Daar heb jij helemaal niks over te zeggenquote:
Wii is leukerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
SinglesVindPost. Ik kom vanavond eens lekker enthousiast meeposten. Mits ik de wii, hier gedumpt door een niet nader te noemen vrouw, niet aanzet, dan gaat die niet meer uit.
Nee, maar toch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal niks over te zeggen
Maar niks!quote:
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu met de XBox, Mirror's Edge, GTA IV en Fifa 09.![]()
Dat krijg je alleen als je het verdientquote:
Same herequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, GTA IV moet ik ook weer eens verder spelen, niet voor niets gekocht. Kom er niet echt aan toe de laatste tijd.
Omdat je niet beter weet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Thrar het volgende:
* Thrar gaat dan maar voor fantasie. Lekker tegendraads!
Hoe onrealistisch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ME en GTA geleend van een collega. Gister aan ME begonnen, maar ik weet niet. Het heeft wel wat, maar toch is het een beetje eentonig vind ik. Vanavond toch maar even PSV kampioen maken.
quote:
Nou?quote:
Ach ach, na 4 jaar mogen ze wel een keer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als het in het echt niet lukt....
Twente kampioenen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach ach, na 4 jaar mogen ze wel een keer.
of was het 3, het interesseert me niet zo eigenlijk?
Ik heb geen fantasiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
misschien! dat laat ik aan jouw fantasie over
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..quote:
Ja. Dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..
Sedannetje! Vind je me alweer lief?quote:
Q. is ook geen single.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op zich wel slim om het in een singles topic met voornamelijk vrouwen het over VOETBAL te hebben..
Oow, jij kan dat natuurlijk wel maken want je hebt tenslotte al 3 dagen weken een RELATIEquote:
fantaseren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, wat zou ik vanavond eens gaan doen?
Ik ga dalijk denk ik Stardust weer eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, wat zou ik vanavond eens gaan doen?
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedannetje! Vind je me alweer lief?
quote:
Mij dan?quote:
Pff, das stom.quote:
Zal ik dan maar voor Gossip Girl gaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga dalijk denk ik Stardust weer eens een keer kijken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik dan maar voor Gossip Girl gaan?
Ik kijk Gossip Girl op de PC. Ik denk dat ik nu één aflevering voor loop, want ik heb een inhaalslag gemaaktquote:
Hooiquote:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
En weer een videootje geupload:
Bekijk deze YouTube-video
En nog wel de versie die nergens te vinden is!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.
Wtf? Die lui zijn echt veel te snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.
Mja, blijkbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wtf? Die lui zijn echt veel te snel
De a capella versie van Is she really going out with himquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar![]()
Wat is het dan?
Aha okequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De a capella versie van Is she really going out with him
Dus mannen zijn tijdens de jongere jaren van de vrouw gewoon losers?quote:
Of jonge vrouwen hebben gewoon veel te hoge verwachtingen van mannenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus mannen zijn tijdens de jongere jaren van de vrouw gewoon losers?
"Expect nothing".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of jonge vrouwen hebben gewoon veel te hoge verwachtingen van mannen
Je moet gewoon oudere mannen zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhh nou dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar de verwachtingen al hardhandig uit geslagen zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of als man zijnde oudere vrouwen die al die verwachtingen niet meer hebben
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Omdat je een dom wicht bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Hoewel het me vrij weinig interesseert, vraag ik me toch af wat ik fout heb gedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laten we maar even buiten beschouwingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Thrar het volgende:
dan is nu de vraag wat cg dan precies verwacht!
Mwa, ik verwachte niets en........ tada...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom to the real world!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?
quote:
Ja nee, nu willen we het weten ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laten we maar even buiten beschouwing
Hier herken ik wel iets in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan betekend dat dus dat mannen losers blijven alleen dat de vrouw er dan maar genoegen mee neemt?
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet inquote:
Dan heb je pechquote:
Dat dus, maar je kan er zelf voor zorgen hoéveel plezier je in tussentijd hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet in
quote:
Lifes a bitch and then you die.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.. het leven is wachten totdat je dood gaat en hopelijk heb je in de tussentijd een klein beetje plezier, maar meer zit er dus niet in
Dan doe je wel echt iets mis! Of beter gezegd, dan doen anderen wel iets mis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik voel me plots depri wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wend er wel aan hoorquote:
Dat iddquote:
Neuh, het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lifes a bitch and then you die.
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik heel kieskeurig.Neem niet de eerste de beste.
Mooi mooi mooi! Leuk is dat hè? Ouder worden is op zich niet altijd even leuk maar als je de geleerde lessen goed weet toe te passen kan het toch heel tof zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik.Weet nu iig beter wat ik wel en niet meer wil.
En wanneer begon het heden dan?quote:
Neuh, ik was zelf een loser en wist niet hoe ik met vrouwen om moest gaan. Dat heb ik snel geleerd het afgelopen jaar moet ik zeggen. En nee, geen friendzone-gezeik, de friendzone bestaat niet, dat is een verzinsel van mannen die bang zijn voor vrouwen of voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar heel kieskeurige vrouwen tegengekomen tot je dertigste?
Op het moment dat je zélf beslist dat je in het heden wil leven in plaats van in het verleden te blijven hangen of over de toekomst te blijven dromen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wanneer begon het heden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |