Misschien heeft Hurley Charlie wel weer gezien, en heeft Charlie toen gezegd dat hij terug moest? En dat Hurley daarom op het vliegtuig zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef MentokTheMindtaker het volgende:
[..]
Hurley was toch (vrij) goede vrienden met Charlie? ....misschien had hij toen de tijd een gitaar mee en is dit een soort tribute aan hem. Aangezien hij dood is gegaan op het eiland (vlakbij althans), neem ik aan dat het hooguit voor de 'gelijke omstandigheden' is.
btw, eerste reactie in dit topic..........maar zo fijn dat ik die breinbrekers kan besprekenLost is echt de perfecte serie om EINDELOOOOOOOOS over te blijven discussieren en voorspellen !
Dat hebben ze ook altijd kenbaar gemaakt. De grote lijnen zijn wetenschappelijk onderlegd. Het is nog niet mogelijk maar het zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef dapluiz het volgende:
Leuke RSS feed met wetenschappers die Lost analyserenhttp://feeds.popularmechanics.com/pm/science/research/
Vooral dit artikel is wel interessant, of het verhaal van gister over die pockets van electromagnetic energy
http://www.popularmechani(...)04614.html?nav=RSS20
Volgens mij hebben ze een aardige research afdeling bij Lost, want veel dingen zijn theoretisch nog best mogelijk
Ik mis Clairequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef capital_P het volgende:
ik mis claire ook wel. Lekker mokkel. Hoe is zij ook alweer in the cabin terecht gekomen?
Eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mis ClaireLekkerste chick van het eiland
Dan vind ik het stom dat de losties allemaal in hetzelfde compartiment zaten. Dan was dat ook voor niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Symer het volgende:
Die hoort bij een nieuw team van Widmore dat ook aan boord is gok ik.
Het is ietwat laat in de serie om nog random mede-overlevenden te introduceren.
100% eens, maar ze gaat nog wel een cruciale rol in de serie spelen. Ze is net zo dood als John en Christian. En of ze nu al spook of echt levend rond loopt boeit me niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Symer het volgende:
Zij is de vrouwelijke Michael
My baybee! My Bayyybeee!
Nee man! Die she-male, no-hips is zooo overschat!quote:
vergeet Shannon nietquote:
Ughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |