Daar heb jij helemaal niks over te zeggenquote:
Wii is leukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Nee, maar toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal niks over te zeggen
Maar niks!quote:
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.![]()
Dat krijg je alleen als je het verdientquote:
Same herequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.
Omdat je niet beter weet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
Hoe onrealistisch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.
quote:
Nou?quote:
Ach ach, na 4 jaar mogen ze wel een keer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als het in het echt niet lukt....
Twente kampioenen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach ach, na 4 jaar mogen ze wel een keer.
of was het 3, het interesseert me niet zo eigenlijk?
Ik heb geen fantasiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
misschien! dat laat ik aan jouw fantasie over
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..quote:
Ja. Dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..
Sedannetje! Vind je me alweer lief?quote:
Q. is ook geen single.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..
Oow, jij kan dat natuurlijk wel maken want je hebt tenslotte al 3 dagen weken een RELATIEquote:
fantaseren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, wat zou ik vanavond eens gaan doen?
Ik ga dalijk denk ik Stardust weer eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, wat zou ik vanavond eens gaan doen?
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedannetje! Vind je me alweer lief?
quote:
Mij dan?quote:
Pff, das stom.quote:
Zal ik dan maar voor Gossip Girl gaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga dalijk denk ik Stardust weer eens een keer kijken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik dan maar voor Gossip Girl gaan?
Ik kijk Gossip Girl op de PC. Ik denk dat ik nu één aflevering voor loop, want ik heb een inhaalslag gemaaktquote:
Hooiquote:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
En weer een videootje geupload:
Bekijk deze YouTube-video
En nog wel de versie die nergens te vinden is!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.
Wtf? Die lui zijn echt veel te snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.
Mja, blijkbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wtf? Die lui zijn echt veel te snel
De a capella versie van Is she really going out with himquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar![]()
Wat is het dan?
Aha okequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De a capella versie van Is she really going out with him
Dus mannen zijn tijdens de jongere jaren van de vrouw gewoon losers?quote:
Of jonge vrouwen hebben gewoon veel te hoge verwachtingen van mannenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus mannen zijn tijdens de jongere jaren van de vrouw gewoon losers?
"Expect nothing".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of jonge vrouwen hebben gewoon veel te hoge verwachtingen van mannen
Je moet gewoon oudere mannen zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhh nou dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar de verwachtingen al hardhandig uit geslagen zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of als man zijnde oudere vrouwen die al die verwachtingen niet meer hebben
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Omdat je een dom wicht bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Hoewel het me vrij weinig interesseert, vraag ik me toch af wat ik fout heb gedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laten we maar even buiten beschouwingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Thrar het volgende:
dan is nu de vraag wat cg dan precies verwacht!
Mwa, ik verwachte niets en........ tada...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom to the real world!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?
quote:
Ja nee, nu willen we het weten ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laten we maar even buiten beschouwing
Hier herken ik wel iets in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet inquote:
Dan heb je pechquote:
Dat dus, maar je kan er zelf voor zorgen hoéveel plezier je in tussentijd hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet in
quote:
Lifes a bitch and then you die.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet in
Dan doe je wel echt iets mis! Of beter gezegd, dan doen anderen wel iets mis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik voel me plots depri wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wend er wel aan hoorquote:
Dat iddquote:
Neuh, het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lifes a bitch and then you die.
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik heel kieskeurig.Neem niet de eerste de beste.
Mooi mooi mooi! Leuk is dat hè? Ouder worden is op zich niet altijd even leuk maar als je de geleerde lessen goed weet toe te passen kan het toch heel tof zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik.Weet nu iig beter wat ik wel en niet meer wil.
En wanneer begon het heden dan?quote:
Neuh, ik was zelf een loser en wist niet hoe ik met vrouwen om moest gaan. Dat heb ik snel geleerd het afgelopen jaar moet ik zeggen. En nee, geen friendzone-gezeik, de friendzone bestaat niet, dat is een verzinsel van mannen die bang zijn voor vrouwen of voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar heel kieskeurige vrouwen tegengekomen tot je dertigste?
Op het moment dat je zélf beslist dat je in het heden wil leven in plaats van in het verleden te blijven hangen of over de toekomst te blijven dromen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wanneer begon het heden dan?
2 mei 2008 dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat zélf beslist dat je in het heden wil leven in plaats van in het verleden te blijven hangen of over de toekomst te blijven dromen.
Volgens mij doe ik dat wel hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op het moment dat je zélf beslist dat je in het heden wil leven in plaats van in het verleden te blijven hangen of over de toekomst te blijven dromen.
ja, jammer dat ik wat hardleers was. Maar eigenlijk ook wel de goede timing, toen ik wist wat ik moest doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi! Leuk is dat hè? Ouder worden is op zich niet altijd even leuk maar als je de geleerde lessen goed weet toe te passen kan het toch heel tof zijn..
Bij mij niet zo lang geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wanneer begon het heden dan?
Er moet soms gewoon even een knop omgaan in je hoofd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Zie hier exhibit A als levend bewijs.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er moet soms gewoon even een knop omgaan in je hoofd.
Je weet het nooit he..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mij niet zo lang geleden.Bij jou kan dat morgen al zijn.
Het was een fantastisch jaar, de afgelopen 12 maanden. Het meest bizarre en geniale jaar uit mijn leven. En het wordt alleen maar beter en beter en beter. Echt alles is veranderd. Te geniaal! En dat alleen maar omdat er een bepaalde knop in mijn hoofd om ging.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Dat dus. Niet dat alles dan van zelf gaat, maar dat je dan een instelling hebt waarmee je wél kan werken en het initiatief kan nemen, in plaats van alles maar over je heen te laten komen.
Daar hoef je niet voor te kiezen.. dat gebeurd hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef Ludootje het volgende:
Kíes jij er voor om morgen te gaan beginnen aan de rest van je leven?
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te kiezen.. dat gebeurd he
of je moet toevallig doodgaan![]()
En dan terugdenken aan de dingen die destijds zo moeilijk leken, waarvan je je nu niet kan voorstellen dat je daar mee zat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een fantastisch jaar, de afgelopen 12 maanden. Het meest bizarre en geniale jaar uit mijn leven. En het wordt alleen maar beter en beter en beter. Echt alles is veranderd. Te geniaal! En dat alleen maar omdat er een bepaalde knop in mijn hoofd om ging.
Maar mijn antwoord verteld wel eigenlijk hoe ik het leven zie.quote:
Zoals ik het zie (afgaande op hoe je hier post), is het leven voor jou iets wat je overkomt en waar je maar mee om te gaan hebt. Die zienswijze van jezelf kun je sturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar mijn antwoord verteld wel eigenlijk hoe ik het leven zie.
Ja, idd. En ook vooral aan alle gemiste kansen die ik nu zo makkelijk had kunnen grijpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan terugdenken aan de dingen die destijds zo moeilijk leken, waarvan je je nu niet kan voorstellen dat je daar mee zat.
Dat snap ik enigszins wel ja. En ik weet ook dat je er zelf dingen aan kan veranderen etc etc.. Maar het daadwerkelijk concrete, wat ik zelf kan toepassen en dan ook zo dat het voor mij leuk blijft en toepasbaar is in mijn leven. Dat is vaak het probleem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals ik het zie (afgaande op hoe je hier post), is het leven voor jou iets wat je overkomt en waar je maar mee om te gaan hebt. Die zienswijze van jezelf kun je sturen.
Maar daar dan ook weer niet te lang bij stilstaan. "Wat als..." is alleen maar nuttig als je er lering uit trektquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, idd. En ook vooral aan alle gemiste kansen die ik nu zo makkelijk had kunnen grijpen.
Dat doe ik volgens mij ook welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom.Alleen wat voor open blijven staan.
Ja, idd, niet over nadenken, daar kan je alleen maar depri van worden. Leef in het heden en niet in het verleden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar dan ook weer niet te lang bij stilstaan. "Wat als..." is alleen maar nuttig als je er lering uit trekt
Dan komen er andere dingen die moeilijk lijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan terugdenken aan de dingen die destijds zo moeilijk leken, waarvan je je nu niet kan voorstellen dat je daar mee zat.
Soms kom je ook wat negatief over. Is helemaal niet erg, iedereen heeft wel die dagen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik volgens mij ook wel
al heb ik soms het gevoel dat het hier niet zo overkomt![]()
Er is inderdaad een verschil tussen de zaken die je zelf direct kan beinvloeden en zaken die van buiten af komen. Wat ik zelf gemerkt heb, is dat je het jezelf een stuk makkelijker maakt als je je richt op dingen waar je zelf wel zeggenschap over hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik enigszins wel ja. En ik weet ook dat je er zelf dingen aan kan veranderen etc etc.. Maar het daadwerkelijk concrete, wat ik zelf kan toepassen en dan ook zo dat het voor mij leuk blijft en toepasbaar is in mijn leven. Dat is vaak het probleem.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, idd, niet over nadenken, daar kan je alleen maar depri van worden. Leef in het heden en niet in het verleden!
Dat snap ik ja.. ander wordt het wat moeilijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:03 schreef Ludootje het volgende:
Er is inderdaad een verschil tussen de zaken die je zelf direct kan beinvloeden en zaken die van buiten af komen. Wat ik zelf gemerkt heb, is dat je het jezelf een stuk makkelijker maakt als je je richt op dingen waar je zelf wel zeggenschap over hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:00 schreef Thrar het volgende:
volgens mij is het tijd om te knuffelen!
*GROUP HUG*![]()
Jah oke, maar op fok komen die buien wat meer eruit haha. Wil niet als de chagrijn bestempeld worden, zeker niet omdat ik dat irl niet snel benquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
Soms kom je ook wat negatief over. Is helemaal niet erg, iedereen heeft wel die dagen.Dat weet je.
Da's waar, jij kwam erg vrolijk op me overquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah oke, maar op fok komen die buien wat meer eruit haha. Wil niet als de chagrijn bestempeld worden, zeker niet omdat ik dat irl niet snel ben
*note* geen tagje Chagrijn voor CG aanvragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah oke, maar op fok komen die buien wat meer eruit haha. Wil niet als de chagrijn bestempeld worden, zeker niet omdat ik dat irl niet snel ben
Als ik met andere mensen ben ben ik meestal wel vrolijk en happy en dergelijkequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
Da's waar, jij kwam erg vrolijk op me over
hup naar de stad vanavond? of ben je nog steeds ziekjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik met andere mensen ben ben ik meestal wel vrolijk en happy en dergelijke
Maarja mijn mood slaat tegenwoordig nogal snel over als ik alleen op m'n kamertje zit en tja dan krijgt fok het te horen. Geeft dus alleen net wat verkeerd beeld
Gezellig alleen naar de stad?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef Thrar het volgende:
hup naar de stad vanavond? of ben je nog steeds ziekjes?
Fok! is ook uitermate opbeurend (not!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik met andere mensen ben ben ik meestal wel vrolijk en happy en dergelijke
Maarja mijn mood slaat tegenwoordig nogal snel over als ik alleen op m'n kamertje zit en tja dan krijgt fok het te horen. Geeft dus alleen net wat verkeerd beeld
haha niet echt gezellig inderdaad, 1 keer gedaan.. nooit meer!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig alleen naar de stad?
En nog steeds wel ziekjes ja
Maar het zijn toch nog wel wat sociale contacten die je dan hebt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Fok! is ook uitermate opbeurend (not!) als je in een dipje zit, met name R&P
Ik heb het wel vaker gedaan, maar het is niet mijn dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Thrar het volgende:
[..]
haha niet echt gezellig inderdaad, 1 keer gedaan.. nooit meer!
Ik denk dat het er ook wel aan ligt waar je zit en wie er zijn...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zou ik never nooit niet doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Thrar het volgende:
[..]
haha niet echt gezellig inderdaad, 1 keer gedaan.. nooit meer!
ligt er denk ik een beetje aan hoe snel je met mensen contact legt of het leuk is of nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gedaan, maar het is niet mijn ding
Als je niet ziek zou zijn geweest hadden wij in Utrecht kunnen gaan stappen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig alleen naar de stad?
En nog steeds wel ziekjes ja
Nee ik ook niet en de mensen dan ook niet naar mij toe. Ja dan wordt het alsnog een saai avondje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef Thrar het volgende:
ligt er denk ik een beetje aan hoe snel je met mensen contact legt of het leuk is of niet
ik ben in ieder geval niet iemand die zomaar op iemand afstapt in de kroeg ofzo
Dat idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook wel aan ligt waar je zit en wie er zijn...
Dat zou vanavond sowieso niet kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je niet ziek zou zijn geweest hadden wij in Utrecht kunnen gaan stappen!
Ik werd 30. Dat was genoeg motivatie blijkbaar. Zo van "ik zit hier al 30 jaar te kutten en het is niets, tijd voor iets nieuws!". Zoiets was het. Een paar weken later had ik een bloedmooie vriendin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:17 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat was er toen gebeurd? Wat voor knop was er toen in jouw hoofd omgegaan?
R&P staat vol met topics en posts vol drama uit mijn drama-tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ben trouwens al een stuk minder negatief. Dus ik ben op de goede weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, jij moet gewoon even werken aan die negativiteit en allemaal leuke dingen gaan doen en dan komt het vast wel goed
Rip heeft bij mij live gezien wat het verschil tussen positief en negatief zijn kan doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ben trouwens al een stuk minder negatief. Dus ik ben op de goede weg.
hmm je hebt 139 pagina's in je postgeschiedenis, was het zo erg?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
R&P staat vol met topics en posts vol drama uit mijn drama-tijd.
Dit is een kloon hè?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:20 schreef Thrar het volgende:
[..]
hmm je hebt 139 pagina's in je postgeschiedenis, was het zo erg?
het belangrijkste is dat je niet negatief over jezelf doet/bent. Dat straal je immers uit!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ben trouwens al een stuk minder negatief. Dus ik ben op de goede weg.
Niks mis mee. Als jou dat geholpen heeft is dat toch goed. En je gevoelens uitten is altijd goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
R&P staat vol met topics en posts vol drama uit mijn drama-tijd.
Du je bent het niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef Thrar het volgende:
[..]
het belangrijkste is dat je niet negatief over jezelf doet/bent. Dat straal je immers uit!
*wijs doet![]()
Het hielp me alleen maar verder de put in. Het echte helpen kwam pas later.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als jou dat geholpen heeft is dat toch goed. En je gevoelens uitten is altijd goed.
In R&P staat ook genoeg van mijn. Ook hier in singles.
Amen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:20 schreef Thrar het volgende:
[..]
het belangrijkste is dat je niet negatief over jezelf doet/bent. Dat straal je immers uit!
*wijs doet![]()
Zelf. Het duurde wel even. Best wel lang eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
aha, heb je d'r hulp voor gezocht of ben je er helemaal zelf uitgekomen?
Ja dat klopt maar dat is ook een song dat er om vraagt om mee te worden gezongen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie herinnert zich ineens dat ze samen met Ludootje 'Paradise by the dashboard light' keihard heeft gezongen
hmm da's best knapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelf. Het duurde wel even. Best wel lang eigenlijk.
Vast niet zo heel ergquote:
Dat snap ik. En dat zie ik nu zelf ook in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Rip heeft bij mij live gezien wat het verschil tussen positief en negatief zijn kan doen.
Ja dat snap ik. Ik moet alleen nog meer in mijzelf gaan geloven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef Thrar het volgende:
[..]
*wijs doet![]()
Waar gaat/ging het dan over?quote:
Dom is ook maar relatief. Je bent zo dom als jezelf vindt.quote:
Sorry.. maar uhquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie herinnert zich ineens dat ze samen met Ludootje 'Paradise by the dashboard light' keihard heeft gezongen
Interessant.quote:
niet zo serieus zijn tijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dom is ook maar relatief. Je bent zo dom als jezelf vindt.
Sinds ik Meat Loaf live heb gezien kan ik dat nummer niet meer serieus nemen.quote:
Tijn, alsjeblieftquote:
Dat hoeft ook niet... Als je het maar flink mee kan brullen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik Meat Loaf live heb gezien kan ik dat nummer niet meer serieus nemen.
Wat is er mis met serieus zijn?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... Als je het maar flink mee kan brullen!
Jammer dat we in Utrecht geen karaokebar hebben
Ach, Casablanca in Amsterdam zit vlak bij het CS. Ik heb nog wel een toffe foto van een paar weken geleden waarop ik sta te zingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... Als je het maar flink mee kan brullen!
Jammer dat we in Utrecht geen karaokebar hebben
niets! maar mijn post was niet serieus bedoeld *surprise!*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met serieus zijn?
Watquote:
Ik ben wel eens met een stapel FOK!kers waaronder Yvonne wezen karaokeren in Amsterdam. Dat was tof.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zou echt lachen worden.. Alle fokkers hup naar de karaokebar
![]()
![]()
Ik doe mee!!!
Alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met serieus zijn?
Pics?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, Casablanca in Amsterdam zit vlak bij het CS. Ik heb nog wel een toffe foto van een paar weken geleden waarop ik sta te zingen.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
Ik doe mee!!!
Ik ook. En ik ben ook zo weer weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tijn, alsjeblieft
Ik ben er net en ik zie het.
Je doet al een tijdje mee in de onderwerpen en dan vraag je waar het over gaat?quote:
Mij een beetje in de maling nemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
niets! maar mijn post was niet serieus bedoeld *surprise!*
Wantja.. jij bent heel slimquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
niets! maar mijn post was niet serieus bedoeld *surprise!*
Ik bedoel maar! Hoera voor het calvinisme!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook geen excuus nodig om jezelf helemaal lam te zuipen
Drinken? Utrecht? Koffie bedoel je? Aan de Croeselaan. Dagelijks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar even crosspostend, waar in Utrecht ga jij dan wel eens drinken?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je doet al een tijdje mee in de onderwerpen en dan vraag je waar het over gaat?
-1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
Ik doe mee!!!
Jij niet?quote:
Wel jammer.. maar okquote:
Bij dat ene moderne grand café achtige geval?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Drinken? Utrecht? Koffie bedoel je? Aan de Croeselaan. Dagelijks.
We hebben een inpandige kroeg. Zegt men. Ik ben er nog nooit geweest. Toch maar eens doen, schijnt wel tof te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij dat ene moderne grand café achtige geval?
Maar ik bedoelde eigenlijk bier.
Flauw!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als alle fokkers gaan? Echt niet.
Je zangkwaliteiten opzich weet ik niet, eerder je ritmegevoelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zing graag mee. Maar mijn zangkwaliteiten zijn wereldberucht in de Singles reeks.
Neh alleen wat bekende fokkersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op je werk bedoel je? Bier + werk = leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben een inpandige kroeg. Zegt men. Ik ben er nog nooit geweest. Toch maar eens doen, schijnt wel tof te zijn.
Oh. Gelukkig maar. Ik ben geen bekende FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh alleen wat bekende fokkers
Jij bent berucht iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
Oh. Gelukkig maar. Ik ben geen bekende FOK!ker.
quote:
Oke, ligt eraan wie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh alleen wat bekende fokkers
Hoezo? Dat is toch leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JouW. Bezittelijk voornaamwoord!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:44 schreef Ludootje het volgende:
Q, wanneer kunnen we trouwens jou Fok! baby verwachten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zing graag mee. Maar mijn zangkwaliteiten zijn wereldberucht in de Singles reeks.
Dat maakt toch niks uit. Lekker bleren in de microfoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zangkwaliteiten opzich weet ik niet, eerder je ritmegevoel
Haha. Een karaoke-meetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
Ik doe mee!!!
Ik hield mij al in..quote:
Gaan we weer beginnen. Met dat taalnazi gedoe.quote:
Ik geef de schuld aan het blikje gerstenat dat naast mijn toetsenbord staat.quote:
Ik ben voor.quote:
Weggooien.quote:
Goed taalgebruik is belangrijk als je serieus genomen wil worden. Mensen die de taal verkrachten kan ik niet serieus nemen. Het getuigt van weinig respect voor de ander.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen. Met dat taalnazi gedoe.
Merk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan het blikje gerstenat dat naast mijn toetsenbord staat.
Ik zie hetquote:
Mja, misschien zo maar even doen.quote:
Wat een hoop dubbelzinnigheid in deze woordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed taalgebruik is belangrijk als je serieus genomen wil worden. Mensen die de taal verkrachten kan ik niet serieus nemen. Het getuigt van weinig respect voor de ander.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat een hoop dubbelzinnigheid in deze woorden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan het blikje gerstenat dat naast mijn toetsenbord staat.
Mensen die mierenneuken kan ik ook niet serieus nemen. Opzich heb je gelijk maar om je nu blind te staren op kleine taalfoutjes is kortzichtig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed taalgebruik is belangrijk als je serieus genomen wil worden. Mensen die de taal verkrachten kan ik niet serieus nemen. Het getuigt van weinig respect voor de ander.
Jij had er daarnet ook ééntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Heiden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bavaria, zoals reeds vermeld in een ander slowchat topic.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij had er daarnet ook ééntjeOw kan best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan bijster slecht in d's en t's
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Waar de mond van vol is... eh, wacht even. Waar het hart mee volstroomt... Nee, uh...quote:
Het is een grote fout, geen kleine. Kleine taalfouten bestaan niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die mierenneuken kan ik ook niet serieus nemen. Opzich heb je gelijk maar om je nu blind te staren op kleine taalfoutjes is kortzichtig.
Dan moeten wij dat maar misschien een keer gaan doen een karaokemeet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie het
[..]
Mja, misschien zo maar even doen.
Haha, maakt niet uit. Ik zie het vaak wel bij iemand anders, maar niet bij mijzelf - of ik ontwijk de woorden dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kan best hoor
Ik ben dan bijster slecht in d's en t's
Ik weet niet of ik er zo'n fan van ben hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij dat maar misschien een keer gaan doen een karaokemeet.
De strips blijven het leukst.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
En Astrix en Obelix in filmvorm is echt![]()
Tekenfilm rules!!!
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een grote fout, geen kleine. Kleine taalfouten bestaan niet.
Yep, geboren in Uden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zo. Waar liggen jouw roots ergens? In Bavaria-land?
Jah idd.. ach en nu let ik gewoon niet opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef automatic_ het volgende:
Haha, maakt niet uit. Ik zie het vaak wel bij iemand anders, maar niet bij mijzelf - of ik ontwijk de woorden dan.
[..]
Oh ja, Zutphen, dat was het. Mijn geheugen is niet zo goed meer de laatste 15 jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, geboren in Uden!
Helaas getogen in Zutphen...
Ik ook niet. Maar het is toch gewoon leuk. Het lijkt mij wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit. Ik zie het vaak wel bij iemand anders, maar niet bij mijzelf - of ik ontwijk de woorden dan.
[..]
Ik weet niet of ik er zo'n fan van ben hoor
Ik heb heel vaak dat ik denk; Nee... dat staat niet... Dus dan doe ik eigenwijs het anderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Thrar het volgende:
't kofschip / fokschaap!
en het gaat nooit foutmaar ja.. lekker boeiend!
Haha, tja soms boeit het ook niet hoor. Ik "erger" mij dan ook meer aan jij en jouwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd.. ach en nu let ik gewoon niet op![]()
maar jou en jouw en als en dan daar ben ik dan wel weer goed in
Misschien laat ik mijzelf ooit overhalen tot een groepsmeetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is toch gewoon leuk. Het lijkt mij wel leuk.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Thrar het volgende:
't kofschip / fokschaap!
Eens kijken wie ik dit jaar op mijn verjaardag uit ga nodigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien laat ik mijzelf ooit overhalen tot een groepsmeet
Jewel hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Thrar het volgende:
't kofschip / fokschaap!
Dat ook ja.. en hoe ouder ik word, hoe meer ik aan woorden ga twijfelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik denk; Nee... dat staat niet... Dus dan doe ik eigenwijs het anderen
Alle nare herinneringen van vroeger verdrongen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Zutphen, dat was het. Mijn geheugen is niet zo goed meer de laatste 15 jaar.
"Oh dominee, wat doet u nu?"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alle nare herinneringen van vroeger verdrongen?
Dat lijkt me leuk als jij komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien laat ik mijzelf ooit overhalen tot een groepsmeet
He zo'n schaap heb ik ook.quote:
Nouja sommige dingen kunnen niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die mierenneuken kan ik ook niet serieus nemen. Opzich heb je gelijk maar om je nu blind te staren op kleine taalfoutjes is kortzichtig.
Hoezo? Wat is er mis met Zutphen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alle nare herinneringen van vroeger verdrongen?
Opnieuw.. niet zo serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met Zutphen?
Is een Kutstad met een grote K.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met Zutphen?
Inderdaad vooral bij sollicitaties.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja sommige dingen kunnen niet.Vooral bij sollicitaties moet je daarmee oppassen.
Hahaha inderdaad! Dat herken ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ook ja.. en hoe ouder ik word, hoe meer ik aan woorden ga twijfelen
Jij komt tenminste uit een stad!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is een Kutstad met een grote K.
Ik ben heel leuk gezelschapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk als jij komt.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk gezelschap
[kuch, haha]
Behhh.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En je zus dan foto's maken?
[..]
Oke.quote:
Ik snap het al.quote:
Dat scheelt wel jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad! Dat herken ik wel
Ik ben blij dat een vriend van mij goed is in Nederlands, zodat hij mooi mijn artikel straks kan controleren
Als je in het echt net zo leuk bent als op Fok! komt het vast wel goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk gezelschap
[kuch, haha]
Ergens in de Biblebelt toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik in een stad. En daarna 21 jaar in een durp gewoond..
Uden doet me anders denken aan de beruchte carnevalsscene van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Ludootje het volgende:
Yep, geboren in Uden!
Helaas getogen in Zutphen...
quote:
quote:Heerder Volkslied
Heerde is het mooiste plekkien
In ons boeren vaderland
Ginds de Iesel met zien weerden
Daor weer bosch en heuvelrand
’t Is een lus, die bonte kleuren
Noord of Zuud, ja Oost of Wes
’t Is een prachtig Veluwsch landschap
Deur zien bomen, veld en grês (2x)
Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier ku’j heerlijk buten woonen
Zonder al dat stadsche gedoe
Heerde blief maar fijn bie 't olde
Pas op dat z’oe niet verleid
In dat mooie Heerder landschap
Past geen stadsche deftigheid (2x)
’t Heerder volk daor ku’j op bouwen
’t Is een volk vol warkzaamheid
Want de goed bewarkte akker
Word op tied ’e zeijd en ‘e meijd
As kind hê’k hier ‘e loopen
Wat er ook gebeuren zal
’k Blieve trouw an disse woorden
Heerde, Heerde bôvenal (2x).
Kom ik zo geloofwaardig over?quote:
Heerde dus.quote:
Jemie, positief beeld heb je!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je in het echt net zo leuk bent als op Fok! komt het vast wel goed.
Hehehe. Wat zeg je dat mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het genoegen mogen smaken jou in levende lijve te ontmoeten, vandaar.
21 jaar van mijn leven daar doorgebracht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heerde dus.
Daar wonen mijn opa en oma.
Leuk dorp alleen ik zou er nooit willen wonen.
Redelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom ik zo geloofwaardig over?![]()
Ach de mensen die ik van Fok! tot nu toe in het echt ontmoet heb zijn best wel aardig. Dus het zal wel meevallen. Trouwens meestal zijn de meeste mensen over het algemeen wel aardig. En jij zal daar geen uitzondering op zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, positief beeld heb je!
[..]
Hehehe. Wat zeg je dat mooi
Ben hem nou aan't kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Uden doet me anders denken aan de beruchte carnevalsscene van Theo Maassen.
"En die foto's konde bijbestellen bij Mari van Zutphen"
Er zit een groot romanticus in mij verscholen.quote:
Weet ik. Dat had je wel eens eerder verteld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
21 jaar van mijn leven daar doorgebracht.
Oooo, ik krijg al bijna vertrouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de mensen die ik van Fok! tot nu toe in het echt ontmoet heb zijn best wel aardig. Dus het zal wel meevallen. Trouwens meestal zijn de meeste mensen over het algemeen wel aardig. En jij zal daar geen uitzondering op zijn.
Ik merk het! Tof!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zit een groot romanticus in mij verscholen.
Schat, lees je mijn reactie daarna ook even?quote:
Wat moet ik nog meer zeggen om je over te halen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, ik krijg al bijna vertrouwen
[..]
Ik merk het! Tof!
Ja, dit helpt niet hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik nog meer zeggen om je over te halen?
Ja, jullie gaan zo hard, doe maar een samenvatting.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Schat, lees je mijn reactie daarna ook even?
Alleen maar goed van jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef Thrar het volgende:
ik durf niet meer te posten (we zitten weer bijna op het einde!)
oops, doe ik het toch
Ik ben er ook nog niet zolang, dus ik kan geen goede samenvatting gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan zo hard, doe maar een samenvatting.
Oh ja, hoi allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |