yup, van groep vier tot aan de tweede keer 6e klas middelbare schoolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.
Heerlijk he! Ik ga 8 maart met een vriendin een dagje naar de sauna, incl hot-stone massage én een zonnebankje! Ik heb er zo'n zin in!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef sigme het volgende:
Mij durfden ze nooit te pesten, ook al was ik duidelijk heel raar, had een raar accent en bovendien nieuw op school (4 basisscholen).
Ben zojuist onder de zonnebank geweest. Wat is dat toch lekker, en wat ben ik toch een domme knurft dat ik niet maaaaaanden geleden een tienrittenkaart gehaald heb.
Werd op de middelbare school ook wel gepest, maar lang niet zo erg als op de lagere school. En op de middelbare school had het twee redenen, ik ging er bij voorbaat vanuit dat ik gepest zou worden, want dat was ik gewend. En het was een school waar ik niet helemaal thuis hoorde, de reden om naar die school te gaan was juist om m'n oude klasgenoten niet meer tegen te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan heel veel geluk hebt gehad met je middelbare school. vaak worden kinderen die op de lagere school gepest zijn, ook op de middelbare school gepest.
Mijn ouders riepen: "Je moet pesten negeren." Dat werkt niet, kan ik je vertellen.
Ik weet dat er in Amsterdam cursussen gegeven worden aan kinderen die gepest worden, om te leren het patroon te doorbreken. Dat zal denk ik door heel NL wel bestaan? Ik heb geen idee of het werkt, maar mijn zus heeft eens geinformeerd voor mijn nichtje. Uiteindelijk heeft ze haar niet opgegeven, omdat het te ver weg was en er meerdere sessies waren (8x achter elkaar ofzo).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.
Eh... Het is nou ook weer niet zo dat ik een stappenplan heb ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je het PM-en? Het gaat mij vooral om wat je bij een kleuter kunt doen/wat een kleuter kan doen, iemand die nog geen referentiekader heeft van wat normaal is.
Op de basisschool werd ik ook gepest en op de hogere school was dat ook afgelopen. Ik kon altijd erg boos worden als iemand iets tegen me riep... nu kan het me allemaal niet zoveel meer schelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik dus heel benieuwd naar. Pas op de middelbare school viel het kwartje hoe erg ik gepest was. Opeens riep niemand me na in de pauzes en werd ik gewoon bij m'n voornaam aangesproken door klasgenoten. Omdat ik geen idee had wat normaal was, wist ik ook niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen.
Ja! Hoe dúrf je!?quote:
Datgene waardoor het je niet meer kan boeien als mensen aan je vragen of je rok uit een tweedehands winkel komtquote:
Er is nog een verschil tussen zelfvertrouwen, dat heb ik wel, en zelfwaardering. Dat had ik veel te weinig.quote:
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?quote:Goeiemiddag,
Vrijdag ****** komen Nick & Simon optreden bij *************
Onze partner ********* heeft voor deze gelegenheid een exclusief VIP- arrangement samengesteld:
De avond begint om 18:00 waarbij er een welkomstdrankje wordt serveert.
Om 18:30 start het driegangen diner met daarbij een wijnarrangement.
Afsluitend van het diner zal er een kopje koffie of thee worden serveert waarna om 20:00 het concert van Nick & Simon zal beginnen.
Tijdens de pauze en na het concert is er de mogelijkheid om een drankje te nuttigen.
Als bekende van ********* wordt dit gehele VIP- arrangement u aangeboden voor ********** per persoon.
In de bijlage vindt u meer informatie over deze fantastische avond die komen gaat met daarbij het inschrijfformulier. Graag deze retourneren voor 27 maart
Met vriendelijke groet,
Ik hoor het nog steeds niet als ik wordt nageroepen (al is dat na m'n schooltijd vermoedelijk overwegend positief geweest). Heb ooit geleerd dat weg te filteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef neen het volgende:
[..]
Op de basisschool werd ik ook gepest en op de hogere school was dat ook afgelopen. Ik kon altijd erg boos worden als iemand iets tegen me riep... nu kan het me allemaal niet zoveel meer schelen
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze mail krijg ik net op de zaak. Gewoon niet één keer, maar twee keer dezelfde fout.
Da's toch érg??En 'goeiemiddag', klinkt ook al zo.... zo... hmzzz.
[..]
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?
/taalnazi
Taalnazi is wel erg toepasselijk, want "serveert" in die zin is een germanisme (toch?).quote:
Ja ik weet niet waarom ik het deed!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Hoe dúrf je!?![]()
Ik moet nog driekwart van de GA aflevering van vorige week kijken en de nieuwe van deze week. Dat is me nog nooit gebeurd!![]()
Dat vind ik ook wel erg hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze mail krijg ik net op de zaak. Gewoon niet één keer, maar twee keer dezelfde fout.
Da's toch érg??En 'goeiemiddag', klinkt ook al zo.... zo... hmzzz.
[..]
Is daar nou niemand die zulke dingen nakijkt voordat het de deur uitgaat?
/taalnazi
Ik heb mijn hele jeugd in tweedehandskleren gelopen (nee, geen afdragertjes, ik ben de oudste). Soms probeerde er wel een kreng om me daarmee in de hoek te zetten, maar het is ze nooit gelukt. Negeren is *wel* een strategie tegen pesten, maar dan moet je het ook werkelijk doorleefd negeren. Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereidquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Datgene waardoor het je niet meer kan boeien als mensen aan je vragen of je rok uit een tweedehands winkel komtIs niet zo gemeen bedoeld als het hier klinkt hoor!
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"
Dat scheelt wel enorm. Als men ziet dat 't geen invloed/zin heeft, dan stopt het meestal wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereid.
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest. Nou ja, weleens door zo'n meisje dat in groep 4 al BH's droeg en de hele klas terroriseerde. Maar dat was nou niet echt traumatischquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele jeugd in tweedehandskleren gelopen (nee, geen afdragertjes, ik ben de oudste). Soms probeerde er wel een kreng om me daarmee in de hoek te zetten, maar het is ze nooit gelukt. Negeren is *wel* een strategie tegen pesten, maar dan moet je het ook werkelijk doorleefd negeren. Ik vrees dat ik in alle oprechtheid nooit een reet gaf om de mening van zo'n tuthola. Daar zijn de tuthola's dan weer niet op voorbereid.
Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Taalnazi is wel erg toepasselijk, want "serveert" in die zin is een germanisme (toch?).
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haakte al af bij "Nick en Simon"
Een Duitser die Lynn heet danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wilde net vragen of die tekst soms geschreven was door een Duitser.
Wat schattigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een beetje zoals jij ben; ik zou een makkelijk/obvious slachtoffer zijn geweest, maar op de een of andere manier ben ik nooit echt gepest. Nou ja, weleens door zo'n meisje dat in groep 4 al BH's droeg en de hele klas terroriseerde. Maar dat was nou niet echt traumatisch
De HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roseanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
elke keer weer een ander en mij doet 't pijn
Ik hou van techno en dance. Liefst uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel een wansmaak, want ik vind Nick en Simon best te pruimen![]()
![]()
Verder ben ik nooit van de Nederlandse muziek, maar die twee, hm, het heeft wel wat
In groep 4??? Er was er dan 1 die in groep 7 een BH droeg, en ik kreeg BH's eind groep 8. Groep 4 is wel hééél vroeg, had die pubertas precox ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
In groep vier al?? Van de 7 meisjes uit onze klas droegen er pas 2 een BH in de laatste klas, geloof ik. Ik in ieder geval niet.
quote:Gronings 'rookcafé' krijgt een boete
Eigenaar steekt middelvinger op naar rechter
Algemeen
quote:Middelvinger nog veel gebruikt in het verkeer
wil je er over praten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen in Volendam he!?!>221!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De HOOOOOOOOOOOOEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!
Geef doe, het zijn aanstekelijke deuntjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aw jakkesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben opgewacht na schooltijd om in elkaar te slaanvan basisschool geswitched en daar ging het na 2 maanden net zo hard door
en op de middelbare school hebben de dames die met mij gepest werden op de basisschool (nummer 2) mij vanaf dag één als pispaaltje neergezet om zelf maar niet weer gepest te worden
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
ik voel je pijn, man....ik voel je pijn...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, het is achter me, alleen die tekst gaat er niet meer uit.
verliefde jongetjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ik denk nog steeds met warme gevoelens aan het enige jongetje dat mij ooit heeft gepest op school. Het was in de brugklas, en ik had toen een fuchsiaroze nepbontjasje (ja, 1986) en iedere dag als ik binnenkwam zei hij weer:"Oooo, wat zielig voor al die roze zeehondjes
! " of: "Vind je dat nou niet heeeel erg voor al die roze konijntjes!"
![]()
Later vroeg hij nog of ik verkering met hem wilde tijdens de tekenles. Ik zei nuffig "nee", en toen zei hij:"O, jammer dat je geen ja zei, want ik had eigenlijk willen zeggen: ik ook niet met jou!"
Met mij is dat grapje ook een keer uitgehaald. Ik vond het vooral flauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Laureline het volgende:
Dat heb ik nog steeds wel.... het gevoel dat alles wat ik doe wel beter kan worden gedaan dan een ander gevolgd door de "waarom dan de moeite doen" gedachtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen zelfvertrouwen, dat heb ik wel, en zelfwaardering. Dat had ik veel te weinig.
Ik weet dat ik dingen kan, maar denk dan meteen dat het niks voorstelt.
Ik word niet meer nageroepen... anders volstaat een boze blik wel, ik schijn dat goed te kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoor het nog steeds niet als ik wordt nageroepen (al is dat na m'n schooltijd vermoedelijk overwegend positief geweest). Heb ooit geleerd dat weg te filteren.
Elke keer weer een ander en mij doet het pijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |