Inderdaad:quote:Op maandag 23 februari 2009 09:29 schreef Rumille het volgende:
Goedemoggel, zit hier op school. Vakantie voorbij
Jij ook nog scholier?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad:
Die week ging echt veel te snel
aan de UTquote:Op maandag 23 februari 2009 09:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, waar dan? Mijn broers hebben namelijk geen vakantie en die studeren ook.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, 1 van mijn broers ook. Wat studeer je eigenlijk?
Bedrijfskundequote:Op maandag 23 februari 2009 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]En die heeft geen vakantie gehad? Dat is mooi lullig
Bedrijfskunde
Dat is uiteraard de normale reactiequote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedrijfskunde(sorry
).
Hij Civiele Techniek. Volgens mij geen vakantie, anders wassie wel thuisgekomen.
Kan ook. Maar ik moet weer weg, ruimte wordt afgesloten. Veel plezier daar verderquote:Op maandag 23 februari 2009 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is uiteraard de normale reactieGeeft niks
Of hij had gewoon geen zin om naar huis te komen
dat dusquote:
volgens mij heb ik meerquote:
half 11 ofzo.quote:
quote:
quote:
Ik was anders ook vast wel mee gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had anders best meegemogen
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was anders ook vast wel mee gegaan
Die is nu met Senna aan het lopen inderdaad, dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart, ik zag je moeder net met Senna (schrijf ik dat goed?) op t veld
heb de bus van 18.02 naar huis genomen, vriendin vond het ook leuk geweestquote:
nope, vanavond niet meer, alleen dit weekend carnaval was leuk genoegquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat d'r vanaamd nog iemand naar assink?
Ja, maar ik weet wel zeker dat zij het wasquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die is nu met Senna aan het lopen inderdaad, dus dat zou heel goed kunnen.
Ik heb het haar even gevraagd, ze dacht al dat jij het was.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wel zeker dat zij het wasWant ik herkende Senna dus
wat vroeg oniequote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de bus van 18.02 naar huis genomen, vriendin vond het ook leuk geweest
[..]
nope, vanavond niet meer, alleen dit weekend carnaval was leuk genoeg
voor mij was carnaval al heel uitbundig met tent vrijdag, optocht zaterdag en gisteren weer optocht+tentquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat vroeg onie![]()
maar carnaval is toch niet compleet zonder assink
Hahaha, okequote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb het haar even gevraagd, ze dacht al dat jij het was.Volgende keer dat ze je ziet gaat ze hoi zeggen, dus je bent gewaarschuwd.
dat kanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij was carnaval al heel uitbundig met tent vrijdag, optocht zaterdag en gisteren weer optocht+tentdus al aardig compleet voor mij doen
en was gisteren gewoon moe en vond het leuk geweest...
x2quote:
x2quote:
was ook niet echt druk, maar wel gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
ik ben vrijdag trouwens niet geweest.
Ik ga vanavond heeeeeeeerlijk slapen!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
x2
[..]
x2
Vanavond maar even gepast afscheid nemen van carnaval 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |