Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:27 schreef Neuralnet het volgende:
maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen komen die zo erg met zichzelf in de knoop zitten dat ze zichzelf iets willen aandoen.
Het heeft ook zo z'n positieve kanten met de huidige overbevolking.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .![]()
Als die mensen inderdaad zelfmoord plegen is de enige reactie hier op Fok! een KLB topic over vertraging met de trein door een ' egoïstische' zelfmoordenaar
Ja en de broers/vrienden van het slachtoffer zijn ook blij, want door de begrafenis hoeven ze een dag niet naar schoolquote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het heeft ook zo z'n positieve kante met de huidige overbevolking.
En koffietafelquote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja en de broers/vrienden van het slachtoffer zijn ook blij, want door de begrafenis hoeven ze een dag niet naar school
Jij hebt je laten inspireren door Eric Cartman?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het heeft ook zo z'n positieve kanten met de huidige overbevolking.
En scoren bij chicks. Want als nabestaande ben jij de diepe, mysterieuze gozer die veel meer heeft meegemaakt dan zijn leeftijdsgenoten.quote:
Ook een goed punt, waar zeuren die mensen dan nog over...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En scoren bij chicks. Want als nabestaande ben jij de diepe, mysterieuze gozer die veel meer heeft meegemaakt dan zijn leeftijdsgenoten.
Die jongen heeft een mooie, nuchtere kijk op het leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Jij hebt je laten inspireren door Eric Cartman?
Ja ik moest steeds in een hoekje van de klas gaan zitten, broeierig kijken en niets zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ook een goed punt, waar zeuren die mensen dan nog over...
quote:Paar weken terug ook al een mailtje van mij.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef trifko het volgende:
heeft iemand eigenlijk dat eerdere emailtje van Lone Archer gevonden?
er staat namelijk
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die jongen heeft een mooie, nuchtere kijk op het leven.
padlarf reply!!!1quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
heeft er iemand wel eens zelfmoord gepleegd?
ja ik.. het was keigaaf en superchill.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef wise het volgende:
heeft er iemand wel eens zelfmoord gepleegd?
Ja duh, alsof ik respect heb voor iemand die 1: zijn eigen leven beëindigd, en 2: daar veel andere mensen mee lastig valt.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ach het gemiddelde EQ is hier -30 .![]()
Als die mensen inderdaad zelfmoord plegen is de enige reactie hier op Fok! een KLB topic over vertraging met de trein door een ' egoïstische' zelfmoordenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |