Dat is sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef pinquit het volgende:
ohneeee!!
whahhaha heb m net gezocht op hyves![]()
hij heeft al een vriendinnetjevan 18
en hij is ook 22 ofzo
![]()
bluuuuuuh! ik had t echt niet gezien hoor
ooooh echt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef pinquit het volgende:
ohneeee!!
en hij is ook 22 ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaaaa Pinq en de Postbode, het wordt een roman
Mijn vriendin heeft haar man leren kennen in de Hema. Ze had daar een bijbaantje. Op een dag kwam er een leuke jongen vragen om motorolie die niet meer te koop was. Hij moest dus een bestelbon invullen. Toen heeft ze een collega laten bellen naar dat nummer om te vragen of hij een date wouEn nu zijn ze getrouwd
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef mijsje het volgende:het nieuwe bankje!!! (ik durfde al niet een nieuwe te openen, dacht: hij is vast al onderweg...)
gewoon checken op hyves of op google, die postbode...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Moet je eigenlijk effe een hartjeslinkje doen, pinq
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Pinq tussen de hartjes met de postbode <3
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef maffemuts het volgende:
hmm 82 kilo hartjes is n beetje te veel voor me...
quote:Wb Stout! Waar heb je gezeten? Linkje?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Reinhilde het volgende:
aah nee joh. Hoezo wanhopig? Het is niet alsof je op een openbaar forum verteld dat je een vriendje wilt.
Oh wacht..
Pinq, ik heb even gekeken, en er is nog plek in mijn PMbox voor een pee-emmetje van jou.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef Marie79 het volgende:
Enne pinq heb je geen linkje van die hyves site van die postbode?
Hoe weet je dan zeker dat hij het is? Kan een naamgenoot zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef pinquit het volgende:hij heeft er geen foto's opstaan
dus jullie hebben er niks aan
![]()
en jullie begrijpen dat ik me doodschaam he?![]()
bij wie wat waar staat: tnt-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zeker dat hij het is? Kan een naamgenoot zijn?
Er is nog hoop!
Hm. Hmmmmm.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef pinquit het volgende:
bij wie wat waar staat: tnt-en
dus ik deeeenkdat t m is. en er waren geen anderen met dezelfde naam!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef pinquit het volgende:hij is zelfs 20
hoe kan het he
*hormonen schuld geeft*
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:22 schreef pinquit het volgende:
ik doe t wel even zo:
Ik wist niet dat je op een giraffe viel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had best 6 jaar ouder kunnen zijn toch???? toch??!!!!!
ik zou toch even met mn bril terug gaan als ik jou was..
Je zou er haast een boek over schrijven!
Pedagogisch beleid of zoiets... Ik heb al een hoekje bij mn deur gezocht waar geen camera bij hangt, helaas niet gevondenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef phluphy het volgende:
moussy, mogen ze dat verbieden dan, om buiten te roken?![]()
Dat zuigt dan wel flink (nou ja, eigenlijk juist niet). Ik zou in opstand komen.
Idd! Dat gaat wel erg ver hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef phluphy het volgende:
moussy, mogen ze dat verbieden dan, om buiten te roken?![]()
Dat zuigt dan wel flink (nou ja, eigenlijk juist niet). Ik zou in opstand komen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef phluphy het volgende:
Dat wordt ander werk zoeken, Moussy. Of wil je mijn zo goed als nieuwe electronische sigaret hebben?
Voor als je bijkomt uit een narcose: ja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef moussy het volgende:
[..]nee dank je, ik denk dat ik die helemáál niet mee naar binnen krijg
Is dat wat eigenlijk?
De andere patiënten die op de zaal lagen kunnen dat trouwens bevestigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:35 schreef phluphy het volgende:
Voor als je bijkomt uit een narcose: ja!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
De andere patiënten die op de zaal lagen kunnen dat trouwens bevestigen.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef phluphy het volgende:Hoofd onder de deken. De "stoom" is reukloos, maar wel zichtbaar.
![]()
En daarna ging ie alle bedden langs.
Whoehaaa, jouw werk kon mijn oude werk zijn! Daar hadden ze dus buiten een rookschuurtje gemaakt, met de open kant naar achteren, zodat het geen negatieve reclame zou maken voor het bedrijfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die het te gek voor woorden vindtBuiten prima, maar nu echt in 1 of ander raar schapenhok staan, zodat niemand ons ziet
Tis in de jeugdgevangenis en de boefjes hebben wel ergere dingen gedaan dan roken
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef Fuente het volgende:
[..]
Whoehaaa, jouw werk kon mijn oude werk zijn! Daar hadden ze dus buiten een rookschuurtje gemaakt, met de open kant naar achteren, zodat het geen negatieve reclame zou maken voor het bedrijf
Daar moet je niet om lachen, eigenlijk is het heel sip.quote:
Nou, het is niet eens verboden hoor!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef moussy het volgende:
Ik zou er het lef volgens mij niet eens voor hebben om het doen fluf, heldin!
Ja nou dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou, het is niet eens verboden hoor!Ik deed het stiekem uit schaamte, niet omdat het niet mag of zo.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef phluphy het volgende:
Ja, ach, nou ja. Laten we er maar over ophouden. Ik heb EUR100 voor dat kreng betaald en nu ligt ie hier maar.Voor het volgende noodgeval of zo.
dr staat er maar een op... vraagpijs is onbekend er is tot nu toe 12.50 gebodenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef moussy het volgende:
[..]Zet hem op marktplaats! Tussen de zoete hartjes
Reken je op hubba hubba, krijg je hazzeba, hazzeba, hazzeba-haquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef phluphy het volgende:
Ik zie alleen een giraffe.Die kan wel 80 zijn!
Nah, ik hou 'm.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Stout het volgende:
[..]
dr staat er maar een op... vraagpijs is onbekend er is tot nu toe 12.50 geboden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Reken je op hubba hubba, krijg je hazzeba, hazzeba, hazzeba-ha
[..]
Jawel, maar we hadden hier al een hele tijd 'ruzie' over met de belastingdienst dus ik had het nog niet verwachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef phluphy het volgende:
Jakkes Vlindur. Hoe is het dan met de bestuurder afgelopen?![]()
- edit: ik zie je bron nu -![]()
Fuente, geweldig zo'n meevaller. Wist je dan helemaal niet dat je nog geld moest krijgen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:53 schreef Stout het volgende:
He vlindur ! Daar rijdt ik ook wel eens !!
Mij had je vast niet gevondenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je denkt veels te moeilijk Rocka! gewoon Vlindur!
heb jij ook in utrecht gewoond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat leuk Bix, dat je Kyra hebt gezien! En ook leuk dat je naar dat Dick Brunahuis bent geweest met Anna.Als ik nou niet verhuisd was, ooit, had ik dat ook zo even kunnen doen.
Nee, sorry, ik kan je niet vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mij had je vast niet gevondenMaar nu wel!
Ik vind die nieuwe Knippie leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef E.T. het volgende:
en welke webwinkel is dat dan wel niet, Spuugje?
(is ie leuk, die neiuwe knippie?.. is rokje 8 leuk? die lijkt me op de tekening leuk, maar geen foto gezien)
Mijn beste vriendin (die er niet meer isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
O realy? Wat moet je dr dan? Waar woon je dan?
neej, ik ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag wel veel weten
Oh, gecondoleerd dan..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Stout het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin (die er niet meer is) haar man woont in drachten....dan rijden we ook wel eens dwars door drachten heen en over deze weg dus ook
K3?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef bixister het volgende:
[..]
heb jij ook in utrecht gewoond?
en ja, we hebben er een heel gezellig dagje van gemaakt met z'n tweeën. vanavond komt piet thuis na een paar dagen logeren bij oma, dus we hebben 't er nog even van genomen.de muziek staat nu hard aan en we gaan pannenkoeken bakken.
Ik heb in Nieuwegein gewoond. Wouter is daar ook geboren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef bixister het volgende:
[..]
heb jij ook in utrecht gewoond?
en ja, we hebben er een heel gezellig dagje van gemaakt met z'n tweeën. vanavond komt piet thuis na een paar dagen logeren bij oma, dus we hebben 't er nog even van genomen.de muziek staat nu hard aan en we gaan pannenkoeken bakken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef moussy het volgende:
[..]
K3?
Cas mocht gister tijdens ons 1op1dagje ook muziek aanslingeren op mijn pc... en wat vond hij.. Rammstein, ik ben van ellende de keuken in gedoken voor nog een laagje frambozenroodze
ohhh hier en metallica fan....van 7quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:14 schreef moussy het volgende:
..]
K3?
Cas mocht gister tijdens ons 1op1dagje ook muziek aanslingeren op mijn pc... en wat vond hij.. Rammstein, ik ben van ellende de keuken in gedoken voor nog een laagje frambozenroodze
Beetje late reactie, maarreh...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef pinquit het volgende:
ohneeee!!
en hij is ook 22 ofzo
![]()
Jaaaa, Serj Tankian speelt ook thereminquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier twee Serj Tankian fansDie kleintjes dan, aangestoken door die van 34
Het ligt er aan wat je er mee wilt. Een ongestructureerde bak herrie maken is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind de theremin gaaf! Is dat moeilijk te leren bespelen?
Ik dacht al dat jij dat zou zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:46 schreef Chell het volgende:
Ik heb je ook gevonden op Twitter vlindur en je een requestje gestuurd(Chellsview ben ik)
Die van mij is 3 1/2 en die zingt Highway to Hell van acdc mee en ze herkent het na 3 akkoorden al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Stout het volgende:
<knip>
ohhh hier en metallica fan....van 7
Pfft... dat lijkt me wel heul apart.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Vrouw nog zwanger na bevalling
Jemig! Lees dat dan!
[..]
Oh yay! Dat kom ik zeker een keer doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je er mee wilt. Een ongestructureerde bak herrie maken is niet zo moeilijk
Een zuivere toonladder of melodie spelen echter...
maar kom gerust eens uitproberen, ik woon tenslotte samen met mr. theremin.nl
Ik denk het nietquote:
Ik krijg steeds déjà vu gevoelens bij jouw posts, en dan denk ik, huh, dat heb ik toch net al gelezen? Spammertquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef huuphuup het volgende:
Zooo tadaima.
Pinqhahaha, dooske
op naar de volgende postbode
Met mn collega ging het wel okay. Ze liep niet bepaald over van enthousiasme maar feliciteerde me wel (na eerst gevraagd te hebben of het geplanned was). Mn baas wordt een leuker verhaal ben ik bang. Pff, het lijkt er nu op dat ie pas op zn vroegst over 3 weken thuis is, dan ben k alweer 18 weken. Leuke binnenkomer met buik dan
Een kennis van ons heeft zo dus bijna 3 maanden tussen haar tweeling zitten. Heel apart!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Jemig! Lees dat dan!
Ai! dan staat het je nog heel vers in je geheugen hoe bevallen voelt en dan mag je na 15 weken alweer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Jemig! Lees dat dan!
Sorry, ik had haast, probeerde te koken, te werken en gezellig te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg! Doe eens reageren op Bix d'r post!
Om het je gemakkelijk te maken: klik HIER
als je www van hyves, ik heb mn twitter al weer gedelete, das niks voor mij, dat vergeet ik na 1 dagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:21 schreef skadhd het volgende:
Twitter is toch half tzelfde als hyves?
Ainsley Harriott bedoel je denk ik. Da's echt koken met plezierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en nog evenhier.
Ik heb via ColdFeet een kookboek van Ainsley Hamilton gekocht en daar heb ik net een recept uit gemaakt met kipfilet. Echt zo superlekker!Fijn is dat toch, zo heel lekker eten!
Alleen de couscous vond ik niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ainsley Harriott bedoel je denk ik. Da's echt koken met plezier
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef skadhd het volgende:
ja poe...
ik denken dat ik de verbanden inmiddels kan leggen
:/ buh
(eerder dacht ik huups bf's neefje maar twijfelde te hard om te posten)
heuh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:Er was nog niet eens ge-update, dames! Wakker worden joh!
Toen ik iets van Nixx zag dacht ik: "Heej! Die was het...zijn neefje en dit en dat en jaaaa!!!!quote:
nee, reggae moest het zijn. dat is tegenwoordig een van Anna's favorieten.quote:
nou, ik vind 't geen slechte keuze hoor! al kan ik me voorstellen dat je er niet altijd zin in hebt. koos hij dat bewust uit of was 't een wilde gok?quote:Cas mocht gister tijdens ons 1op1dagje ook muziek aanslingeren op mijn pc... en wat vond hij.. Rammstein, ik ben van ellende de keuken in gedoken voor nog een laagje frambozenroodze
Na Simply Red, Madonna, Alanis Morissette, bleef hij hier iig op hangen, ik weet wel dat hij er echt gek van is, net zoals van Limp Bizkitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, reggae moest het zijn. dat is tegenwoordig een van Anna's favorieten.
[..]
nou, ik vind 't geen slechte keuze hoor! al kan ik me voorstellen dat je er niet altijd zin in hebt. koos hij dat bewust uit of was 't een wilde gok?
Echt niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Bestaat daar ook een filmpie van mouss
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef bixister het volgende:
je nieuwe keuken is wel een mooi decor voor 'la vie en rose!'waar wacht je nog op!
(jaja, frambozenrood).
Hopen dat dat rood nog steeds non regrette rien is trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef bixister het volgende:
je nieuwe keuken is wel een mooi decor voor 'la vie en rose!'waar wacht je nog op!
(jaja, frambozenrood).
ja hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hopen dat dat rood nog steeds non regrette rien is trouwens
Daar twijfelde ik niet aan, maar kon de grap niet laten liggenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef moussy het volgende:
[..]Cas en ik doen samen wel eens non, je regrette rien in de auto, ik weet alleen niet wie het hardst blèrt
![]()
![]()
Ik ga je er wel stalken dagelijks spammen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef Rottdog het volgende:
Hou mijn hyves al niet bij laat staan Twitter
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Appeltaart is altijd het lekkerst de ochtend na een verjaardag, als ontbijt!
huh? bedoel je mij? en welke ex? en en en huh?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:59 schreef pinquit het volgende:
ik kwam er via de hyves van je madam btw achter dat jouw vader exact dezelfde naam heeft als de vader van mijn ex![]()
maar t is m niet. er zijn er 2 van hier dus
Ja maar Nixxxie ze heeft zo'n zeer voetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef nixxx het volgende:
idd, dat gaat niet lukken
moet je m gewoon even heel lief aankijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Reinhilde het volgende:
oooh vicky wat doe je nou.
Nu wil ik ook naar de Mac. Maar ik denk niet dat ik nixxx zo ver krijg.
als je voetje pijn doet, dan moet je goed uitrusten dus huphup naar bed jij liefste/snoezepoesje/schetebeetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx poepie scheetje honnepon, ik wil graag een vanillemilkshake liefie, en doe ook maar een cheeseburger, als je er toch bent. Want Rottdog heeft gelijk, mijn voetje doet pijn!![]()
Pfiew, gelukkig is iemand het met me eens! Ik las juist in die Xfactor topics hier dat mensen dat kind grappig vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Poppejans die ene buurman is om te janken. Ik had al vanaf het eerste moment een enorme afkeer van haar. En nu zijn ze ook nog door.
Idd nu ik het zelf naleesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef innepin het volgende:
grover, dacht ik. twijfel en word sowieso
Gefeliciteerd met je dochter dan!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo..., 5 jaar geleden tikte ik nu tijdens de downtime een live verslag van Eloïses weeën op de chat
Tijn is ook alweer twee (en groot...)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:35 schreef Luchtbel het volgende:
Gefeliciteerd en veel plezier vandaag
En wat is Tijn een grote jongen al, joh. Dat is 'm toch achter Saskia? Ik heb hem nog nooit gezien geloof ik.
Leuk. 'Wat een boy, al.' Dat zou mijn oma zeggen en dat vind ik wel heel toepasselijk als ik hem zo zie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tijn is ook alweer twee (en groot...)
Mijn opa zei na het overlijden van mijn oma wel eens: 'ik ben wel gelukkig, maar de glans is er af kind'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Vijf jaar alweer inderdaadIk weet nog zo goed dat ik dat hoopie mens in m'n armen gedrukt kreeg
Oe LB wat omschrijf je dat mooi, dat ze een beetje verloren staat alsof ze iets mist. Ik zie dat toch ook wel een beetje in mijn moeder terug. Ze heeft een hele grote mond (ik heb het van geen vreemde natuurlijk), maar mijn vader was altijd d'r rots, d'r ratio. En ze kan d'r ei wel een beetje bij ons kwijt natuurlijk maar wij hebben ons eigen leven. En ondanks dat ze nu wel meer rust heeft (er waren wat 'dingen' met mijn vader) en volledig d'r eigen ding kan doen is ze toch maar.... alleen.
en, wat was je score?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
Oeh Oxy, klinkt heerlijk, vooral dat bubbelbad!
Hebben jullie de QQ-test al gedaan? (even aanmelden, maar daar krijg je verder geen zooi van)
Ik vond hem heel leuk
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd Swets & E.T.
Ik heb net een aquariumpje gekochtHij is alleen iets groter dan ik in de winkel verwachtte
Is een week ook goed? Meneer de middelste besterft het bijna..keek al lelijk op z`n neus toen we niet meteen vissies meenamenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Water er in, watervoorbereider er bij en over 3 weken pas vissies kopen als je het goed wil doen.
Ik ben aan de ene kant heel blij geen binnenwatertje meer te hebben, maar aan de andere kant mis ik het en wil ik het weer, maar ik weet toch dat als het inrichten klaar is, de bak draait dat ik er geen zak meer aan vind.
Alleen als je watervoorbereider er in gooit, filter al aan en draaien maar. Voordat de vissies er in gaan 1/3de afhevelen, schoonwater er bij, watervoorbereider er in, easy life of zo en dan de vissies er in.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Is een week ook goed? Meneer de middelste besterft het bijna..keek al lelijk op z`n neus toen we niet meteen vissies meenamen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Watervoorbereider zit er in en de pomp gaat er vanmiddag in
een vriendin van mij ging een stofzuiger kopen. komen we in de winkel, zegt ze tegen die man: die wil ik, die had ik eerst ook en daar was ik tevreden over...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:36 schreef Luchtbel het volgende:
En ik heb even een achterlijke vraag. Ik moet vandaag een stofzuiger kopen. Moet ik nog ergens op letten? Ik keek even snel online maar zag meteen ingewikkelde dingen over maximale kracht enzo, wat is normaal?
Oeh netjes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:30 schreef pinquit het volgende:
[..]
en, wat was je score?
ik heb m net gedaan en heb een QQ van 117
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:01 schreef Rewimo het volgende:
De filmpjes van Christan met Het Goede Doel zijn er eindelijk!Je kunt ze vinden via onze weblog
nou, bijnaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:06 schreef pinquit het volgende:
wooow free! je bent bijna de 2 procent van de mensen die 130 haalt
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef pinquit het volgende:
mijn intrapersoonlijke blabla was 3 sterretjesik schat mezelf altijd veuls te laag in.
Heb ik afgeleerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:08 schreef pinquit het volgende:
mijn intrapersoonlijke blabla was 3 sterretjesik schat mezelf altijd veuls te laag in.
wow! wat een ingewikkelde post is ditquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef pinquit het volgende:
ik had bij wiskunde natuurlijk mezelf maar 1 sterretje gegevenen ik had er 4
heb mezelf geen 1 keer 5 sterretjes gegeven, maar ik had 4× 5 sterretjes. en 2 keer 4 dus.
Krijg je een extra sterretje voorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
wow! wat een ingewikkelde post is dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |