Met een wijntje?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:23 schreef maok het volgende:
Ik heb the big Lebowski gekeken
[ afbeelding ]
Nee met white russian uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zondag 22 februari 2009 06:10 schreef Plasterk het volgende:
En we hebben weer een steekpartij in de Poelestraat. Veel mensen die zich er mee bemoeiden zijn opgepakt.
quote:
Touchpad checkquote:Op zondag 22 februari 2009 08:13 schreef teigan het volgende:
Oh, en ik had 108 op de QQ test..
Mocht je hem nog willen doen, doe het niet met de touchpad op je laptop, daardoor had ik het hele coordinatieding verprutst..
Je kan gewoon niet met je touchpad omgaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 08:13 schreef teigan het volgende:
Oh, en ik had 108 op de QQ test..
Mocht je hem nog willen doen, doe het niet met de touchpad op je laptop, daardoor had ik het hele coordinatieding verprutst..
Sssstttt, dat hoeft niet iedereen te weten...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet met je touchpad omgaan.
Dát klinkt wel als een probleemquote:Op zondag 22 februari 2009 09:05 schreef teigan het volgende:
[..]
Sssstttt, dat hoeft niet iedereen te weten...Ik kan er gewoon veel minder snel mee werken dan met een ouderwetse muis, en hij werkt ook niet supergoed meer...
doe de groeten terug... Lang niet gezien joh!
Hoe gaat het?
Die muts zat bij het bladquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Muts?
Ik had dit
[..]
The fountain.
Iets over een man die met een boom in een bolletje zit
quote:Op zondag 22 februari 2009 06:10 schreef Plasterk het volgende:
En we hebben weer een steekpartij in de Poelestraat. Veel mensen die zich er mee bemoeiden zijn opgepakt.
Met hier dus de beelden.. http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79589#quote:Zwaargewonde in Poelestraat Groningen
GRONINGEN - In de Poelestraat in Groningen is zaterdagnacht een 41-jarige man uit de Stad zwaar mishandeld.
De man werd bloedend aan zijn hoofd met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis. Volgens de politie was de toestand van de man zorgelijk.
Het slachtoffer en een andere man kregen woorden, waarna de verdachte de Stadjer neersloeg. De verdachte liep daarna weg in de richting van de Grote Markt. Direct na het incident werd een deel van de Poelestraat afgezet voor eerste hulp en sporenonderzoek.
Agressie naar hulpverleners
Een aantal stappers reageerde agressief naar het ambulancepersoneel en politiemensen. Negen personen zijn aangehouden omdat ze geen afstand wilden houden.
De politie heeft van diverse getuigen een verklaring opgenomen. Ook worden camerabeelden geanalyseerd. Getuigen worden dringend verzocht contact op te nemen met de politie.
Bekijk de beelden...
Geplaatst: zondag 22 februari 2009 09:39
Gewijzigd: zondag 22 februari 2009 11:12
Super leuk!quote:
dat gaat door...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
En teigan; hoe is het afgelopen met dat scheikunde bijles-meisje?
Sorry mezelf even voorstellen is natuurlijk wel zo netjes dus dat zal ik bij deze doen...quote:
Een meisje van 11 en een jongen van 2quote:Op zondag 22 februari 2009 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Kinderen? Jongens, meisjes, of één van allebei?
Dat met die neplachen was moeilijk!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:19 schreef Bob. het volgende:
En ik had 119 op die QQ-test van je Freecell!
Wat vooral kwam omdat ik beroerd was in dat sociale stuk en in dat inschatten van wat je overal zou halen.![]()
Dat jij overal 5 sterren had, vet goed!
Nee Damsterdiep...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi Michelle, werk je bij mij in het gebouw (naast het station)?
Zat, door de jaren heen. Zal wel gewoon ouderdom zijn. Als het het geheugen of het inverterboard is zou ik het zelf nog kunnen fiksen, als het moederboard+videokaart aan gort is ben ik verder van huis.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heb je er mee uitgespookt dat ie het niet meer doet?
Ah, SNTquote:
Ja en jij KPN toch?quote:
klinkt wel heel goedquote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef JH87 het volgende:
Juist op het moment dat het me ECHT, maar dan ook écht niet uitkomt krijg ik een vette woning aangeboden. 28 m2, eigen keukentje, reutemeteut. Nou, toch maar even kijken zodirect, want ik betaal uiteindelijk minder huur ervoor dan wat ik nu betaal.
Precies. Ik zou het doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan doe je die gordijnen toch later, boeiend je zit toch op 4 hoog, daar kan je heul wel even mee wachten.
En tot die tijd loop je gewoon op een 2ehands tapijtje van 10 euro max.
Dat was ik van plan inderdaad, volgens mij is de kamer vier meter breed dus dat is precies de maat van die rollen. Moet ik van de week eens langsgaan. Gordijnen zijn dus hopelijk opgelost dankzij m'n ouders, maar ik zal die ramen nog even goed op gaan meten straks.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
JH, kijk even bij winkels als Leen Bakker, Kwantum en Carpetright voor couponnen tapijt.
Als je maten weet van je ramen kan ik ongeveer uitrekenen hoeveel je kwijt zou zijn aan gordijnen, gewoon om je een idee te geven.
En gefeliciteerd!
Hersenschudding?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef freecell het volgende:
Niet grappig, pijn hoofd, misselijk, bleh.
Ik heb ook altijd m'n telefoon nog voor provisorisch internet. En bedankt voor alle felicitaties iedereen!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Gefeliciteerd!
Waarschijnlijk kun je wel internet van iemand uit je straat 'lenen'. Dat doe ik ook al 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |