gelezen en je weet ook niet zeker of de verklaringen die wel op internet zijn verschenen 100% betrouwbaar zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Op basis van het lezen van de verklaringen.
De Kalpoes zijn onder druk gezet om te liegen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:56 schreef mrBhimself het volgende:
Het gezegde "van bekennen is nog nooit iemand vrijgesproken" is een gezegde wat hier ook opgaat. Volgens mij zijn de Kalpoes geeenszins onschuldig. Zij zijn er zeker bij betrokken. Hoe ver hun betrokkenheid reikt is niet duidelijk.
Een ding is inderdaad wel duidelijk, dat het onvoldoende aantoonbaar is (geweest) om ze langer vast te houden en voor de rechter te brengen. Dat was overigens ook voor Joran het geval.
Ik kan mij voorstellen dat Hans Mos in 2007 nog een aantal (extra) vragen had aan de Kalpoes. Ik denk dat het verstandig is geweest van de Kalpoes om te zwijgen en geen verklaring af te leggen. Overigens ben ik van mening dat het niet afleggen van een verklaring hetzelfde is als het bekennen van schuld.
Zoals gezegd is het soms heel verstandig om geen verklaring af te leggen en de bewijsvboering helemaal bij de politie en het OM neer te leggen.
http://www.hollowaycase.comquote:To your question whether I can explain how Steve got his story, I can say the following. I know that he overheard me on the phone at work, telling the story to someone. After he had heard he came to me with the story. I know it is impossible that he saw us, because we were never at the "Holiday Inn". If you ask him detailed questions, he can make no other statement.
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20071201_kalpoe-vrijquote:De voorlopige hechtenis van de gebroeders Kalpoe wordt niet verlengd. Dat betekent dat ze worden vrijgelaten. Het Arubaanse Openbaar Ministerie beschuldigde hen samen met Joran van der Sloot van doodslag op de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die in mei 2005 spoorloos verdween. Volgens de rechter-commissaris waren er niet voldoende nieuwe ernstige bewijzen tegen de gebroeders Kalpoe voor doodslag.
Hoofdofficier van justitie Hans Mos put hoop uit het feit dat de rechter-commissaris wel 'ernstige bezwaren' ziet voor minder ernstige feiten: Begunstiging van een misdrijf, zoals het wegmaken van sporen of van een lijk. De betrokkenheid van de Kalpoes staat dus nog overeind. [/u]Het Openbaar Ministerie is teleurgesteld over de vrijlating, het is 'geen steun in de rug', zegt Mos.
ken ik nie ontvangenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef bastibro het volgende:
De TV film `The Natalee Holloway story` wordt in april uitgezonden door Lifetime Movie Network;
"Viewers who tuned into this drama can look forward Lifetime Movie Network's upcoming film Natalee Holloway, which premieres in April. Tracy Pollan (Law & Order: Special Victims Unit) stars as Beth Twitty, Holloway's mother, who has been involved with the project based on her book".
http://biz.yahoo.com/prnews/090217/la71977.html?.v=1
http://us.vdc.imdb.com/title/tt1307456/combined
niets op internet is betrouwbaar !!, het enige wat je kan vaststellen is dat de politie op aruba meer van de zaak afweet dan wij, en dat juist deze mensen er zo'n potje van gemaakt hebben dat deze zaak in juridisch oogpunt niet tot een vonnis zal lijden.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Dat kan nooit een volledig beeld geven! Je hebt namelijk niet alle verklaringen gelezen en je weet ook niet zeker of de verklaringen die wel op internet zijn verschenen 100% betrouwbaar zijn.
Als de verklaringen die als officiele documenten compleet met ondertekening door medewerkers op Internet zijn verschenen niet zouden kloppen, is er sprake van valsheid in geschrifte.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:58 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Dat kan nooit een volledig beeld geven! Je hebt namelijk niet alle verklaringen gelezen en je weet ook niet zeker of de verklaringen die wel op internet zijn verschenen 100% betrouwbaar zijn.
Er zijn in het begin grote geldbedragen uitgeloofd voor de gouden tip dus als er mensen waren die meer wisten, was die tip allang gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 05:05 schreef duikkie het volgende:
ik wacht nog steeds op echte gegevens en tijdslijn van de politie, en ik ben er van overtuigd zodra iemand daar op aruba geld nodig heeft , deze gevens ooit zullen komen, dat is namelijk de andere kant van corruptie, aan de ene kant dekmantel,de ander kant openheid
In Nederland denken veel mensen (zo niet de meesten) dat Joran de enige is die meer weet.quote:Op maandag 2 maart 2009 05:05 schreef duikkie het volgende:
[..]
van heel andere orde is wat jan met de pet van joran vindt , die zien drie jongens liegen, de ene harder en vaker dan de ander, vandaar dat deze drie jongens door de media al veroordeelt zijn. nou kan je trots zijn en beweren dat zolang er geen vonnis is de drie onschuldig verklaart moeten worden, maar joran grootte voorbeeld O J simson heeft toch ook zijn ex vrouw vermoord, en diens leven is toch ook niet beter op geworden.
Hmm ik heb eens even zitten kijken naar dat Lifetime Movie Network maar dat heeft een bereik van niks joh.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef bastibro het volgende:
De TV film `The Natalee Holloway story` wordt in april uitgezonden door Lifetime Movie Network;
"Viewers who tuned into this drama can look forward Lifetime Movie Network's upcoming film Natalee Holloway, which premieres in April. Tracy Pollan (Law & Order: Special Victims Unit) stars as Beth Twitty, Holloway's mother, who has been involved with the project based on her book".
Ja zo zou je dat min of meer kunnen stellen, hoewel je natuurlijk altijd de gebruikelijke alu-hoedjes fora houdt waar Jan en alleman erbij gesleept worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:20 schreef yyentle het volgende:
Op de onpartijdige serieuze grote buitenlandse fora ( jaja zelfs in Australië) overheerst, na jarenlang onafhankelijk onderzoek, de mening dat Joran mogelijk meer weet, Deepak en Satish onschuldig zijn, en dat Natalee zich vreselijk misdroeg.
quote:De mening van de overgrote meerderheid op de buitenlandse fora is verder dat Beth Holloway een geldwolf is die iets probeert te verbergen:
Inderdaad, er was vorig weekend nog een grote Travelshow in Boston waar de gekke aapjes (waaronder ook Obese-server) vorig jaar nog enthousiast protesteerden, dit jaar echter was er niemand te vinden.quote:De boycotuitstapjes met vlaggetjes en papieren Natalee cupszijn binnenkort vermoedelijk ook over.
Zo gaan die dingen yyentle, hoe vervelend een onopgeloste verdwijning ook kan zijn, uiteindelijk wordt ze achterhaald door de dagelijkse realiteit en laten we eerlijk zijn in de huidige omstandigheden hebben de meesten wel wat anders aan hun hoofd dan een dronken breezer die 4 jaar geleden verdween.quote:In het echte leven is (behalve een stuk of vijf posters op FOK zoals wij) niemand meer geïnteresseerd in Natalee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |