Uhuh, de pasieve agressie druipt er weer vanaf. Helaas weet ik alles van vrouwen af en wat een vrouw wilt. Geen wonder dat ze in de rij staan om met mij uit te mogen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zie niets bitcherigs in mijn post. Slechts een vraag uit ,zowaar nog, medelijden ook.
quote:
Ik ben blij dat er dus mannen zijn die ons wel écht kennen. Ben blij voor je dat er rijen vrouwen op je staan te wachten. Hoef je je niet te vervelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Uhuh, de pasieve agressie druipt er weer vanaf. Helaas weet ik alles van vrouwen af en wat een vrouw wilt. Geen wonder dat ze in de rij staan om met mij uit te mogen.
Ik heb dit werkelijkwaar nooit gedaan. Heb wel sex gehad met andere vrouwen, maar dat is meer liefkozen...aangezien we beide gevoelige, vol emotie zijnde, lieve en lekkere wezentjes zijn...toch hoor ik van veel mannen "alle vrouwen zijn hoeren". Maak ze maar (financieel) afhankelijk en ze vinden je het liefste van de wereld (althans, voordat de liefdesverslaving zijn intrede doet).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Aneurism het volgende:
Alle vrouwen zijn vreemdgaande hoeren, gaan dit nog doen of hebben het al gedaan.
Dan heb jij je ogen werkelijk nooit geopend voor vrouwen en begrijp je niet hoe ze in elkaar ziten...echt weer een mannen logica....quote:Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo zo fucking kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.
Valentijnsdag staat bekend als een "feest" dag, waar commerciele doeleinde aan ten grondslag liggen. Een man heeft gezorgd dat geld en commercie de wereld in zijn gekomen. Dus steek de dolk eerst in je eigen hart en ga de fundering na.quote:Een voorbeeld: Valentijnsdag. De enige reden waarom deze dag bestaat is vanwege het manipulatieve en hebberige character van vrouwen. Deze dag is de verheerlijking van het doel van alle vrouwen: Aandacht krijgen in de vorm van geld/ kadootjes. In feite koop je daarmee jezelf de slaapkamer binnen. Een hoer geeft tenminste toe dat ze geld wilt hebben ipv andere omkopingen. Daarom snap ik niet dat prostitutie zo lang illegaal is gebleven: Alimentatie en prostitutie is in feite hetzelfde. Je betaald de hoer om weg te gaan.
Okay, ik hou van uitgaan en uiteten...en al tuurlijk is het fijn om te weten dat het je geen geld kost. Maar ik heb genoeg (zelfs meer) geld om dit zelf te betalen. Velen hebben dit niet. Het is ook niet voor niets een hype dat jonge meiden seksueel steeds verder gaan voor hun Breezah drankjes. Maar dat wil echt niet zeggen dat je zomaar kan zeggen dat vrouwen zo denken. Het is meer inherent aan leeftijd,maatschappij en karakter, dan dat het een gegeven feit is.quote:Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder. Je kan een vrouw het niet kwalijk nemen net zoals je je hond niet kwalijk kan nemen dat hij altijd honger heeft, het is de aard van het wezentje.
Zo hoor ik ook meerdere mannen praten. Maar ik kan je vertellen dat je de (veel sterkere) geest van een vrouw nooit zult begrijpen. De meesten begrijpen het zelf niet eens.quote:Aandacht, kan ze elders meer krijgen dan is ze weg. Een vrouw leeft enkel voor Aandacht, het is waar ze voor ademt. Het enige wat een man voor een vrouw is is een dikke portemonnee en een bron van aandacht. Daarnaast zijn vrouwen haatdragende wezens die niet beter weten.
Sorry hoor, ik moet zelfs wel lachen om je stelling. Maar weet je hoe vaak we gelijk hebben, maar dat jullie dit proberen te overreden met jullie (logica) kant? Hiermee overreden jullie een niet onbelangrijke zijde van de vrouw, waardoor jullie in een illusie leven.quote:Ga nooit een discussie met een vrouw aan, ze hebben namelijk altijd ongelijk. Eens in de zoveel tijd hebben ze een keer geluk en gedragen zich daardoor als totale debielen... Maar onthou: Zelfs wanneer een vrouw gelijk heeft, heeft ze het mis.
Jullie soort zal diegene zijn, die het hardst worden gepakt. Want eens gaat de wereld zijn ommekeer maken. Mannen hebben al genoeg de dienst uitgemaakt!! Logica is zeker belangrijk. Het zijn tenslotte voornamelijk jullie mannen geweest die hebben gezorgd voor de technologische ontwikkelingen. Jullie logica zal nooit het logica van de vrouw overtreffen. Wij zijn natuurlijk in al onze verschijnen....De man voornamelijk technologie.quote:Vrouwen gebruiken namelijk geen logica zoals mannen doen, en zonder logica kan je geen gelijk hebben. Het enige wat je dan kan zijn is een debiele mazzelaar. Zonder logica kan je geen normale conversatie hebben of overtuigd worden op welke manier dan ook. Je kan zonder logica geen verschil zien tussen gevoelens en rationeel denken. Dat is ook de reden dat vrouwen denken dat het hebben van een Gitaar hetzelfde is als een gitaar spelen, of het geven van een blowjob aan haar collega geen blowjob was omdat ze er niet van genoot. Waardoor ze de ideale huisvrouw kan blijven.
Helemaal mee eenschquote:Schuld zal een vrouw nooit weerhouden van vreemdgaan. Dat is omdat vrouwen denken dat vreemdgaan planning, intentie en gewilligheid vereist. Ik maak geen fucking geintje, het is daadwerkelijk wat vrouwen zeggen. Voor een vrouw staat vreemdgaan gelijk aan het plannen van een bankberoving.
Is zeker zo. Maar vrouwen denken vaak niet dat hij dat doet met sex als einddoel (terwijl dat vaak wel zo is). Kijk, bij jullie mannen is dat anders. Jullie krijgen bloed prikkelingen op plekken waardoor rationaliteit plaats maakt voor instinct.quote:Als een vrouw een collega zover krijgt dat ze in een positie komt waarin ze sex 'opgedrongen' krijgt en eigenlijk niet kan weigeren, dan geld dat niet als vreemdgaan. Het is gewoon iets heel onfortuinlijks waar ze slachtoffer geworden van is in deze man bijt hond wereld. In de wereld van misbruikende mannen... Dat ze daarvoor dagelijks toespelingen maakte en die decolleté elke keer leunend over tafel liet gaan is bijzaak. Wat natuurlijk totale onzin is, maar wacht.. Het kan nog erger.
Een vrouw ziet emotionele affaires ook niet als vreemdgaan. Een voorbeeld: Een vrouw kan zonder schaamte met minstens 5 tot 6 exjes omgaan. Ze accepteert zonder blikken of blozen de rug massages van deze exjes en zonder hiervan de motieven te betwijfelen. Het is een heel normaal iets om te doen, niet?
Mannen horen hier niet, dat maak jij alweer duidelijk. Ga weer lekker terug naar je eigen "planeet" en val ons hier niet mee lastig!quote:Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Vreemdgaan is zoals zwanger worden. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.
Zonder een man zou electriciteit niet bestaan hebben, elke baksteen is neergelegd omdat een man hem neergelegd heeft, medicatie tegen ziektes zijn gemaakt door de man.quote:Mannen horen hier niet
Je hapt als een gek, je bent zo hypocriet als de ziekte en je geeft iedereen de schuld van jouw probleem behalve jezelf. Je moet eens je eigen reacties lezen.quote:
enquote:Mannen horen hier niet, dat maak jij alweer duidelijk. Ga weer lekker terug naar je eigen "planeet" en val ons hier niet mee lastig!
En dat is nog maar wat ik er ff tussenuitpik in je voorgaande reactie. Al die haat, alleen maar omdat jij niet in staat bent om een normale vent te zoekenquote:ullie soort zal diegene zijn, die het hardst worden gepakt. Want eens gaat de wereld zijn ommekeer maken. Mannen hebben al genoeg de dienst uitgemaakt!! Logica is zeker belangrijk.
Beste Henry,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zonder een man zou electriciteit niet bestaan hebben, elke baksteen is neergelegd omdat een man hem neergelegd heeft, medicatie tegen ziektes zijn gemaakt door de man.
Verder is het in discussie gaan met een vrouw nutteloos, zoals aangetoond ontbreekt elke logica. Ik ga mijn lul weer Henry noemen.
Uhhh zie mijn voorgaande post...mss dat je me dan eindelijk eens stukje meer begrijpt...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hapt als een gek, je bent zo hypocriet als de ziekte en je geeft iedereen de schuld van jouw probleem behalve jezelf. Je moet eens je eigen reacties lezen.
[..]
en
[..]
En dat is nog maar wat ik er ff tussenuitpik in je voorgaande reactie. Al die haat, alleen maar omdat jij niet in staat bent om een normale vent te zoeken
Je doet het jezelf aan hoor.
Dat heeft niks met de man te maken, dat heeft alles te maken dat de mensheid voorbestemd is om zichzelf te vernietigen. Ok, dat mannen dit zeer waarschijnlijk gaan doen lijkt me logisch, die hebben wat dat soort ongein al vaak genoeg de kar getrokken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef bentham het volgende:
[..]
Beste Henry,
Je hebt in je eerste alinea helemaal gelijk. Veel van wat je om je heen ziet (auto's, vliegtuigen, internet etc.) liggen mannen aan ten grondslag. Maar ik voorspel dat (indien de wereld nog verder doorgefokt! wordt) de mensheid zich hierdoor zal vernietigen...Dus daar weer een hoofdrol voor de man!!
Ennuh...ik ben geen vrouw zoals jij gewend bent
-100 manpoints.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de man te maken, dat heeft alles te maken dat de mensheid voorbestemd is om zichzelf te vernietigen. Ok, dat mannen dit zeer waarschijnlijk gaan doen lijkt me logisch, die hebben wat dat soort ongein al vaak genoeg de kar getrokken.
Waar heb jij gelezen dat de mensheid voorbestemd is zichzelf te vernietigen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de man te maken, dat heeft alles te maken dat de mensheid voorbestemd is om zichzelf te vernietigen.
Een wedervraag...hoe denk jij dat de wereld eruit had gezien als de logica van vrouwen dit hadden opgebouwd...want kijk om je heen. Huizen, tuinen, technologieën, veel is bedacht door de logica van een man.quote:Ok, dat mannen dit zeer waarschijnlijk gaan doen lijkt me logisch, die hebben wat dat soort ongein al vaak genoeg de kar getrokken.
Je zit met zijn pik te flirten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef bentham het volgende:
Beste Henry,
Ennuh...ik ben geen vrouw zoals jij gewend bent
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Aneurism het volgende:
Alle vrouwen zijn vreemdgaande hoeren, gaan dit nog doen of hebben het al gedaan.
Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo zo fucking kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.
Een voorbeeld: Valentijnsdag. De enige reden waarom deze dag bestaat is vanwege het manipulatieve en hebberige character van vrouwen. Deze dag is de verheerlijking van het doel van alle vrouwen: Aandacht krijgen in de vorm van geld/ kadootjes. In feite koop je daarmee jezelf de slaapkamer binnen. Een hoer geeft tenminste toe dat ze geld wilt hebben ipv andere omkopingen. Daarom snap ik niet dat prostitutie zo lang illegaal is gebleven: Alimentatie en prostitutie is in feite hetzelfde. Je betaald de hoer om weg te gaan.
Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder. Je kan een vrouw het niet kwalijk nemen net zoals je je hond niet kwalijk kan nemen dat hij altijd honger heeft, het is de aard van het wezentje.
Aandacht, kan ze elders meer krijgen dan is ze weg. Een vrouw leeft enkel voor Aandacht, het is waar ze voor ademt. Het enige wat een man voor een vrouw is is een dikke portemonnee en een bron van aandacht. Daarnaast zijn vrouwen haatdragende wezens die niet beter weten.
Een discussie met een vrouw aangaan is verspilde tijd, het enige heldere moment van een vrouw is tijdens de sex. Op dat moment weet ze dat de rollen zijn omgedraaid en dat zij de macht heeft, dat is waarschijnlijk ook de reden dat God sex niet langer bedoeld heeft dan 14 minuten. Ga nooit een discussie met een vrouw aan, ze hebben namelijk altijd ongelijk. Eens in de zoveel tijd hebben ze een keer geluk en gedragen zich daardoor als totale debielen... Maar onthou: Zelfs wanneer een vrouw gelijk heeft, heeft ze het mis.
Vrouwen gebruiken namelijk geen logica zoals mannen doen, en zonder logica kan je geen gelijk hebben. Het enige wat je dan kan zijn is een debiele mazzelaar. Zonder logica kan je geen normale conversatie hebben of overtuigd worden op welke manier dan ook. Je kan zonder logica geen verschil zien tussen gevoelens en rationeel denken. Dat is ook de reden dat vrouwen denken dat het hebben van een Gitaar hetzelfde is als een gitaar spelen, of het geven van een blowjob aan haar collega geen blowjob was omdat ze er niet van genoot. Waardoor ze de ideale huisvrouw kan blijven.
Wanneer je met een vrouw in discussie gaat geef je eigenlijk in feite toe dat je niets beters te doen hebt. Ze zal niet luisteren naar je, ze doet zelfs helemaal niets als je haar niet naar de zin maakt of het met haar eens bent, en niets ter wereld zal haar dan nog gelukkig maken. In feite ben je beter af door je lul Henry Kissinger te noemen. Op zich al heel mannelijk, vanaf nu heet mijn lul Henry.
Schuld zal een vrouw nooit weerhouden van vreemdgaan. Dat is omdat vrouwen denken dat vreemdgaan planning, intentie en gewilligheid vereist. Ik maak geen fucking geintje, het is daadwerkelijk wat vrouwen zeggen. Voor een vrouw staat vreemdgaan gelijk aan het plannen van een bankberoving.
Als een vrouw een collega zover krijgt dat ze in een positie komt waarin ze sex 'opgedrongen' krijgt en eigenlijk niet kan weigeren, dan geld dat niet als vreemdgaan. Het is gewoon iets heel onfortuinlijks waar ze slachtoffer geworden van is in deze man bijt hond wereld. In de wereld van misbruikende mannen... Dat ze daarvoor dagelijks toespelingen maakte en die decolleté elke keer leunend over tafel liet gaan is bijzaak. Wat natuurlijk totale onzin is, maar wacht.. Het kan nog erger.
Een vrouw ziet emotionele affaires ook niet als vreemdgaan. Een voorbeeld: Een vrouw kan zonder schaamte met minstens 5 tot 6 exjes omgaan. Ze accepteert zonder blikken of blozen de rug massages van deze exjes en zonder hiervan de motieven te betwijfelen. Het is een heel normaal iets om te doen, niet?
Fucking Bullshit.
Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Vreemdgaan is zoals zwanger worden. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.
Probeer te begrijpen...en je zal leren....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Robijn1961 het volgende:
Gaan jullie lekker, met jullie ongenuanceerdheid en het generaliseren van zowel mannen als vrouwen? Jullie verdienen elkaar
hahahaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef bentham het volgende:
[..]
Probeer te begrijpen...en je zal leren....
[..]quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef bentham het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat de mensheid voorbestemd is zichzelf te vernietigen?
[quote]Moet ik iets lezen om daar overtuigd van te zijn? Kijk om je heen, kijk naar de intensiteit van conflicten, oorlogen, wapens. Nu is 1 druk op de knop voor een enkeling voldoende om de wereld en alles erop en omheen op te blazen. Hoe makkelijk en toegankelijk zal dat over 100 jaar zijn?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Bob-B het volgende:
Alles zou roze zijn met bloemetjes, huizen zouden 1 verdieping hebben, een poging tot hoger bouwen zou uitlopen tot vele doden en gewonden...elke keer weer. Auto's zouden reeds nog vooruitgeduwd worden en ik de supermarkt is er alleen chocola te koop.
Om maar wat te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |