klinkt wel heel goedquote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef JH87 het volgende:
Juist op het moment dat het me ECHT, maar dan ook écht niet uitkomt krijg ik een vette woning aangeboden. 28 m2, eigen keukentje, reutemeteut. Nou, toch maar even kijken zodirect, want ik betaal uiteindelijk minder huur ervoor dan wat ik nu betaal.
Precies. Ik zou het doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan doe je die gordijnen toch later, boeiend je zit toch op 4 hoog, daar kan je heul wel even mee wachten.
En tot die tijd loop je gewoon op een 2ehands tapijtje van 10 euro max.
Dat was ik van plan inderdaad, volgens mij is de kamer vier meter breed dus dat is precies de maat van die rollen. Moet ik van de week eens langsgaan. Gordijnen zijn dus hopelijk opgelost dankzij m'n ouders, maar ik zal die ramen nog even goed op gaan meten straks.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
JH, kijk even bij winkels als Leen Bakker, Kwantum en Carpetright voor couponnen tapijt.
Als je maten weet van je ramen kan ik ongeveer uitrekenen hoeveel je kwijt zou zijn aan gordijnen, gewoon om je een idee te geven.
En gefeliciteerd!
Hersenschudding?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef freecell het volgende:
Niet grappig, pijn hoofd, misselijk, bleh.
Ik heb ook altijd m'n telefoon nog voor provisorisch internet. En bedankt voor alle felicitaties iedereen!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Gefeliciteerd!
Waarschijnlijk kun je wel internet van iemand uit je straat 'lenen'. Dat doe ik ook al 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |