De crisis is al bezworenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I know
eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen dat het geen crisis is
my point exactly...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De crisis is al bezworen
Nou, niets eigenlijk. Ik wilde alleen maar even dialectisch verantwoord groetenquote:
Goede keus!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks Sig, maar ik ga voor een spijkerbroek denk ik. Die rokken van mij ziet ie dagelijks.
Skik is toch heel bekendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had een huisgenoot die veel Skik draaide. Kennen jullie dat? (Sigme?)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, heb je Een leuk liedje van Theo Nijland geluisterd? Omdat je ineens ook op Humortv zat?
Vond je het leuk?
En hoe vond je McArmy? Ik zal je er niet op aankijken als je beiden niets vond, beloofd
Verder geen Grey's spoilers doen, anders wordt Co boos
Oude Maaswegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Kent iedereen The Amazing Stroopwafels dan ook? Zijn die ook bekend?
Ik ken ze wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
In rotterdam zijn ze bekend maar verder geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga naar Frankrijk!quote:
ja minimeet!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat fijn van je zus, Greys.
Kwak: leuk, een minimeet!
Doen er eigenlijk nog meer CM'ers mee?
Die ken ik van 25 jaar geleden, toen ze in Vlaardingen vaak in het winkelcentrum speelden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Tinkepink, niet nodig, niet meer doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
De rest heb ik nog niet gelezen, maar ik wilde alleen even tegen sigme zeggen dat ik helemaal niets tegen tweedehands kleding heb. Loop er zelf vaak in! Mijn post refereerde naar een post van moblo waarin ze vertelde dat haar collega's zo reageerden op haar rok.
Ik vind het zo'n leuk stuk van Beethoven, lekker om te zingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja minimeet!!
en vast wel meer, er is geinventariseerd per mail, en we hebben een BCC mailtje van jullie koorko teruggekregen...dus niet echt een lijstje gezien, en niet veel mensen erover gesproken: ik ben er immers niet nu...heb er wel zin in ken beethoven ook al, alleen brahms niet...
een zekere meneer die eigenlijk bij jullie concurrent speelt, en over wie ik t eerder in de slankreeds had, doet ook mee.. .op viool...
Die is inderdaad eh, uitdagend. Wij alten zijn ook niet blij met een C, maar die van jullie is nog erger! Gelukkig slaat Gilles daar wat sneller, dan is het gauw voorbij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
"de nebel zerreiset, die himmel ist helle udn AEEEEEoolus lööÖÖseeet das ängstliche baaaaaaaaaaaaand"
idd lekker, behalve de zin "in der ungeheuern weite" voor de sopranen. beethven haatte sopranen volgens mij....
WTF Kimquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
';''';llllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
????í‘8l8,.'/;.'/:_'/)-0.l,o77o77,lo7.8¾¾øFOK!forumpp;.'/..FOK!foruml.'
;'/p\l.
ja, de meesten kennen alleen de walpurgisnacht denk ik: allicht, we zijn gevraagd in te vallen bij de walpurgisnacht, en de koorcom die we nu hebben was nog een lid toen we beethoven deden (dec. 2006, mijn laatste concert als bestuur) dus ik heb haar erop gewezen dat vrij veel mensen dat stuk ook kennen... dat mogen we ook meedoen als we het kennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die is inderdaad eh, uitdagend. Wij alten zijn ook niet blij met een C, maar die van jullie is nog erger! Gelukkig slaat Gilles daar wat sneller, dan is het gauw voorbij.
Ik heb het wel al de hele avond in m'n hoofd, elke keer na de repetitie. Schon, ja schon seh' ich das Land... das Land... das Land.
De Walpurgisnacht is trouwens ook leuk, doen jullie die niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |