Oh, daar heb jij ook al last van bij hemquote:
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik vind het niks, met een maagd.Veel te passief, onzeker en snel klaar
Je meent het.quote:
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..quote:
Das alleen de eerste keer maar he, daarna is het geen maagd meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Goed zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zijn er hier dan nog leuke mannen?
Ze wil je kleed wel uitproberen met mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een tot de verbeelding sprekende ava hebben trouwens
Ja he. Ik ben trots op mezelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb jij toch altijd flutTTs dawg
Wat liefquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik eb trouwens wel een valentijnscadeautje gekregen
Van mn dochtertje, een paar dagen te laat
Ahh wat was het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat om het idee JB.. Het ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Idd, wij zijn niet interessant.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT!![]()
[..]
Oh, daar heb jij ook al last van bij hem
Dan zijn onze PM's vast niet meer boeiend en dan stopt hij er mee
Daar is toch bij jou niet zoveel voor nodig Adol?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kans ervan te maken ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan dr ook gewoon overheen lezen..
Dat kan, dank je wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je dat hem gewoon leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat lief
Ik heb ook onverwacht een berichtje gekregen.
quote:
Ik vnd het ook heel liefquote:
Dat zou ik kunnen, ik kan iemand langsturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je meent het.![]()
Maar dat kan veranderen. Je kan mij daar vanaf helpen.
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring. Denk dat je het beter elders kan proberen![]()
PUB zit om de hoek
Wie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, ik kan iemand langsturen.
We snappen dat je het niet allemaal bij kan houdenquote:
Volwassen man meldt zichquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring. Denk dat je het beter elders kan proberen![]()
PUB zit om de hoek
Nee jij doet gewoon te veel naast Fok!.quote:
Genoeg van die mannen hier. Niet alleen hij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het wel
maar goed; dat kan je nog niet weten natuurlijk
De ontknaapservicequote:
nee hoor bij mij niet, ik ben altijd als ik vrijgezel ben weer opnieuw maagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das alleen de eerste keer maar he, daarna is het geen maagd meer
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
Maar ik val meer op een wat volwassenere man met meer ervaring.
Ja, veel. Ik zou even teruglezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
lijkt me nou zo makkelijk als Ado zijnde, zijn antwoorden worden hier steevast door anderen gepostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, als er iemand een volwassen man is met ervaring, dan is hij het wel
maar goed; dat kan je nog niet weten natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dat kan, dank je wel.
PUB zit om de hoek
Leg uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij bent ook vrouw. Van de feminiene overtuiging.
Dus dat kan ook geeneens heul niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want hij is echt te flauw. Serieus.
Maar jou wil ik altijd wel pm'en.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stuurt dawg dan zomaar PM's terug?
Ja oke, maar zij had het nu over hemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg van die mannen hier. Niet alleen hij.
Hij moet dat ook hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij doet gewoon te veel naast Fok!.
Nee, JB gaat neuken met Ado verder niks. Althans dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
Heldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volwassen man meldt zich.
Overigens vind ik je ava kut en veel te duidelijk om maar een beetje in de buurt te komen van verbeelding.![]()
Hij kan daar, bij bepaalde opmerkingen/antwoorden, wel tegen denk ik...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me nou zo makkelijk als Ado zijnde, zijn antwoorden worden hier steevast door anderen gepost
quote:
Jij, ik, Tilburg city babyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ow hier kun je dates scoren?
Wie neemt me mee uit vanavond dan?
Je probeert je e-penis weer te tonen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had mevrouw haar even moeten verdiepen in deze reeks, alvorens binnen te denderen en opmerkingen maken naar users die je niet kent, maar waarbij je zelf al erg snel conclusies trekt!
hey lekker dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor bij mij niet, ik ben altijd als ik vrijgezel ben weer opnieuw maagd
Verrassing.quote:
Adol krijgt een ontmaagding.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Zo, uitvergaderd![]()
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
Ik zal nog eens wat zeggen...![]()
Misschien had mevrouw haar even moeten verdiepen in deze reeks, alvorens binnen te denderen en opmerkingen maken naar users die je niet kent, maar waarbij je zelf al erg snel conclusies trekt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ging mij ook meer om dequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kans ervan te maken ...
Sweeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vnd het ook heel lief
Het was een knuffelbeertje met I Love You op zn voet
ja dan ben ik in antwerpen met een vriend van mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey lekker ding [ afbeelding ] heb jij zondag middag wat te doen??
Stel je eens niet zo aan.. Happerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
Die gaf meer de grootte van de kans aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Tally het volgende:
Ging mij ook meer om dedie gaf aan dat je het nogal irritant vind dat die kans er in zit
Tja ik ga ook zo werken en daarna naar Osdorp Posse. Dus ik snap het.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar zij had het nu over hem
[..]
Hij moet dat ook hè
Als je tijd kan je vanavond naar Osdorp Posse.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ow hier kun je dates scoren?
Wie neemt me mee uit vanavond dan?
Leuk dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
en weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij kan daar, bij bepaalde opmerkingen/antwoorden, wel tegen denk ik...
Heb je wel eens gekeken in de "Closed Topics" van R&P ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF?!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:oke jij en ik zijn de enige die dat dus denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is lief van haarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heeft ie iet nodig, jij zou Tijn er een geven
jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dan ben ik in antwerpen met een vriend van me
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken in de "Closed Topics" van R&P ?
Daar staan alleen maar "Single" topics en jij verwacht dat ik die even ga lezen![]()
![]()
Sorry, ik hou nu eenmaal van mannen die ouder zijn als 30 en wat meer ervaring hebben. Iemand die van aanpakken weet, niet zo zachthandig altijd is en wat volwassener overkomt. En die eigenschappen heb jij niet, als ik DIT topic zo terug lees
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
oke jij en ik zijn de enige die dat dus denken?
[..]
Daar staan alleen maar "Single" topics en jij verwacht dat ik die even ga lezen![]()
![]()
Sorry, ik hou nu eenmaal van mannen die ouder zijn als 30 en wat meer ervaring hebben. Iemand die van aanpakken weet, niet zo zachthandig altijd is en wat volwassener overkomt. En die eigenschappen heb jij niet, als ik DIT topic zo terug lees
die 2e "kraak"post van haar is nog erger..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieus
ben je iher vanaaf dan?quote:
De eerste; half.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het lijkt erop, want Auto nam het ook al serieus
Ik kan Tijn een bezorgen heb niet gezegd het te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom maar op dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar jij haakt toch altijd af, dus kan ik rustig zeggenquote:
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Zal het onder het mom van een extreme 'jongens plagen... ' zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
die 2e "kraak"post van haar is nog erger..
ik trap er niet in
Zullen we voortaan originele spelling aanhouden en 'deze topic' zeggen?quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan Tijn een bezorgen heb niet gezegd het te doen.![]()
Ga je Adol verdedigen.![]()
Dit topic is goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zullen we voortaan originele spelling aanhouden en 'deze topic' zeggen?
Als ik van iemand weet dat het een e-player was (en misschien nog wel is) ben jij het welquote:
kloon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoeg
[..]
![]()
En wat zij zegt...!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry heeeeel misshcien ben je wel een aardige meid maar na dit en een blik in je fobo weet ik al genoeg
Doei :wquote:
Dan moet je Techno hebben, die's ouder en leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
ik denk het wel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het onder het mom van een extreme 'jongens plagen... ' zijn?
misschienquote:
Zie je wel dat ik het niet verzin, T!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik van iemand weet dat het een e-player was (en misschien nog wel is) ben jij het wel
Ze haalt als en dan door elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk het wel...
kommop.. lees wat ze letterlijk zegt
oeh is mli nu al terug?quote:
Wat ben je eigenlijk een mietjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r niet eens meer op in. Prima mevrouw!
[..]
En wat zij zegt...!
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet flauw, je eerste keer zou met iemand moeten zijn die gevoelens voor je heeft.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r niet eens meer op in. Prima mevrouw!
[..]
En wat zij zegt...!
Wat jij het?quote:
Doe eerst maar even zijn postgeschiedenis lezen ipv alleen dit topic en kom dan eens terugquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik zei net ook al dat dit een dubbel account was, maar goed, lezen is moeilijk!
Vrij heetgebakerde jongens hier en de meiden..![]()
Kom een ander jaartje wel weer
Voor hoe lang?quote:
Jij zou lief doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk een mietje.
Echt niet in het rijtje Gari, Lit, Air
Groot gelijk heb je. Leeftijd zegt veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je nu al leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Van wie is dit dubbele account dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
We zullen je missenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.quote:
Je bijdrage wordt weer niet gewaardeerd, Ripquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe eerst maar even zijn postgeschiedenis lezen ipv alleen dit topic en kom dan eens terug
Koppel je iedereen in dit topic?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van wie is dit dubbele account dan?
En ik heb je net gekoppeld aan Techno
Sinds wanneer is een persoonlijk fossielenlijstje bijhouden niet lief?quote:
Ik wilde morgen namelijk naar tilburg..quote:
Ja en? Bonk maar even met je kopje tegen de kast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.
Vencoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koppel je iedereen in dit topic?
Zo ja aan wie ben ik dan gekoppeld?
ow morgen ben ik er zeker nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde morgen namelijk naar tilburg..
maar ik wil graag ervaringen horen van anderen.... is het daar wat?
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koppel je iedereen in dit topic?
Zo ja aan wie ben ik dan gekoppeld?
het begon eigenlijk van de week toen hij met dat hele "dit heb ik in huis staan" lijstje kwamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld dat hij zich zo laat kennen.
ik weet wel een leuke van 30+ maar daar blijf jij vanafquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
![]()
Is dit een steek onder water naar Sedan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Bonk maar even met je kopje tegen de kast.
Jij mag ook niet gaan stoken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een persoonlijk fossielenlijstje bijhouden niet lief?.
nou je hebt wel zelfkennis iig!quote:
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke puntquote:
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
het begon eigenlijk van de week toen hij met dat hele "dit heb ik in huis staan" lijstje kwam
Dat is al eens geprobeerd en was geen succesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?
Hap ook eens zo bij mij. Dat maakt t op de kast jagen veel makkelijker voor me.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je hebt wel zelfkennis iig!
met deze houding blijf je idd jaren single!
tot volgend jaar
ik ben ook niet naar een date aan het vissenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow morgen ben ik er zeker niet
maar ja ik kom hie rvandaan dus ik ben niet objectief
ik vidn het leuk
wrom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is al eens geprobeerd en was geen succes
Denk je?quote:
Ja dat is haar. Zouden wij bij elkaar passen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goeie voor dat meisje dat alleen seks heeft in een relatie, wie was dat ook alweer? Vencodark?
Ik schijn best een cursus te kunnen gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke punt.
Ik doop u om naar de nick S95.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dit een steek onder water naar Sedan?![]()
Ja ik ben weer diepgaand vandaag.
Een mens kan zijn dag wel eens niet hebben toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezen.
Stoken niet nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook niet mijn sterke punt.
kan je ze beter uit elkaar trekkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Leeftijd zegt veel.
Zo vind ik het vaak prettiger als ze onder de 13 zijn. Zijn ze wat zachter.
Geen klik vanuit haar kantquote:
nee dat snap ik, ik date nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook niet naar een date aan het vissen![]()
nou ja wat ik zei dus ik ben niet objectiefquote:kan je proberen een objectieve mening te geven... zijn er veel verschillende tenten open? veel feestjes e.d.
ik ben nog nooit uit geweest in tilburg dus ik weet niks...
carnaval in breda, eindhoven en den bos gedaan....die ken ik...
Zij vindt mij niet leuk.quote:
maar ze is heeeeel verlegen dus dat was te verwachtenquote:
Tja jammer helaas. Ik vind haar wel leuk.quote:
op zoek naar een ander singles idool dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch begon hij al wat van zn sublieme glans te verliezen.
Vooruit, we vergeten dit voorval. Maar bij de grote 3 kan ik je nu (nog) niet zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een mens kan zijn dag wel eens niet hebben toch?
Dat hoeft niet samen te gaan hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ze is heeeeel verlegen dus dat was te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |