Nederlandstaligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou. Ik vergeef het je.
Tssssssk.
Nee hoor. Maar dit is de enige Nederlandstalige muziek die ik nog een beetje te pruimen vind!
En Nick en Simon dus ook nog wel
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe tekstenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Woorden zonder woorden van De Kast is ook tof. Enne nummers van Clouseau.
Afscheid van een vriendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe teksten![]()
auwquote:
Maar dat liedje slaat ook nergens op:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat hád ik wat kunnen vinden, ware het niet dat ik zo enorm doodgegooid ben met Stil in mij wat ik een afschuwelijk nummer vind. Dus nee, dat komt nooit meer goed met mij en Van Dik Hout
Kost iets van 30 euro, je sluit 'm aan op de iPod (kan niet met een gewone MP3-speler). In feite is het een veredelde stappenteller. Naderhand kun je je runs downloaden en op de website grafiekjes laten zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan precies en hoeveel kost het?
Bij mij in de wijk hebben ze bij de recreatieplas een hardlooprondje gemaakt van 3 km, met registratie. Je moet dan een chip kopen van ca. 25 euro en dan komen je tijden daar op een bord te staan, en op internet. Zit er aan te denken om die aan te schaffen als ik in het voorjaar het hardlopen weer oppak. Maar misschien is zo'n Nike+ ding handiger, als ik ook elders wil lopen.
Dat nummer van De Kast is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je Van Dik Hout ook niks?.
Dit vind ik zó'n mooi liedje:
We hebben wat NL muziek betreft wel een beetje dezelfde smaak. Zeker Van Dik Hout! En van Woorden zonder woorden heb ik nog een singeltje liggen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je Van Dik Hout ook niks?.
Dit vind ik zó'n mooi liedje:
Had jij ook niet in Den Helder gewoond? Daar kwamen deze "Nieuwediepers" vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat hád ik wat kunnen vinden, ware het niet dat ik zo enorm doodgegooid ben met Stil in mij wat ik een afschuwelijk nummer vind. Dus nee, dat komt nooit meer goed met mij en Van Dik Hout
Serieus of sarcastisch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe teksten![]()
k hóóp het laatstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus of sarcastisch?.
Ik vind Dat ze de mooiste is het mooiste liedje.
En ik vraag me af wie nu met haar eet
Wie de koffie schenkt, maar de melk vergeeeeeeeeet
Wie de vaat naar de keuken brengt
En bij zichzelf denkt dat ze de mooiste is.
iets van 60 euro geloof ik....daar krijg je een sensor voor voor op je schoen, en ik heb de armband-versie...ontvanger zit daarop, als een soort usb-stickje die ook in je computer kan...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder jou tikt de klok even snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus of sarcastisch?.
Ik vind Dat ze de mooiste is het mooiste liedje.
En ik vraag me af wie nu met haar eet
Wie de koffie schenkt, maar de melk vergeeeeeeeeet
Wie de vaat naar de keuken brengt
En bij zichzelf denkt dat ze de mooiste is.
Oew! Dat lijkt me verschrikkelijk! Dan kan iedereen zien hoe lang jij over dat rondje doet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk hebben ze bij de recreatieplas een hardlooprondje gemaakt van 3 km, met registratie. Je moet dan een chip kopen van ca. 25 euro en dan komen je tijden daar op een bord te staan, en op internet. Zit er aan te denken om die aan te schaffen als ik in het voorjaar het hardlopen weer oppak. Maar misschien is zo'n Nike+ ding handiger, als ik ook elders wil lopen.
Brabant van Guus M vind ik toch wel zulke stompzinnige rijmelarij, dat moet dan zo'n beetje poetisch overkomen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat nummer van De Kast is inderdaad mooiVerder vind ik dat de zanger van Blof een fantastische stem heeft
quote:
Oei, ik heb geen iPod. Dan wordt het wel weer een duur grapje. En ik loop ook eigenlijk liever niet met muziek. Hmmm ik denk nog even verder. Het lijkt me verder wel heel handig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kost iets van 30 euro, je sluit 'm aan op de iPod (kan niet met een gewone MP3-speler). In feite is het een veredelde stappenteller. Naderhand kun je je runs downloaden en op de website grafiekjes laten zien.
Nah, dan is het niet echt een optie, denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei, ik heb geen iPod. Dan wordt het wel weer een duur grapje. En ik loop ook eigenlijk liever niet met muziek. Hmmm ik denk nog even verder. Het lijkt me verder wel heel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |