quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sacherijnig smoelwerk heeft dat mens
Die Ellie die onlangs Daniel onder schot hield![]()
quote:en anders de jongere Rousseau
Jezus, zoek dan een plaatje waar ze leuk kijktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik stem trouwens op Nikki![]()
[ afbeelding ]
pic?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ellie vond ik trouwens wel echt leukMet die gekke mond van haar
zit eigenlijk best wat in weet jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
Yin heeft vast Charlotte koreaans geleerd in die Dharma tijd.
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
JA!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
HET IS JIN, MET EEN J, EEN I EN EEN N
TOPquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
HET IS JIN, MET EEN J, EEN I EN EEN N
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me pleasequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?
De mogelijkheid is er nu Jin waarschijnlijk drie jaar met Charlotte heeft opgetrokken. En het is een plausibele verklaring waarom Charlotte Koreaans kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?
not so nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me please![]()
Ellie:
[ afbeelding ]
Ik geef toe, het is zeker plausibel. Echter, dan wil ik wel van de makers een goede reden horen waarom Jin haar dan Koraans leert. Ik bedoel, je gaat niet just 4 de fun Koreaans leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De mogelijkheid is er nu Jin waarschijnlijk drie jaar met Charlotte heeft opgetrokken. En het is een plausibele verklaring waarom Charlotte Koreaans kan.
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me please![]()
Ellie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |