Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef jslavenburg het volgende:
Carnaval = zuipen
Sowieso dronken wordenquote:
Niet die discussie weerquote:
Ik hou carnavalvolk zoveel mogelijk weg hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef HostiMeister het volgende:
Carnaval TT
Dit is natuurlijk zo onorigineel als een pedofiele priester
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sowieso dronken worden
Leg mij ook de logica uit: Mensen drinken overdags nooit wat drinken, maar dan gaan ze uit, en dan drinken ze 10 biertjes, puur weg omdat er alcohol in zit.
Addicts
Ik drink inderdaad geen bier op mijn werk. Wel als ik in het weekend visite heb, ergens op visite ben of in de kroeg sta. Dat maakt mij verslaafd? Ik dacht altijd dat het juist de mensen zijn die de hele dag door, elke dag, drinken, dat die doorgaans meer de naam verslaafde verdienen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sowieso dronken worden
Leg mij ook de logica uit: Mensen drinken overdags nooit wat drinken, maar dan gaan ze uit, en dan drinken ze 10 biertjes, puur weg omdat er alcohol in zit.
Addicts
Overdag moet je werken en kun je niet drinken? Mensen gaan uit, ontspannen en drinken wat? Wat is er niet logisch aan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sowieso dronken worden
Addicts
Js is een echte anti, heel aandoenlijk enzo maar natuurlijk een gigantisch vertekend wereldbeeldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik drink inderdaad geen bier op mijn werk. Wel als ik in het weekend visite heb, ergens op visite ben of in de kroeg sta. Dat maakt mij verslaafd? Ik dacht altijd dat het juist de mensen zijn die de hele dag door, elke dag, drinken, dat die doorgaans meer de naam verslaafde verdienen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou carnavalvolk zoveel mogelijk weg hier
Volgens mij snap jij sowieso niet dat mensen ook een leven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sowieso dronken worden
Addicts
Tsja, laat hem ook maar lekker geloven dat ik verslaafd ben. Ik zal er geen biertje meer of minder om drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Js is een echte anti, heel aandoenlijk enzo maar natuurlijk een gigantisch vertekend wereldbeeld
En? Als jij 3 uur in een kroeg staat is dat om de 18 minuten één biertje... dat is fucking karig...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef jslavenburg het volgende:
Jullie 3 lezen ook niet goed he?
Ik zei 10 bierniet "een" biertje
Snap ik wel, snap alleen niet het nut van dronken wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij sowieso niet dat mensen ook een leven kunnen hebben.
Zo hee, 10 biertjes. Schande!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef jslavenburg het volgende:
Kun je dat niet eens zelfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
processor + ventilator en geheugen zitten op het moederbord. van het weekend gaat mijn broer de rest doen
Ja maar tijdens het uitgaan drink ik ook wel si 10 bier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef jslavenburg het volgende:
Net of iedereen die drinkt, meteen dronken is of wordt ..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Snap ik wel, snap alleen niet het nut van dronken worden
En wat is het nut van klaarkomen in je trekdoek?....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Snap ik wel, snap alleen niet het nut van dronken worden
ik heb daar geen verstand van hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ga niet met jullie verder in discussie, jullie begrijpen mijn standpunt toch niet.
Dat is bij een simpele aangifte IB ook weer niet echt nodig. Mijn aangifte was ook weer nauwelijks een uitdaging.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb daar geen verstand van hooren mijn broer heeft daarvoor geleerd. Zo help ik hem weer met de bealstingaangifte, want daar heb ik dan weer min of meer voor geleerd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ga niet met jullie verder in discussie, jullie begrijpen mijn standpunt toch niet.
Komt die in de buurt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
Drinken tijdens uitgaan =![]()
Drinken om het drinken =
Ja maar sommige mensenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is bij een simpele aangifte IB ook weer niet echt nodig. Mijn aangifte was ook weer nauwelijks een uitdaging.
Je kan er ook niets aan doen dat je wereldvreemd bent, is niet erg hoor. aai.gifquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan er ook niets aan doen dat je wereldvreemd bent, is niet erg hoor. aai.gif
* trekt een HJ grand prestige open
Ik ga maar eens douchen, daarna nog 1 of 2 koffie terwijl ik nog even wat huiswerk uitwerk (voornamelijk overtypen en wat relevante wetten erbij pakken) en dan trek ik ook maar een biertje open.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan er ook niets aan doen dat je wereldvreemd bent, is niet erg hoor. aai.gif
Ben niet wereldvreemd, maar als ik zie dat sommige mensen hier nog geeneens mijn standpunten/meningen waarderen, heeft het ook geen nut om verder in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een discussie is het meestal zo dat je het niet met elkaar eens bentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben niet wereldvreemd, maar als ik zie dat sommige mensen hier nog geeneens mijn standpunten/meningen waarderen, heeft het ook geen nut om verder in discussie te gaan.
Ah, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben niet wereldvreemd, maar als ik zie dat sommige mensen hier nog geeneens mijn standpunten/meningen waarderen, heeft het ook geen nut om verder in discussie te gaan.
Omdat het een debiel standpunt is; dan heeft het bij voorbaat al geen zin om te discussiëren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet wel voor elkaars ideeen/meningen/standpunten respecteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
In een discussie is het meestal zo dat je het niet met elkaar eens bent
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet wel voor elkaars ideeen/meningen/standpunten respecteren.
Oke, als jullie dat leuk vinden, ga vooral je gang.
Zoek de verschillen.quote:
Er is zoiets als een middenweg, dat schijn je je niet te beseffen... Je moet niet altijd in zwart wit waarden kijken gast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet wel voor elkaars ideeen/meningen/standpunten respecteren.
Jullie vinden het leuk om uit te gaan en veel te drinken. Oke, als jullie dat leuk vinden, ga vooral je gang. Ik heb daar andere standpunten over. En omdat ik een van de weinige ben die er anders over denkt, wordt het meteen als "WERELDVREEMD/WAAR THE FUCK KOM JIJ VANDAAN" aanschouwt
Dan heb ik het ook over de mensen die dat elke week doen.quote:
Aan iets leuks wat je vaak doet ben je al snel verslaafdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook over de mensen die dat elke week doen.
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=6264
Tegenwoordig bar weinig i.v.m. school. Als ik ook meer bij mijn vriendin zou kunnen zijn, dan zou ik daar gebruik van kunnen maken (lees: bij mijn vriendin zijn i.p.v. gamen)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan iets leuks wat je vaak doet ben je al snel verslaafd
Hoeveel game jij?
Ik heb geen website nodig om te weten wat verslaving is en nog minder om me te vertellen of ik al dan niet aan hun criteria daarvoor voldoe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook over de mensen die dat elke week doen.
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=6264
Hm, een beetje een kromme zin. Maar het punt lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen website nodig om te weten wat verslaving is en nog minder om me te vertellen of ik al dan niet aan hun criteria daarvoor voldoe.
Net 19 uur geweest, en nu als te bezopen om normale zinnen te makenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hm, een beetje een kromme zin. Maar het punt lijkt me duidelijk.
Ach ja, ik dacht, laat ik maar eens wat eruit gooien, zoals dat vaker tegen mij is gebeurd zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen website nodig om te weten wat verslaving is en nog minder om me te vertellen of ik al dan niet aan hun criteria daarvoor voldoe.
Het punt is meer dat je eerst geheel bewust een discussie uitlokt en daarna gaat jammeren dat mensen jouw standpunt toch niet begrijpen en daarom de discussie eigenlijk niet eens wilt voeren.
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Net 19 uur geweest, en nu als te bezopen om normale zinnen te maken
En dat zonder vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Net 19 uur geweest, en nu als te bezopen om normale zinnen te maken
Welkom terugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef denB het volgende:
Ahja helemaal vergeten!
Ik loop weer stage en dan moet je hier natuurlijk ook weer spammen
Loop stage bij T-Mobile Nederland als Information Security Officer
Moet nog een paar maandjes en dan ben ik klaar (mits ik slaag) met de opleiding Particulier Digitaal Onderzoeker
Ja, we zijn heel naar en gemeen tegen je. En vooral zonder aanleiding. Dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht, laat ik maar eens wat eruit gooien, zoals dat vaker tegen mij is gebeurd zonder aanleiding.
Dat zeker lang geleden, 2 jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Das een tijdje geleden
Ik kende je niet hoor, maar heb het ff teruggezochtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:26 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zeker lang geleden, 2 jaar inmiddels
Ik vergeet nog wel eens dat je dat bijhoudt en vraag me dan dus af hoe je dat toch zo verdomd snel doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende je niet hoor, maar heb het ff teruggezocht
hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende je niet hoor, maar heb het ff teruggezocht
Whehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik verdenk ze ervan dat ze weer mijn spullen kwijt zijn, dus ik ben zeer benieuwd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vergeet nog wel eens dat je dat bijhoudt en vraag me dan dus af hoe je dat toch zo verdomd snel doet.
Ook zoiets idioots, docenten die hun mail niet lezen omdat het vakantie zou zijn. Maar van mij wordt natuurlijk verwacht dat ik wel mijn mail lees, want dan is het opeens een 'collegevrije periode'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheHeb vanmiddag mn definitieve opzet gemaild, maar het is vakantie natuurlijk
![]()
Dus ik ga gewoon beginnen, en dan komt dat contract en begeleider later wel
Heerlijk, al die tegenstrijdigheden in het onderwijsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook zoiets idioots, docenten die hun mail niet lezen omdat het vakantie zou zijn. Maar van mij wordt natuurlijk verwacht dat ik wel mijn mail lees, want dan is het opeens een 'collegevrije periode'.
docenten hebben vakantie, studenten hebben studieweekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook zoiets idioots, docenten die hun mail niet lezen omdat het vakantie zou zijn. Maar van mij wordt natuurlijk verwacht dat ik wel mijn mail lees, want dan is het opeens een 'collegevrije periode'.
ja, toen was ik aan het afstuderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:40 schreef denB het volgende:
Wacht Luctor liep jij 2 jaar geleden ook geen stage?
Ah... nieuwe opleiding dus weer?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, toen was ik aan het afstuderen
je naam kwam me al wel bekend voor![]()
Tijd gaat idd snel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef denB het volgende:
[..]
Ah... nieuwe opleiding dus weer?
Ik zit al weer in mn laatste jaar! Twee jaar terug was het MBO3 en dit is MBO4 dus. Tijd vliegt echt heb ik gemerkt
nee ik ben nadat ik mijn diploma gehaald heb begonnen met werken. Heb sinds 1 januari een vast contract. Maar kom ik hier wel eens 's avonds en in het weekend.quote:
quote:Ik zit al weer in mn laatste jaar! Twee jaar terug was het MBO3 en dit is MBO4 dus. Tijd vliegt echt heb ik gemerkt
Jaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Al mag het wel weer snel zomer worden
Laten we maar even genieten van dit rustmomentje, voordat al die nieuwe mensen hier langskomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maargoed dat we een algemene SC zijn
Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Laten we maar even genieten van dit rustmomentje, voordat al die nieuwe mensen hier langskomen
quote:
Neequote:
Heel foutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zorg voor een leuk romantisch muziekje:
![]()
Altijd leuke verrassingen als zulke pakketjes komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Krijg net een mailtje van Bol.com dat er een cd vertraagd is, ik was al lang vergeten dat ik die besteld had.
Ik had inderdaad liever een pakketje gekregen dan een mailtje. Maar ja, ik heb geduld, heb de cd al jaren op de pc staan, kan nu ook nog wel iets langer wachten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuke verrassingen als zulke pakketjes komen
6 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef Yesse het volgende:
Moemaar stond vandaag ook al om 6 uur naast mn bed met het idee dat ik te laat was :p
Hoe laat was je van plan op te staan dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef Yesse het volgende:
Moemaar stond vandaag ook al om 6 uur naast mn bed met het idee dat ik te laat was :p
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe laat was je van plan op te staan dan?
Ik ben wel eens om 2:00 richting mijn werk gefietst (vakken vullen destijd). Ik kom aan, verbaasd dat er nog geen vrachtwagen stond. Kijk op mijn telefoon: 2:10 en een sms. Dat was dus niet mijn wekker waarvan ik wakker werd, het was een sms.
Ik was er destijds minder blij mee.quote:
Best wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel fout
Des te toepasselijker op ons avondje
6:30 maar ik was in de veronderstelling dat het 7:00 wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben wel eens om 2:00 richting mijn werk gefietst (vakken vullen destijd). Ik kom aan, verbaasd dat er nog geen vrachtwagen stond. Kijk op mijn telefoon: 2:10 en een sms. Dat was dus niet mijn wekker waarvan ik wakker werd, het was een sms.
Oh, dat valt mee. Je had gewoon lekker de tijd dus vanmorgen, heeft zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
6:30 maar ik was in de veronderstelling dat het 7:00 wasdus half uur te laat
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lulquote:
*kraskraskras*quote:
Gezellig, in je eentjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
*kraskraskras*
Ik ga bier drinken
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik ga lekker mixen, met een Fanta erbij![]()
Ik drink mijn Fanta en cola altijd puurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. wil ik baco'tjes gaan drinken.. is mijn cola op
Ja, maar mijn cola is oooohop!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik drink mijn Fanta en cola altijd puur
slecht inkoopbeleidquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar mijn cola is oooohop!!
Ik trek nog een fles openquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar mijn cola is oooohop!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik drink mijn Fanta en cola altijd puur
inderdaadquote:
doe die van mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik trek nog een fles open![]()
Nou ja, giet mn glas nog een keer vol
Spa rood? Bikkelster!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik kan jullie niet bijhouden met mn spa-rood..
Jij moet het zelf doen, wij hebben daar personeel voorquote:
* giet 2 glazen volquote:doe die van mij ook
Aan het indrinken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik kan jullie niet bijhouden met mn spa-rood..
Hoe oud was ie? Misschien is ie gaan gistenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dronkeeeeeeeen [ afbeelding ] Die Fanta slaat wel in opeens
zo das wennen jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij moet het zelf doen, wij hebben daar personeel voor![]()
danku!!quote:[..]
* giet 2 glazen vol![]()
Iemand anders nog?
quote:[..]
Aan het indrinken?
Ik gok een late 1972.. Dat was een goed jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe oud was ie? Misschien is ie gaan gisten
Ik weet niet, het stond er in het Oud Nederlandsch op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe oud was ie? Misschien is ie gaan gisten
Ga een glaasje Fanta bij Bart drinkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik hoop dat ik ook dronken word! Dan vind ik kabab wel lekker
Oh, we hebben een kennerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik gok een late 1972.. Dat was een goed jaar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet, het stond er in het Oud Nederlandsch op.
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:
na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Ja, randdebielquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:42 schreef Milou__ het volgende:
die gast was gister hier ook heletijd aan het posten he
Ik heb opeens het gevoel dat ik wel een leven heb, heel gekquote:
Ik had verwacht dat jij dat record wel ging proberen te verbrekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat ik wel een leven heb, heel gek![]()
Als ik dat hier zou doen worden er 2 mods boos denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij dat record wel ging proberen te verbreken
Mwa, zn totale post count valt best meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat ik wel een leven heb, heel gek![]()
Dan krijgen wij spontaan onze stage sc terugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou doen worden er 2 mods boos denk ik
Ja, schop me gelijk weer neerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, zn totale post count valt best mee
Ik ga morgen gelijk beginnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan krijgen wij spontaan onze stage sc terug
Whehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan krijgen wij spontaan onze stage sc terug
dat wordt wennen voor je!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef jna het volgende:
Moet maandag om 9.30 op m'n stageplek zijn, en dat nadat ik maanden pas om 12 uur opstond
Dat ga ik dus ook doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef jna het volgende:
Moet maandag om 9.30 op m'n stageplek zijn, en dat nadat ik maanden pas om 12 uur opstond
Theatertijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef jna het volgende:
Artiestentijden zijn beter, bij m'n muziekstage begon ik om 10.00 uur en om 17.00 weer wegquote:
Ik moet ook maar van 09:30 tot 16:30.. en dan heb ik ook nog een half uurtje pauzequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Artiestentijden zijn beter, bij m'n muziekstage begon ik om 10.00 uur en om 17.00 weer weg
Ik wil luchtverkeersleider worden, 2 - 3 uur werken, en dan weer pauzequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet ook maar van 09:30 tot 16:30.. en dan heb ik ook nog een half uurtje pauze
1 foutje, rest van je leven een traumaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil luchtverkeersleider worden, 2 - 3 uur werken, en dan weer pauze
Is dat de reden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil luchtverkeersleider worden, 2 - 3 uur werken, en dan weer pauze
Dus als ik jouw schouwburg moet bellen moet ik niet na 16.30 bellen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet ook maar van 09:30 tot 16:30.. en dan heb ik ook nog een half uurtje pauze
Nee..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dus als ik jouw schouwburg moet bellen moet ik niet na 16.30 bellen?
En krijg ik dan jou aan de lijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee..
Tussen 10 en 2 staat de telefoon open.
En na 2uur moet je optie 2 kiezen
wel 4 uur lang?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee..
Tussen 10 en 2 staat de telefoon open.
En na 2uur moet je optie 2 kiezen
Ik kan heel goed delegerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
Milou, je gaat het druk krijgen maandag
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb toch het verkeerde vak gekozen
we hebben geen archief hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook nog iemand voor de financiele afdeling trouwens
Dat leg ik dan wel aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een sammenvatting:quote:
Ho wacht, wij hebben gelijke rechten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Even een sammenvatting:
jna - CEO
Milou - Vieze CEO
Piles - Financiele archief bezoeker
... - Secretarieel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat leg ik dan wel aanJa.. gewoon ff aan trekken, dan is het zo gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. gewoon ff aan trekken, dan is het zo gebeurd
Hoofd inkoop wordt je iig nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Had ik daarvoor gesolliciteerd?
Die rijden wel in lambo'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar mocht je ooit je huidige baan verliezen enzo..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:
wel?quote:
betaald het wel hetzelfde?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, maar mocht je ooit je huidige baan verliezen enzo..
wat kan jij goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
krijg ik ook nog een baan aangeboden hier?
Of word ik weer eens overgeslagen
dat is een goede vraagquote:
Dan word ik je baasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is een goede vraag![]()
Ik doe de financiële administratie wel
Piles ging toch iets met financiën dan? Misschien moet je ook niet de post gaan lezen danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is een goede vraag![]()
Ik doe de financiële administratie wel
Ik ga wel over de taalkundige delen!quote:
Niet zo snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel over de taalkundige delen!
primaquote:
Ik ben snelquote:
Doe ik tegelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga je part-time werken, kun je af en toe nog een beetje luchtverkeersleider spelen
communicatie afdelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel over de taalkundige delen!
kan ik het helpen dat Piles en ik dezelfde opleiding doen/gedaan hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Piles ging toch iets met financiën dan? Misschien moet je ook niet de post gaan lezen dan
Maar geld is het belangrijkste, dus daar mag best 2 man opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat Piles en ik dezelfde opleiding doen/gedaan hebben
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ho wacht, wij hebben gelijke rechten.
De pauze wordt gewoon de nieuwe stage scquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh.. en ik neem aan dat er tijdens het werkt niet gefokt mag worden?
dat niet.. Ik doe toch ook het sanitair terwijl mijn opleiding daar niet op gericht isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat Piles en ik dezelfde opleiding doen/gedaan hebben
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De pauze wordt gewoon de nieuwe stage sc
Oh, ik dacht dat communicatie wel via Fok zou verlopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Milou__ het volgende:
Als jullie ook maar 1 post op fok plaatsen tijdens werktijd..
quote:Milou, kun je de nietmachine even doorgeven?
Nee, daar snap ik geen bal van, dat doet Yesse maarquote:
Doe je maar koerierenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daar snap ik geen bal van, dat doet Yesse maar
Ja, maar dat mag niet in de S&S sc van de mods hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat communicatie wel via Fok zou verlopen
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je maar koerieren![]()
Beetje cola rondbrengen enzo, ben je snel in
Contacten onderhouden met de schouwburgen en artiesten..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef jna het volgende:
Wat wordt onze taakverdeling eigenlijk Milou?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Contacten onderhouden met de schouwburgen en artiesten..
Dit allemaal natuurlijk in 5* hotelkamers
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:37 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
we kunnen ook gewoon wat met ze gaan eten of drinken hoor.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij zorgt voor de leuke gezellige werksfeer op de werkvloer
lekkere secretaressesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben nog secretarieel personeel nodig
Een van de hoogst opgeleiden in het secretariaat zetten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben nog secretarieel personeel nodig
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar geld is het belangrijkste, dus daar mag best 2 man op
maximaal jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met een split-rok tot aan de heupen
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een van de hoogst opgeleiden in het secretariaat zetten?Schande
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met een split-rok tot aan de heupen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"de post van vandaag meneer"
Ik ben wel team managerquote:
Doe ik voor jullie! Ik kan enorm goed delegeren en Patiencen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten intern natuurlijk ook een manager hebben, die CEO's zijn een hele dag weg
Wij houden jullie wel in de gaten hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten intern natuurlijk ook een manager hebben, die CEO's zijn een hele dag weg
vooral dat laatste zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe ik voor jullie! Ik kan enorm goed delegeren en Patiencen!
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vooral dat laatste zeker
Ik begin je steeds minder aardig te vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij houden jullie wel in de gaten hoor.
Lees gewoon jullie post-geschiedenis op fok na
je kan ons niet verbieden om te FOK!kenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij houden jullie wel in de gaten hoor.
Lees gewoon jullie post-geschiedenis op fok na
Wacht maar tot je je kerstpakket ontvangtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin je steeds minder aardig te vinden![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je kerstpakket ontvangt
Om wie te chanteren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb altijd nog een USB-stick als chantagemateriaal.
ach tegen die tijd, worden mensen geboren met een usb-stick aan de vingersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb altijd nog een USB-stick als chantagemateriaal.
Milouquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ach tegen die tijd, worden mensen geboren met een usb-stick aan de vingers
quote:
Dat moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik heb wel weer lang genoeg gewacht, ik ga Donald Duck lezen (koooooooomaarkommaarkommaarkommaarrrr) en slapen
Veel plezier en trustequote:Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat jij atm geen stage loopt, dus hier niet meer zo vaak bent
un peu..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:52 schreef The_Dean het volgende:
Milou!! Jij kan Frans [de taal] toch?
Donald Duckquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik heb wel weer lang genoeg gewacht, ik ga Donald Duck lezen (koooooooomaarkommaarkommaarkommaarrrr) en slapen
Tot morgen![]()
Het interesseert me echt niksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige.. of wacht.. toch wel
ik loop ook geen stage en ben ik ook niet meer zo vaak als destijds te vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige.. of wacht.. toch wel
Het is een handleidingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Toll!!
Dit vereist ene vertaling:
Mode d'emploi: Enlever vos cordes. Secouer abondamment le flacon. Appliquer une petite quatité de 'Fretboard 65' parallèlement aux frettes en utilisant l'applicatuer. Avec un chiffon propre, ôtez les impuretés puis essuyez le surplus d'huile. Ne pas utiliser sur les touches en érable.
Instructies: Verwijder uw tekenreeksen. Schud de fles grondig. Breng een kleine quatité van 'Fretboard 65' parallel aan de frets met behulp applicatuer. Met een schone doek, vuil en veeg de overtollige olie. Niet gebruiken op maple toetsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Toll!!
Mode d'emploi: Enlever vos cordes. Secouer abondamment le flacon. Appliquer une petite quatité de 'Fretboard 65' parallèlement aux frettes en utilisant l'applicatuer. Avec un chiffon propre, ôtez les impuretés puis essuyez le surplus d'huile. Ne pas utiliser sur les touches en érable.
Google translatequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Toll!!
quote:Translation: French » English
Instructions: Remove your strings. Shake the bottle thoroughly. Apply a small quatité from 'Fretboard 65' parallel to the frets using applicatuer. With a clean cloth, remove dirt and wipe the excess oil. Do not use on maple keys.
Babelfish?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef jna het volgende:
Manier d' de werkgelegenheid: Uw touwen wegnemen. Het flesje overvloedig schudden. Een kleine quatité van ' toepassen; Fretboard 65' parallel met frettes door l' te gebruiken; applicatuer. Met een eigen vod, neemt de onzuiverheden af vervolgens afdroogt het overschot d' olie. Niet op de toetsen in esdoorn gebruiken.
gebruikshandleiding:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Toll!!
En altijd als je wil gaan slapen lukt het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom werkt het nou nooit eens in één keer goed
preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En altijd als je wil gaan slapen lukt het niet![]()
Ik mag morgen ook weer vroeg, maar ben nog wel even lekker bezig eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Ja, maar als deze vol is.. ga ik wel naar bed toe.. morgen weer vroeg op..
Hoe dat zoquote:en ik heb het gevoel, dat een aantal recruiters een beetje mij hebben gegooglet..
Slaapse, en succes morgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het lukt nietIk kijk morgen wel verder of zo. Nu echt naar bed
Diegene zei zoiets... daarvan ik wist, dat heb ik niet gezegd.. maar wel ooit ergens gepost op het net..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer vroeg, maar ben nog wel even lekker bezig eigenlijk
[..]
Hoe dat zo
Hopen dat ze mij niet vinden danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Diegene zei zoiets... daarvan ik wist, dat heb ik niet gezegd.. maar wel ooit ergens gepost op het net..
Gezellige en productieve avond hierquote:
Gelukt?quote:
Het zou je maar gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |