Oh, daar heb jij ook al last van bij hemquote:
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik vind het niks, met een maagd.Veel te passief, onzeker en snel klaar
Je meent het.quote:
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..quote:
Das alleen de eerste keer maar he, daarna is het geen maagd meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Goed zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn er hier dan nog leuke mannen?
Ze wil je kleed wel uitproberen met mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwens
Ja he. Ik ben trots op mezelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb jij toch altijd flutTTs dawg
Wat liefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eb trouwens wel een valentijnscadeautje gekregen
Van mn dochtertje, een paar dagen te laat
Ahh wat was het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat om het idee JB.. Het ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Idd, wij zijn niet interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT!![]()
[..]
Oh, daar heb jij ook al last van bij hem
Dan zijn onze PM's vast niet meer boeiend en dan stopt hij er mee
Daar is toch bij jou niet zoveel voor nodig Adol?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kans ervan te maken ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..
Dat kan, dank je wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je dat hem gewoon leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat lief
Ik heb ook onverwacht een berichtje gekregen.
quote:
Ik vnd het ook heel liefquote:
Dat zou ik kunnen, ik kan iemand langsturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je meent het.![]()
Maar dat kan veranderen. Je kan mij daar vanaf helpen.
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring. Denk dat je het beter elders kan proberen![]()
PUB zit om de hoek
Wie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, ik kan iemand langsturen.
We snappen dat je het niet allemaal bij kan houdenquote:
Volwassen man meldt zichquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring. Denk dat je het beter elders kan proberen![]()
PUB zit om de hoek
Nee jij doet gewoon te veel naast Fok!.quote:
Genoeg van die mannen hier. Niet alleen hij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het wel
maar goed; dat kan je nog niet weten natuurlijk
De ontknaapservicequote:
nee hoor bij mij niet, ik ben altijd als ik vrijgezel ben weer opnieuw maagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das alleen de eerste keer maar he, daarna is het geen maagd meer
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring.
Ja, veel. Ik zou even teruglezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
lijkt me nou zo makkelijk als Ado zijnde, zijn antwoorden worden hier steevast door anderen gepostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het wel
maar goed; dat kan je nog niet weten natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
PUB zit om de hoek
Leg uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij bent ook vrouw. Van de feminiene overtuiging.
Dus dat kan ook geeneens heul niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want hij is echt te flauw. Serieus.
Maar jou wil ik altijd wel pm'en.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurt dawg dan zomaar PM's terug?
Ja oke, maar zij had het nu over hemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg van die mannen hier. Niet alleen hij.
Hij moet dat ook hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij doet gewoon te veel naast Fok!.
Nee, JB gaat neuken met Ado verder niks. Althans dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
Heldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volwassen man meldt zich.
Overigens vind ik je ava kut en veel te duidelijk om maar een beetje in de buurt te komen van verbeelding.![]()
Hij kan daar, bij bepaalde opmerkingen/antwoorden, wel tegen denk ik...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me nou zo makkelijk als Ado zijnde, zijn antwoorden worden hier steevast door anderen gepost
quote:
Jij, ik, Tilburg city babyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ow hier kun je dates scoren?
Wie neemt me mee uit vanavond dan?
Je probeert je e-penis weer te tonen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had mevrouw haar even moeten verdiepen in deze reeks, alvorens binnen te denderen en opmerkingen maken naar users die je niet kent, maar waarbij je zelf al erg snel conclusies trekt!
hey lekker dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor bij mij niet, ik ben altijd als ik vrijgezel ben weer opnieuw maagd
Verrassing.quote:
Adol krijgt een ontmaagding.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
Ik zal nog eens wat zeggen...![]()
Misschien had mevrouw haar even moeten verdiepen in deze reeks, alvorens binnen te denderen en opmerkingen maken naar users die je niet kent, maar waarbij je zelf al erg snel conclusies trekt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ging mij ook meer om dequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kans ervan te maken ...
Sweeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vnd het ook heel lief
Het was een knuffelbeertje met I Love You op zn voet
ja dan ben ik in antwerpen met een vriend van mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey lekker ding [ afbeelding ] heb jij zondag middag wat te doen??
Stel je eens niet zo aan.. Happerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
Die gaf meer de grootte van de kans aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Tally het volgende:
Ging mij ook meer om dedie gaf aan dat je het nogal irritant vind dat die kans er in zit
Tja ik ga ook zo werken en daarna naar Osdorp Posse. Dus ik snap het.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar zij had het nu over hem
[..]
Hij moet dat ook hè
Als je tijd kan je vanavond naar Osdorp Posse.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Leuk dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
en weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij kan daar, bij bepaalde opmerkingen/antwoorden, wel tegen denk ik...
Heb je wel eens gekeken in de "Closed Topics" van R&P ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:oke jij en ik zijn de enige die dat dus denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is lief van haarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heeft ie iet nodig, jij zou Tijn er een geven
jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dan ben ik in antwerpen met een vriend van me
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken in de "Closed Topics" van R&P ?
Daar staan alleen maar "Single" topics en jij verwacht dat ik die even ga lezen![]()
![]()
Sorry, ik hou nu eenmaal van mannen die ouder zijn als 30 en wat meer ervaring hebben. Iemand die van aanpakken weet, niet zo zachthandig altijd is en wat volwassener overkomt. En die eigenschappen heb jij niet, als ik DIT topic zo terug lees
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
oke jij en ik zijn de enige die dat dus denken?
[..]
Daar staan alleen maar "Single" topics en jij verwacht dat ik die even ga lezen![]()
![]()
Sorry, ik hou nu eenmaal van mannen die ouder zijn als 30 en wat meer ervaring hebben. Iemand die van aanpakken weet, niet zo zachthandig altijd is en wat volwassener overkomt. En die eigenschappen heb jij niet, als ik DIT topic zo terug lees
die 2e "kraak"post van haar is nog erger..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieus
ben je iher vanaaf dan?quote:
De eerste; half.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieus
Ik kan Tijn een bezorgen heb niet gezegd het te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom maar op dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar jij haakt toch altijd af, dus kan ik rustig zeggenquote:
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Zal het onder het mom van een extreme 'jongens plagen... ' zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
die 2e "kraak"post van haar is nog erger..
ik trap er niet in
Zullen we voortaan originele spelling aanhouden en 'deze topic' zeggen?quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan Tijn een bezorgen heb niet gezegd het te doen.![]()
Ga je Adol verdedigen.![]()
Dit topic is goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zullen we voortaan originele spelling aanhouden en 'deze topic' zeggen?
Als ik van iemand weet dat het een e-player was (en misschien nog wel is) ben jij het welquote:
kloon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoeg
[..]
![]()
En wat zij zegt...!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoeg
Doei :wquote:
Dan moet je Techno hebben, die's ouder en leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
ik denk het wel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het onder het mom van een extreme 'jongens plagen... ' zijn?
misschienquote:
Zie je wel dat ik het niet verzin, T!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik van iemand weet dat het een e-player was (en misschien nog wel is) ben jij het wel
Ze haalt als en dan door elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk het wel...
kommop.. lees wat ze letterlijk zegt
oeh is mli nu al terug?quote:
Wat ben je eigenlijk een mietjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r niet eens meer op in. Prima mevrouw!
[..]
En wat zij zegt...!
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet flauw, je eerste keer zou met iemand moeten zijn die gevoelens voor je heeft.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r niet eens meer op in. Prima mevrouw!
[..]
En wat zij zegt...!
Wat jij het?quote:
Doe eerst maar even zijn postgeschiedenis lezen ipv alleen dit topic en kom dan eens terugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik zei net ook al dat dit een dubbel account was, maar goed, lezen is moeilijk!
Vrij heetgebakerde jongens hier en de meiden..![]()
Kom een ander jaartje wel weer
Voor hoe lang?quote:
Jij zou lief doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk een mietje.
Echt niet in het rijtje Gari, Lit, Air
Groot gelijk heb je. Leeftijd zegt veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je nu al leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Van wie is dit dubbele account dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
We zullen je missenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.quote:
Je bijdrage wordt weer niet gewaardeerd, Ripquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe eerst maar even zijn postgeschiedenis lezen ipv alleen dit topic en kom dan eens terug
Koppel je iedereen in dit topic?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van wie is dit dubbele account dan?
En ik heb je net gekoppeld aan Techno
Sinds wanneer is een persoonlijk fossielenlijstje bijhouden niet lief?quote:
Ik wilde morgen namelijk naar tilburg..quote:
Ja en? Bonk maar even met je kopje tegen de kast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.
Vencoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koppel je iedereen in dit topic?
Zo ja aan wie ben ik dan gekoppeld?
ow morgen ben ik er zeker nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde morgen namelijk naar tilburg..
maar ik wil graag ervaringen horen van anderen.... is het daar wat?
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koppel je iedereen in dit topic?
Zo ja aan wie ben ik dan gekoppeld?
het begon eigenlijk van de week toen hij met dat hele "dit heb ik in huis staan" lijstje kwamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.
ik weet wel een leuke van 30+ maar daar blijf jij vanafquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Is dit een steek onder water naar Sedan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Bonk maar even met je kopje tegen de kast.
Jij mag ook niet gaan stoken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een persoonlijk fossielenlijstje bijhouden niet lief?.
nou je hebt wel zelfkennis iig!quote:
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke puntquote:
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
het begon eigenlijk van de week toen hij met dat hele "dit heb ik in huis staan" lijstje kwam
Dat is al eens geprobeerd en was geen succesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?
Hap ook eens zo bij mij. Dat maakt t op de kast jagen veel makkelijker voor me.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je hebt wel zelfkennis iig!
met deze houding blijf je idd jaren single!
tot volgend jaar
ik ben ook niet naar een date aan het vissenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow morgen ben ik er zeker niet
maar ja ik kom hie rvandaan dus ik ben niet objectief
ik vidn het leuk
wrom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is al eens geprobeerd en was geen succes
Denk je?quote:
Ja dat is haar. Zouden wij bij elkaar passen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?
Ik schijn best een cursus te kunnen gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke punt.
Ik doop u om naar de nick S95.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dit een steek onder water naar Sedan?![]()
Ja ik ben weer diepgaand vandaag.
Een mens kan zijn dag wel eens niet hebben toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezen.
Stoken niet nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke punt.
kan je ze beter uit elkaar trekkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Leeftijd zegt veel.
Zo vind ik het vaak prettiger als ze onder de 13 zijn. Zijn ze wat zachter.
Geen klik vanuit haar kantquote:
nee dat snap ik, ik date nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook niet naar een date aan het vissen![]()
nou ja wat ik zei dus ik ben niet objectiefquote:kan je proberen een objectieve mening te geven... zijn er veel verschillende tenten open? veel feestjes e.d.
ik ben nog nooit uit geweest in tilburg dus ik weet niks...
carnaval in breda, eindhoven en den bos gedaan....die ken ik...
Zij vindt mij niet leuk.quote:
maar ze is heeeeel verlegen dus dat was te verwachtenquote:
Tja jammer helaas. Ik vind haar wel leuk.quote:
op zoek naar een ander singles idool dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezen.
Vooruit, we vergeten dit voorval. Maar bij de grote 3 kan ik je nu (nog) niet zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een mens kan zijn dag wel eens niet hebben toch?
Dat hoeft niet samen te gaan hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ze is heeeeel verlegen dus dat was te verwachten
Ow, jij moet gewoon even werken aan die negativiteit en allemaal leuke dingen gaan doen en dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja jammer helaas. Ik vind haar wel leuk.
Ideeen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
op zoek naar een ander singles idool dus
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
was venco de dame die je pmde toen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooruit, we vergeten dit voorval. Maar bij de grote 3 kan ik je nu (nog) niet zetten.
Goed je best doen weer.
straten dus vol met mafkezen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
en feestjes zijn er niet echt want het is een groot feest namelijk carnaval
en het hele centrum is open, te veel kroegen om te tellen
biertent in het midden
Ik kies mijn voorbeelden heel anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
op zoek naar een ander singles idool dus
dan de meest grappige maar, lit dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ideeen?
en je mag jezelf niet kiezen
Klopt, <13 en gewilligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kies mijn voorbeelden heel anders.
Hij heeft de drie genoemd. Wel goed lezen he Adol.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden, jij bent er een van, de andere twee zijn?
Uiteraard zet ik mezelf er niet tussen. Dat zou afdoen aan de geloofwaardigheid van dit rijtje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden, jij bent er een van, de andere twee zijn?
Groot verschil tussen slachtoffers en voorbeelden.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft de drie genoemd. Wel goed lezen he Adol.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Groot verschil tussen slachtoffers en voorbeelden.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Bij adol moet ik telkens denken aan odol
en nouk warom heb je snuit afgewezen? ben te lui om terug te lezen
En lit air en gari zijn dan ook semi-saints
en heul af en toe kan ik jou ook verdragenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vind jou bij vlagen echt hilarisch, ado
jij komt af en toe ook heel grappig uit de hoekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Groot verschil tussen slachtoffers en voorbeelden.
Omdat Nouk al met mij uitgaat 2e weekend van maartquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Bij adol moet ik telkens denken aan odol
en nouk warom heb je snuit afgewezen? ben te lui om terug te lezen
Hoezo zijn dat semi-saints.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat we al die reacties met een korreltje zout kunnen nemen denk je ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat semi-saints.![]()
Ik mag ze wel hoor, de een wat meer dan de ander.... maar is dit niet wat overdreven?
daar moet je nog ff op wachten dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat Nouk al met mij uitgaat 2e weekend van maart.
hij tongt kerels! is dat te lief?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook
Snuit heeft de "je bent te lief" kaart gekregen.
En die drie zijn okay
Rhu neem ik niet altijd met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat we al die reacties met een korreltje zout kunnen nemen denk je ook niet
ik vind ado een slechte eplayer hoor ik vind bels een beterequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
We hebben de 3 semi saints en de 3 e-players (ado, dawg en techno). Nog meer categorietjes aan te wijzen? Lekker overzichtelijk
"Nieuwsgierige meisjes die ook de lijstjes bijhouden"-categorie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
We hebben de 3 semi saints en de 3 e-players (ado, dawg en techno). Nog meer categorietjes aan te wijzen? Lekker overzichtelijk
tof!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rhu neem ik niet altijd met een korreltje zout.
Ado heeft volgens de lijstjes een hoger scoringspercentage andersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind ado een slechte eplayer hoor ik vind bels een betere
lijstjes tof!quote:
Belsezar iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind ado een slechte eplayer hoor ik vind bels een betere
Ik vind ze gewoon intellectueel verheven boven de rest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat semi-saints.![]()
Ik mag ze wel hoor, de een wat meer dan de ander.... maar is dit niet wat overdreven?
een botte horken categorie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
"Nieuwsgierige meisjes die ook de lijstjes bijhouden"-categorie.
En nu ben ik weg.
ow ik had niks moeten zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
"Nieuwsgierige meisjes die ook de lijstjes bijhouden"-categorie.
En nu ben ik weg.
Ik geloof niet dat ik zin heb er helemaal over uit te wijden, het is niet omdat hij té lief is, maar om verder uitleg over geven moet ik doen waar ik geen zin in heb, dus laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij tongt kerels! is dat te lief?
naja
'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
Ado heeft volgens de lijstjes een hoger scoringspercentage anders
Degenen die daadwerkelijk neuken met de e-dames?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
D'oh!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, roze... Kijk mij niet verrast zijn...
Volgens mij kloppen jouw lijstjes niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja oke maar ik denk dat je de scoring anders moet indelen zeg maarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
maar ik wi het eigenlijk wel wetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zin heb er helemaal over uit te wijden, het is niet omdat hij té lief is, maar om verder uitleg over geven moet ik doen waar ik geen zin in heb, dus laten we het daar maar op houden.
Doe maar een update dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen jouw lijstjes niet zo.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ah, CG, Rhu en ik zijn de "Nieuwsgierige aagjes", zie ik
Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik wi het eigenlijk wel weten
Wil ik eerst je lijstjes zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe maar een update dan.
PM MENSEN!!!!! HOE VAAK MOET IK HET NU NOG ZEGGEN!!![]()
daar settle ik wel voorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik snap 'm wel hoor, ze valt gewoon niet op 'm maar vindt hem wel aardigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn pm vraag komt eig overeen met wat Bengel zei: Kloppen die lijstjes wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Is goed. Zolang wij elkaar maar begrijpenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik zin heb er helemaal over uit te wijden, het is niet omdat hij té lief is, maar om verder uitleg over geven moet ik doen waar ik geen zin in heb, dus laten we het daar maar op houden.
ja idd zoiets dacht ik al maar blijkbaar hoort er veel uitleg bijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap 'm wel hoor, ze valt gewoon niet op 'm maar vindt hem wel aardig
Stuff happens
quote:
in PM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
How about us?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Dan moet je Techno hebben, die's ouder en leukIk weet niet of ie zachthandig is
Wat doe je, daar gaat mijn onschuld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Tally het volgende:
Als ik van iemand weet dat het een e-player was (en misschien nog wel is) ben jij het wel
No commentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Zie je wel dat ik het niet verzin, T!?!
En mijn inspraak dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
Van wie is dit dubbele account dan?
En ik heb je net gekoppeld aan Techno
Maar je hoort er idd ook gewoon bijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar settle ik wel voor
Beter dan op de andere lijstjes verschijnen haha
wij hádden een date.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk niet eens... Ik gebruik FireFox, en die onthoud welke pagina je open hebt staan als je hem opnieuw opstart. Deze post stond een paar plaatsen onder mijn laatste post gisteravondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.
En Ludo is een teruglezer.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is goed. Zolang wij elkaar maar begrijpen.
Maar dan krijg jij hem toch ook vanzelf?quote:
Dit ging over Rhu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat had ik niet van je verwacht!
Inspraak is overrated, luister nu maar gewoon naar tante Rip, popjequote:
Goede smoes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens... Ik gebruik FireFox, en die onthoud welke pagina je open hebt staan als je hem opnieuw opstart. Deze post stond een paar plaatsen onder mijn laatste post gisteravond
Ik stond er ook tussen..quote:
Jij weet het alquote:
Had ik je er tussenuit moeten wippen?quote:
Natuurlijk!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik je er tussenuit moeten wippen?
quote:
Niet zo klagen, je zit in een lijstje, ik pas nergens in.quote:
Wat een zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vroeger was ik soms wel een uur lang bezig om terug te lezen, maar dan bleek het achteraf toch nergens over te gaan.
Dan wil ik toch echt graag iets meer over haar weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
Inspraak is overrated, luister nu maar gewoon naar tante Rip, popje
Ik laat ze gewoon om je vechten en wij lopen er rustig vandoor.quote:
Die heb je nooit gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat doe je, daar gaat mijn onschuld.
Je wat?quote:En mijn inspraak dan?
of zondagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wij hádden een date.En toen kon mevroj ineens alleen op dinsdag.
Hoor jij niet in het MILF lijstje?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo klagen, je zit in een lijstje, ik pas nergens in.![]()
Nergens inpassenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo klagen, je zit in een lijstje, ik pas nergens in.![]()
[..]
Daarom doe ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een zonde van je tijd.Als je iets echt moet weten, herhalen ze het toch wel voor je.
quote:
Misschien is ze mijn type wel helemaal niet.quote:Je wat?
quote:
Ach dat merk je dan vanzelf!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Techno het volgende:
[..]
![]()
[..]
Misschien is ze mijn type wel helemaal niet.
Aangezien er geen foto van mij online staat, lijkt me dat onmogelijk.quote:
Dat laatste heb ik ook wel graag, maar ook weer niet te onzichtbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nergens inpassenDat is beter dan in een lijstje staan waar je niet thuishoort!
Daarbij ik ben graag onzichtbaar.. altijd al geweest
Nee, nu zet FF je gelijk op de goede plaats.quote:
Ik ben even hard aan het nadenken wie je altijd in de Techno slowchat wilde versieren..quote:
dat is een goede lijst!quote:
Ik druk altijd op Cancel als FF me bij het opstarten vraagt of ik de dingen wil hebben zoals ze waren. Zonder er bij na te denken, zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
FF 3 heeft alleen een heel irritante bug: als mijn internet eruit ligt, crasht FireFox als je hem probeert op te starten. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik wil dat 'ie mijn openstaande tabbladen onthoud
Daar past duim ook nog opquote:
Was dat niet andersom?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik ben even hard aan het nadenken wie je altijd in de Techno slowchat wilde versieren..
Ik ben er bijna!!! Op de naam komen dus..
Ik vind het juist handig. Zo heb ik wel eens bepaalde sites (Fok! *ahem*) 2 maanden open staan zonder ooit een url/bookmark te gebruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik druk altijd op Cancel als FF me bij het opstarten vraagt of ik de dingen wil hebben zoals ze waren. Zonder er bij na te denken, zelfs.
Ze kunnen ook heel goed geilen op je uitspraken hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
Aangezien er geen foto van mij online staat, lijkt me dat onmogelijk.![]()
Dat klopt, ligt maar net aan de persoonquote:Dat laatste heb ik ook wel graag, maar ook weer niet te onzichtbaar.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oeh ik kom er aan hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
En rhu, ik kan het wel tussendoor, merk ik nu.
Die dus jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat niet andersom?
Kaya volgens mij.
JB en Duim.quote:
Dat doen zij vele malen beter en vaker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook heel goed geilen op je uitspraken hier
[..]
Dat klopt, ligt maar net aan de persoon
jb staat al op een lijstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB en Duim.![]()
[..]
Dat doen zij vele malen beter en vaker.![]()
* Bengeltje lichtje op CG schijnt.
Kortom, een verkapte:"Ik vind je wel aardig maar niet neukbaar."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snuit heeft de "je bent te lief" kaart gekregen.
Hmm misschien, maar het is maar waar je van houdt hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
Dat doen zij vele malen beter en vaker.![]()
* Bengeltje lichtje op CG schijnt.
Ik vond wel iemand leuk, maar dat is niet Kayaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
Die dus ja
Andersom? Neuh ik denk dat het van beide kanten kwam
Hoezo zou hij dan gelijk niet neukbaar zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, een verkapte:"Ik vind je wel aardig maar niet neukbaar."
Weet ik veel, Rip???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jb staat al op een lijst
of mag iemand op 2 lijsten staan?
idd je kunt het ook zo zien jij bent zeker een uitdaging bengelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm misschien, maar het is maar waar je van houdt he![]()
Simpel: al die smoesjes (je bent te lief, ik zie je als goede vriend/broer) kun je vertalen als: ik vind je niet sexueel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo zou hij dan gelijk niet neukbaar zijn?
ik heb bengel gezien!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
jVolgens mij ben je op het MILF lijstje gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
Fok! ALAAF
[Singles} ALAAF
DuimelotALAAF
pffffffffff ben blij dat ik even zit einduluk!
nog wat gemist hier?
wow tempo! je bent net 4 maanden van je vrouw af!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond wel iemand leuk, maar dat is niet Kaya
Kan zelf niet meer op haar naam komen![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
Fok! ALAAF
[Singles} ALAAF
DuimelotALAAF
pffffffffff ben blij dat ik even zit einduluk!
nog wat gemist hier?
wies da?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb wel wat gemist?
Iets met lijstjes en een aangebrand egoistisch wijf dat alleen aan zichzelf denkt of zoiets?
Nee dat denk ik niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef RealZeus het volgende:
Simpel: al die smoesjes (je bent te lief, ik zie je als goede vriend/broer) kun je vertalen als: ik vind je niet sexueel aantrekkelijk.
Op eigen initiatief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
wow tempo! je bent net 4 maanden van je vrouw af!
Ik denk dat zij ook wel op het MTLF mag hoor!...(mom's that love fucking)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jVolgens mij ben je op het MILF lijstje gezet
zeg zeur eens niet! het is toch gewoon carnaval!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg, met je alaaf.
Ik vind het zo nu en dan wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm misschien, maar het is maar waar je van houdt he![]()
BadGirl? Tenminste als het iemand uit de SC was toenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond wel iemand leuk, maar dat is niet Kaya
Kan zelf niet meer op haar naam komen![]()
Jaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Op eigen initiatief.
Maar waar Tally het over heeft is iets van jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden.
en wie is de I dan???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jVolgens mij ben je op het MILF lijstje gezet
Iets met het woordje Te hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het zo nu en dan wel leuk.Niet altijd.
Je kan een bokje zijn, maar je bent wel een leuk bokje.
Kerels.. algemeen.. sommige specifiekquote:
't Kan inderdaad als vervelend worden ervaren als je een man bent die pas iets met een vrouw durft/wil aanvangen als je jezelf op je gemak bij haar voelt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Simpel: al die smoesjes (je bent te lief, ik zie je als goede vriend/broer) kun je vertalen als: ik vind je niet sexueel aantrekkelijk.
O sjit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb bengel gezien!
plaats haar daar maar
en dat weten ze al zo zonder dat ze me ooit gezien hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kerels.. algemeen.. sommige specifiek
Neem aan dat Rip niet post omdat ze druk is met de lijstjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
Komt er straks ook één post met alle categorieën?
Fantasieen schijnen altijd positief uit te vallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat weten ze al zo zonder dat ze me ooit gezien hebben
die durven hahahahaha
Hehe okequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat Rip niet post omdat ze druk is met de lijstjes?
Dat ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iets met het woordje Te he
Die ga ik onthouden
Nee, zij ook niet. Het was een Indootje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef Tally het volgende:
BadGirl? Tenminste als het iemand uit de SC was toen![]()
Nee, dat niet.quote:JaaaaaaaaaarenZo oud zijn we nu..
Maar dat anders wist ik nog niet.. Jammer
Zondag kán niet, dan heb ik een andere date, zei ik toch.quote:
dat denk ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Hey, pssstt, je PM box is volquote:
I know maar daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zondag kán niet, dan heb ik een andere date, zei ik toch.
quote:
BadGirl was een blondequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zij ook niet. Het was een Indootje.
Ja rond 2001 geloof ik..quote:Nee, dat niet.
Maar die techno slowchats waren toch uit 2000~2002 ofzo?
oh een miltjoo dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fantasieen schijnen altijd positief uit te vallen
die jaquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2001 13:37 schreef Techno het volgende:
Nee hoor, Techno vind kaya, Tally, BadGirl en MissX echt wel lief
(en ik weet niet eens hoe jullie eruit zien!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |