abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 21:54:10 #241
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66389136
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
http://www.ns.nl
  maandag 23 februari 2009 @ 21:57:47 #242
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_66389267
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ik wou vanmiddag voor de trein springen, maar werkzaamheden van het weekend zijn uitgelopen, dus de trein reed vandaag niet. Morgen heb ik geen tijd, dus moet het maar van het weekend.
Spring niet voor de stoptrein !
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_66389687
Triest verhaal van tongetje.
pi_66392305
Geen beter vermaak dan leedvermaak klopt toch maar weer
Heb mijn longen uit mijn muil lopen kotsen van het lachen.
reacties van Fokpubliek doen het ook briljant
bedankt, dat spaart mij weer een loop naar het dichtsbijzijne spoor uit

oja ook nog verantwoord geneuzel:
het feit dat sommige ukkies zulke verhalen posten is gewoon te triest voor woorden.
Zowel de verhalen (al dan niet fictief) als het feit dat ze hiervoor een website nodig hebben
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 23:30:10 #245
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_66392777
TVP
:')
  maandag 23 februari 2009 @ 23:40:31 #246
236276 rockerxD
waarom kijk je hier ><
pi_66393181
quote:
Ik mis mijn zoon
Vroeger was mijn zoon een aardige jongen die goed meekwam op school. Maar sinds hij met de verkeerde vrienden hangt is hij een crimineeltje geworden. Inmiddels is hij een jaar of 15 en steelt hij als de raven. Bovendien maakt hij zich veelvuldig schuldig aan (dieren)mishandeling. Zo heeft hij mij al in mijn been geschoten met een kruisboog en heeft hij enkele dieren om het leven geholpen met dit wapen.

Nu denk ik erover om een einde aan mijn leven te maken. Mijn zoon was namelijk alles voor me, vooral nadat mijn vrouw en ik met een heftige ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik won de rechtzaak en kreeg de voogdij over mijn zoon, maar nu hij zich zo van mij heeft gedistanciëerd heeft mijn leven praktisch geen zin meer. Om het nog erger te maken ben ik sinds vorige maand werkloos, omdat ik mijn werk in de hangmattenfabriek niet goed deed volgens mijn baas.

Ik wil dood.
De vader van de Lone archer
pi_66394098
quote:
nog even
heb lang getwijfeld maar het is toch beert zo. wat ik heb gedaan kan ik mezelf niet vergeven en daarom kan ik beter gaan.

heb nu slaapmiddelen van mijn moeder geslikt en wiskie van mijn vader gedronken.

voel me nu moe en draaierig maar wel fijn en rustig. sorry papa en mama en esther...

mag toch hopen dat dat niet echt is
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 00:10:24 #248
128220 Peter6000
pi_66394172
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

mag toch hopen dat dat niet echt is
Slaappillen met alcohol zijn niet dodelijk.
Je bent alleen een (flink) tijdje onder zeil.
pi_66394283
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

nou ja, heeft die in ieder geval zijn schreeuw om aandacht.
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:22:11 #250
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66394430
quote:

[..]

In de juiste hoeveelheid wel.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:27:33 #251
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66394535
quote:

[..]

Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.

Of was dat met pijnstillers zo?
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_66394537
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef rockerxD het volgende:

[..]

zelfde schrijfstijl --> hoax
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:27:43 #253
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66394543
Ik heb begrepen dat je van een potje slaappillen je eigen een ongeluk gaat pitten. een week lang ofzo

Is dat ff relax
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 00:28:06 #254
128220 Peter6000
pi_66394551
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:22 schreef Prik0 het volgende:

[..]

In de juiste hoeveelheid wel.
Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.

Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef Caspian het volgende:

Tsja... tot je maagwand kapot gaat, en inwendig doodbloed. Lijkt me nou ook niet echt prettig.

Of was dat met pijnstillers zo?
Das (volgens mij) met pijnstillers.

Maar zowiezo: er is goede betrouwbare informatie verkrijgbaar over dit onderwerp.
Het zomaar wat innemen is eerder een wanhoopsdaad, of een (al dan niet door een psychiatrische stoornis ingegeven) kreet om aandacht.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:30:15 #255
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_66394597
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je, als je je leven wil beëindigen met pillen, niet alleen slaappillen (benzodiazepinen), maar ook nog een wat moeilijker verkrijgbaar dodelijk component nodig.

Het zomaar wat slaappillen met drank innemen, is gedoemd te mislukken.
Maar het hier over impulsieve daden (of het zomaar wat neertypen), en niet over een weloverwogen einde.
It's all about the dosage. Toxicology 101.

Dat een stof vrij verkrijgbaar is, wil niet zeggen dat het niet ongevaarlijk is in de juiste hoeveelheid. En nee, dat hoeft echt geen kilo's te zijn. Geloof me, er zijn zat vrij verkrijgbare middelen in de apotheek te vinden waar je jezelf mee van kant kan maken. Daar hoef je echt geen moeilijk verkrijgbaar component voor te hebben.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_66394605
quote:
Kan ik een glaasje drinken als ik slaappillen slik?

De combinatie van alcohol met slaap- of kalmeringspillen is heel gevaarlijk. Alcohol en deze medicijnen versterken elkaars werking. Als je na een kalmeringstablet bijvoorbeeld twee pilsjes neemt, kun je ineens stomdronken zijn. Vooral aan het verkeer deelnemen is dan zeer gevaarlijk.
e-gezondheid

hij kan zichzelf dus nog altijd een kapotte lever zuipen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 03:33:33 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66396958
Veel slechte verhalen daar
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66397672
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:40 schreef rockerxD het volgende:

[..]

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:52:43 #259
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_66399532
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

[..]

(...)

En ja, benzodiazepinen zijn op zichzelf in de juiste dosis wel degelijk een dodelijk component... als ik goed heb onthouden dat benzodiazepinen de groep medicijnen is waar oxazepam ook onder valt.
*Think outside the box*
pi_66400191
ik heb mijn oom met een kruisboog door z'n lul geschoten en ik heb voor mijn oudtante een val gezet ik zie gewoon geen uitweg meer en wil er graag een eind aan maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')