Nee, ik geloof ergens in het vorige seizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
is dat uit de vorige episode te halen?
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]![]()
als meisje zijnde je zó negatief uitlaten over het uiterlijk van een typical lekker wijf komt behoorlijk kansloos/gefrustreerd over.
[ afbeelding ]
Maar Claire en Ellie doen het niet met Sawyerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.
Och hemel, die moeder van zijn kind vind ik ook al niet knapquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar Claire en Ellie doen het niet met Sawyer
JATE is FATE!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef karoltje het volgende:
Poe wat een saaie aflevering zeg! Veel te veel geslijm tussen Jack en Kate.
En ik heb:
[ afbeelding ]
gemist!
Het is misschien wat onhandig geschreven maar kon het niet echt makkelijker verwoorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen woord van.
Na nog drie pogingen heb ik 'm! [ afbeelding ]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorry, maar wat had je dan verwacht toen je in de eerste aflevering het monster etc zag?
Lost heeft altijd al een SciFi element gehad, nu er antwoorden worden gegeven kan je er dus ook donder op zeggen dat er meer SciFi uitleg komt.
Het genre SciFi zoals dat 20 jaar geleden bestond is uitgestorven, in plaats daarvan zie je tegenwoordig series als Lost en BSG waar SciFi slechts een onderdeel van het gehele plaatje is.
Ik begrijp wat je bedoelt. Het punt is echter, dat de vragen die opgeroepen werden in de eerste seizoenen ook eigenlijk alleen te verklaren waren met een extra dosis Sci-Fi. Wat dat betreft had je het al een beetje aan kunnen zien komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:03 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).
Maar ik vind lost nog steeds erg vet, vond alleen de laatse ep. minder.
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.
Dat krijgen we allemaal wel te horen. We krijgen net zoals in seizoen 1 te zien wat iedereen deed voor dat ze op het vliegtuig stapten. Dat krijgen we nu te zien van Hurley, Sayid, Ben en Sun.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...
Als je zag dat het CGI-model voor die opstijgende Boeing 737 al rechtstreeks uit Flight Simulator leek te komen ben ik blij dat ze zich er zo makkelijk vanaf hebben geholpen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Wie is ze? Specifiek?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben nu klaar met seizoen 4. Waarom zouden ze eigenlijk terug willen naar dat eiland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |