Ik heb al vaker gelezen dat Kate nu de zwangere zou zijn hoor. Maar das stom, ik gok dat de marshall zwanger is, van Sayid zelfs!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Vind het wel toevallig dat ze net voor t reisje even neuken, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Harper was die therapeut van Juliet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Dat is de lelijke versie van Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Harper was die therapeut van Juliet
En Nadine:
[ afbeelding ]
Gevangen en vermoord door Smokey.
Heul nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is de lelijke versie van Ellie
hij wordt naar guamtanamo bay gestuurd dat snap je zelf natulik ook wel..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ze Sayid in hemelsnaam naar Guam transporteerden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kate die is zwanger lalalaa!Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |