Nederlandstaligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou. Ik vergeef het je.
Tssssssk.
Nee hoor. Maar dit is de enige Nederlandstalige muziek die ik nog een beetje te pruimen vind!
En Nick en Simon dus ook nog wel
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe tekstenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Woorden zonder woorden van De Kast is ook tof. Enne nummers van Clouseau.
Afscheid van een vriendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe teksten![]()
auwquote:
Maar dat liedje slaat ook nergens op:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat hád ik wat kunnen vinden, ware het niet dat ik zo enorm doodgegooid ben met Stil in mij wat ik een afschuwelijk nummer vind. Dus nee, dat komt nooit meer goed met mij en Van Dik Hout
Kost iets van 30 euro, je sluit 'm aan op de iPod (kan niet met een gewone MP3-speler). In feite is het een veredelde stappenteller. Naderhand kun je je runs downloaden en op de website grafiekjes laten zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan precies en hoeveel kost het?
Bij mij in de wijk hebben ze bij de recreatieplas een hardlooprondje gemaakt van 3 km, met registratie. Je moet dan een chip kopen van ca. 25 euro en dan komen je tijden daar op een bord te staan, en op internet. Zit er aan te denken om die aan te schaffen als ik in het voorjaar het hardlopen weer oppak. Maar misschien is zo'n Nike+ ding handiger, als ik ook elders wil lopen.
Dat nummer van De Kast is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je Van Dik Hout ook niks?.
Dit vind ik zó'n mooi liedje:
We hebben wat NL muziek betreft wel een beetje dezelfde smaak. Zeker Van Dik Hout! En van Woorden zonder woorden heb ik nog een singeltje liggen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind je Van Dik Hout ook niks?.
Dit vind ik zó'n mooi liedje:
Had jij ook niet in Den Helder gewoond? Daar kwamen deze "Nieuwediepers" vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat hád ik wat kunnen vinden, ware het niet dat ik zo enorm doodgegooid ben met Stil in mij wat ik een afschuwelijk nummer vind. Dus nee, dat komt nooit meer goed met mij en Van Dik Hout
Serieus of sarcastisch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Clouseau....wat een dichters zijn dat...zulke diepe teksten![]()
k hóóp het laatstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus of sarcastisch?.
Ik vind Dat ze de mooiste is het mooiste liedje.
En ik vraag me af wie nu met haar eet
Wie de koffie schenkt, maar de melk vergeeeeeeeeet
Wie de vaat naar de keuken brengt
En bij zichzelf denkt dat ze de mooiste is.
iets van 60 euro geloof ik....daar krijg je een sensor voor voor op je schoen, en ik heb de armband-versie...ontvanger zit daarop, als een soort usb-stickje die ook in je computer kan...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder jou tikt de klok even snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus of sarcastisch?.
Ik vind Dat ze de mooiste is het mooiste liedje.
En ik vraag me af wie nu met haar eet
Wie de koffie schenkt, maar de melk vergeeeeeeeeet
Wie de vaat naar de keuken brengt
En bij zichzelf denkt dat ze de mooiste is.
Oew! Dat lijkt me verschrikkelijk! Dan kan iedereen zien hoe lang jij over dat rondje doet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk hebben ze bij de recreatieplas een hardlooprondje gemaakt van 3 km, met registratie. Je moet dan een chip kopen van ca. 25 euro en dan komen je tijden daar op een bord te staan, en op internet. Zit er aan te denken om die aan te schaffen als ik in het voorjaar het hardlopen weer oppak. Maar misschien is zo'n Nike+ ding handiger, als ik ook elders wil lopen.
Brabant van Guus M vind ik toch wel zulke stompzinnige rijmelarij, dat moet dan zo'n beetje poetisch overkomen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat nummer van De Kast is inderdaad mooiVerder vind ik dat de zanger van Blof een fantastische stem heeft
quote:
Oei, ik heb geen iPod. Dan wordt het wel weer een duur grapje. En ik loop ook eigenlijk liever niet met muziek. Hmmm ik denk nog even verder. Het lijkt me verder wel heel handig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kost iets van 30 euro, je sluit 'm aan op de iPod (kan niet met een gewone MP3-speler). In feite is het een veredelde stappenteller. Naderhand kun je je runs downloaden en op de website grafiekjes laten zien.
Nah, dan is het niet echt een optie, denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei, ik heb geen iPod. Dan wordt het wel weer een duur grapje. En ik loop ook eigenlijk liever niet met muziek. Hmmm ik denk nog even verder. Het lijkt me verder wel heel handig.
Nou, jij bedoelt het misschien sarcastisch, maar ik vind serieus dat ze soms best diepzinnige teksten hebbenquote:
Hmja, hetzelfde hier. Ik ben tot mijn 21e een onooglijk dikkerdje geweest en ik hoorde nergens bij, maar ik ben nooit gepest. Iedereen vond mij gewoon wel oké. Ik kon dus probleemloos ingaan tegen de mening van de popiejopie, in de pauzes hangen met de rokers of naar Parijs gaan met de nerds. Het maakte me ook niet zoveel uit wat anderen wel niet van me dachten, en dat heb ik nog steeds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest.
die van mij werkt dus gewoon met een armbandje...geen iPod nodig dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei, ik heb geen iPod. Dan wordt het wel weer een duur grapje. En ik loop ook eigenlijk liever niet met muziek. Hmmm ik denk nog even verder. Het lijkt me verder wel heel handig.
Ik vind de tekst ook niet zo geweldig, maar ik vind de melodie leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brabant van Guus M vind ik toch wel zulke stompzinnige rijmelarij, dat moet dan zo'n beetje poetisch overkomen...
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.
WTF?? De wereld gaat dicht???
Het stomste nummer van allemaal
Zo ver weg is oorspronkelijk van Mama's Jasje! Volgens mij heb ik daar zelfs nog de CD single van!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
O ja! Zo ver weg van Guus Meeuwis is ook tof. Ik heb die dvd en dan doen ze echt zo'n dom dansje met het publiek.En Feest van The Scène en Voltooid verleden tijd van IOS idd
.
mijn sarcasme was vnl gericht op het nummer dat ik erbij had gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jij bedoelt het misschien sarcastisch, maar ik vind serieus dat ze soms best diepzinnige teksten hebben. Zoals de tekst van Oker of Door de muur. Maar de charme van Clouseau schuilt er wmb juist in dat ze het alledaagse bezingen en bijzonder maken
.
Als ik 's ochtends naar je kijk
En jij ligt nog te dromen
Als ik zacht je lichaam streel
En ik zie de zon opkomen.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo ver weg is oorspronkelijk van Mama's Jasje! Volgens mij heb ik daar zelfs nog de CD single van!
Veel leuker met een Vlaams accent.
wat heb je precies met ze gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef laziness het volgende:
Nick en Simon, dat was wel een ervaring destijds moet ik zeggen
Klinkt misschien heel arrogant, maar: heeft het er ook niet mee te maken dat je altijd de slimste van de klas was? Zeker icm een beetje humor? (ik herken wat kwak en jij zeggen namelijk wel erg goed).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmja, hetzelfde hier. Ik ben tot mijn 21e een onooglijk dikkerdje geweest en ik hoorde nergens bij, maar ik ben nooit gepest. Iedereen vond mij gewoon wel oké. Ik kon dus probleemloos ingaan tegen de mening van de popiejopie, in de pauzes hangen met de rokers of naar Parijs gaan met de nerds. Het maakte me ook niet zoveel uit wat anderen wel niet van me dachten, en dat heb ik nog steeds.
Nou ik deed hier de bekenning dat ik dankzij mijn ex mee getroond werd naar een volgepakte discotheek met hitsige pubers in het Westland vorig jaar oktober.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat heb je precies met ze gedaan dan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?Nooit geweten.
Maar ik wist dan ook lange tijd niet dat I'll be missing you van Puff Daddy een cover was.
Dát heb ik nou ook... ik had nooit vriendjes, ook geen neppe basisschool vriendjes, nooit jongens die me leuk vonden, en diep van binnen geloof ik nog steeds dat het voor een jongen vréselijk genant is als ik hem leuk vind...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het enige wat me op een negatieve manier heeft gevormd is dat ik door mijn onooglijkheid nooit bewonderaars heb gehad. Daardoor voel ik me nog steeds een lelijk eendje.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
gezien in de dieetclub
romanties!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben een groot fan van de jonge Boudewijn de Groot en Lennaert Nijgh.
Ik heb nooit dat gevoel gehad, dat ik moest compenserenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:44 schreef kwakveense het volgende:
@ CF: ik ben me wel altijd bewust geweest van t feit dat ik aan het "compenseren" was voor iets met mijn leukdoenerij, en heb vooral in mn studietijd nog lange tijd last gehad van t idee dat mensen "eienlijk alleen maar met mij onmgingen als ze niks beters te doen hadden" (ik bleef namelijk door mijn allemansvriendjes houdign wél ver genoeg bij iedereen vandaan om er nooit écht bij te horen, ook al vond íedereen me aardig).
pas in 2006 is dat een beetje omgekeerd, en nu bíjna helemaal weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |