http://www.simtropolis.com/stex/?p=files&type=Modd&page=1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:31 schreef Gamer_V het volgende:
http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=851
Kan iemand me vertellen waar hier de downloadknop zit
Ik bouw een polderlandschap na, dus ik kan eigenlijk ook wel wat dijkjes gebruikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef JAM het volgende:
Hey, ik ben op zoek naar een goede plugin om de kust wat mooier af te werken. Dijkjes, muren, dat idee. Iemand een goede tip?
Dit is echt een onsterfelijk spel. Waarschijnlijk doordat Simcity 5 ontzettend faaldequote:
Da's normaal. Heb ik ook. Gewoon veel savenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:16 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat het spel na zo'n tien minuten zomaar afsluit en terug naar windows gaat?
Ik zit rond de 40.000 inwoners.
en er ook geen degelijke opvolgers zijn..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dit is echt een onsterfelijk spel. Waarschijnlijk doordat Simcity 5 ontzettend faalde![]()
het was iig helemaal niet normaal.. misschien binnenkort ook eens installerenquote:Da's normaal. Heb ik ook. Gewoon veel saven
Het is niet normaal dat je spel afsluit als je een treinspoor bouwt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dit is echt een onsterfelijk spel. Waarschijnlijk doordat Simcity 5 ontzettend faalde![]()
[..]
Da's normaal. Heb ik ook. Gewoon veel saven
Heb je de game al ingesteld zodat hij op 1 core speelt, ipv op 2/4 cores? Heb je de nieuwste patches gedownload?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je spel afsluit als je een treinspoor bouwt.
Kan je nog zoveel saven, maar eerst had ik het niet.
Spelen is nu onmogelijk.
Nee idd alleen maar Simcity Societies maar dat is de titel "Simcity" niet eens waardig..quote:
Lijkt erop dat alleen Maxis een goede opvolger voor Simcity4 zal kunnen maken..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Washdown het volgende:
Nee idd alleen maar Simcity Societies maar dat is de titel "Simcity" niet eens waardig..
Eindelijk doet Simtropolis het weer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
En Maxis is nu van EA![]()
*Kickt topic omhoog*![]()
Ben de laatste tijd bezig met een City Journal op Simtropolis: http://www.simtropolis.com/cityjournals/?p=view&id=971&page=1
Nog andere hier die soort gelijke dingen doen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je de game al ingesteld zodat hij op 1 core speelt, ipv op 2/4 cores? Heb je de nieuwste patches gedownload?
Bij mij loopt de game trouwens ook wel regelmatig vast, maar goed, idd gewoon vaak saven en hopen dat het goed gaat. Soms heb je dagen dat ie er uren achter elkaar niets uitklapt, en op andere dagen gebeurt het een paar keer. Blijft uiteraard vervelend en zou niet mogen, zeker niet bij zo'n oude game.
p4 met hyperthreading?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef j95 het volgende:
oh wacht, ik speel op een pentium 4Zijn er dan nog andere oplossingen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
p4 met hyperthreading?
misschien levert dat problemen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |