je mocht willen dat je er op leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Nee joh, ze heeft zo'n mooi en lief gezicht, en dat neusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.
Nou, niet dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Das allang uit, sla je slagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mocht willen dat ik erop reed. Maar nee dat doet die lelijke hobbit
Nee man, allang.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat nog steeds liep. Sparen voor een ticket naar Hawaii dan maar
Mee bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
anders ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Niemand geilt op Libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ana Lucia was ook wel echt lekker trouwens. En je bent Libby vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |