Ik ga ze zo proberen! Ik laat wel weten of ze lekker zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OH, wat klinkt dat geniaal lekker.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nachtenlang hysterisch googelen op PubMed does the trick.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef conleche het volgende:
OO!! 4 juli komt Lenny Kravitz in het westerpark!! Must see.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef conleche het volgende:
o fuck ja verkeerde topic!!![]()
Solly!
O nee, toch niet!!
Dat is pas echt vervelend als er geen microfoon in dat handje zit, maar ze doen van wel, "om te oefenen"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de professionele techniek van het wapperende handje terwijl datzelfde handje de microfoon vasthoudt! Als de uithaal èrg emotioneel wordt, moet je je vingers in een hoger tempo op en neer bewegen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is de voorverkoop al begonnen?
En uiteraard: brave René!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank
dat doet René gelukkig ook
en ik post in het XFactor topic mee..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie postte Frans Halsema ook alweer in het vorige topic? Dat vind ik echt één van de liefste liedjes ooit.. Mijn vader draaide dat nog regelmatig en dan gingen m'n ouders lekker dicht bij elkaar zitten. Als puber vond ik dat vreselijk, maar nu vind ik het eigenlijk wel heel schattig. Ik hoop dat ik dat ook nog doe na 35 jaar huwelijk.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En uiteraard: brave René!*Maria stamps approved* Laat ie je maar goed vertroetelen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Laat maar.
Komt ie ook op pinkpop of lowlands toevallig?
Zo hey! Ik vind de kaarten voor Bruce altijd al zo duur (Frankfurt was 75 euro)!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Kaarten in Montpellier zijn 145 euro! Issie gek geworden ofzo??
Wat een belachelijke prijzen. Vind 'm ineens niet meerzo lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
zo zeg....da's echt extreemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Onbereikbaar is toch juist aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een belachelijke prijzen. Vind 'm ineens niet meerzo lekker
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onbereikbaar is toch juist aantrekkelijk?
Dat zeggen 'ze'.quote:
Ik denk eerder dat die gaat over carnavalspakken in Rio, waar je nog wel met gemak anale sex in kunt hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeker het columnonderwerp in de Adelante van deze maand?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die gaat over carnavalspakken in Rio, waar je nog wel met gemak anale sex in kunt hebben
Ik zeg toch niet dat ik het neer ga leggen? Ik vind Lenny niet eens lekker!quote:
Ik zei het ook meer tegen mezelf eigenlijk.....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het neer ga leggen? Ik vind Lenny niet eens lekker!
Maar het kon toch een speciaal arrangement zijn ofzo? Voor dát geld...
Hihiiiiiiiiiiiiiiihihihihi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zei het ook meer tegen mezelf eigenlijk.....![]()
Alleen voor Dean, een ubercute overhemdje, een kakpolo en een Bretonse streepjes-truitje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je gewoon alweer aan het shoppen was vanmiddag.
Nog iets gekauft?
Rommelen, rare geluiden, beetje misselijk? Uh oh, dat lijkt op wat ik hebquote:
Klinkt goed, die spulletjes voor Deantje!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alleen voor Dean, een ubercute overhemdje, een kakpolo en een Bretonse streepjes-truitje.
Ik zag ook nog een mooi Ghost Whispererlike jurkje maar die staat toch voorlopig niet leuk, met Uggs eronder. En krukken
. Dus dat kan dan weer naar de gasrekening
.
Ja, stom hoe blij je kunt worden van een telefoontje met een vrolijke toon in zo'n geval!quote:Fijn van je zussie btw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |