Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
Moe, moet een heleboel doen, en over iets meer dan 3 uur komen mn ouders thuis.quote:
ow, dat ken ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe, moet een heleboel doen, en over iets meer dan 3 uur komen mn ouders thuis.
Daar?
Haha, dankjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat ken ik
hier ist wel goed. zit op het werk
succes in ieder geval met opruimen![]()
achjah, ik heb toen een keer gestofzogen en toen moest ik werken en had ik geen tijd meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dankjeScheelt dat ik de afwas gewoon bijgehouden heb. Alleen de rest niet
Gelukkig komt daarvoor de schoonmaakster om 2 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achjah, ik heb toen een keer gestofzogen en toen moest ik werken en had ik geen tijd meer
ik had de avond ervoor 's avonds om 2300 uur ofzo nog de plee staan poetsen
hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig komt daarvoor de schoonmaakster om 2 uur
Wij hebben elke donderdag en vrijdag een schoonmaakster rondlopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
heb je daar iemand voor geregeld of hebben jullie daar echt een schoonmaakster voor?
dat is handigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hebben elke donderdag en vrijdag een schoonmaakster rondlopen
Afwas, was, rommel verder in de woonkamer, etcquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is handig
wat moet je dan nog schoonmaken/opruimen?
oow, maar dat gaat toch nog wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afwas, was, rommel verder in de woonkamer, etc
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar dat gaat toch nog wel?
quote:
Eerder de wasdroger te vol, en het wasrek. Moet het allemaal nog wegstrijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je de wasmachine al vol zitten dan?
Nouja, ik heb mijn ouders beloofd dat ik dat zou doen. Dus dan moet ik me daar ook aan houdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
strijken
ik heb die hele periode niets gestreken. gewoon opgehangen en toen vond ik het wel mooi zat om het in de kast te gooien
ik heb ook alleen sokken en ondergoed in de droger gegooid. en werkshirts die niet gestreken hoeven te worden
jah, dat zou wel tegenvallen als je ma weerkomt van vakantie en die moet dan direct bergen was draaien/strijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb mijn ouders beloofd dat ik dat zou doen. Dus dan moet ik me daar ook aan houden
Preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah, dat zou wel tegenvallen als je ma weerkomt van vakantie en die moet dan direct bergen was draaien/strijken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Otto even binnen zetten.. Staat al sinds dinsdag buiten
Hahahquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ook verleidelijk om te laten staan he
nu moet ik er trouwens aan denken dat mijn fiets al bijna 2 weken bij een cafe in haaksbergen staat
tjah, op de fiets heen en met de taxi terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op de fiets heen en met de taxi terug
en maar niet ophalen.
zal vanmiddag eens vragen aan mijn kameraad of hij ze misschien heel toevallig heeft opgehaaldHaha, kan je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, kan je doen
tjah, ik gebruik de fiets nauwelijks dus mis hem momenteel niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik gebruik de fiets nauwelijks dus mis hem momenteel niet echtHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
hoe kom je daar bij? ik ben toch altijd heel braaf enzoquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Sanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een tekening gemaakt
Hoi trouwens! Ik ben dól op m'n iPod. Ik heb m wel eerst 300 keer vervloekt, maar nu doet ie wat ik wil
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef rulerofdeath het volgende:
|| justdiggit.org ||
Oh is niet zoveel speciaals...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
San
zienmooi dat je ipod nu goed werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alleen de volgorde van muziek is wat knullig... Eerst The Lion King, dan Hells Bells erdoor en weer Lion Kingquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]is wel goed. dat is wel een stuk makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm, waarvoor ziekenhuis?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh is niet zoveel speciaals...niet zo speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg mooi
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ben nog steeds in de weer met die longontsteking, bronchitus en ontstekingen in mn bijholtes en voorhoofdholte. Ze willen foto maken vandaag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is wel goed. dat is wel een stuk makkelijker
hmm, waarvoor ziekenhuis?
Nu hopen dat de opdrachtgeefster m ook mooi vind...quote:
ow, hmmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben nog steeds in de weer met die longontsteking, bronchitus en ontstekingen in mn bijholtes en voorhoofdholte. Ze willen foto maken vandaag.
wie is dat dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu hopen dat de opdrachtgeefster m ook mooi vind...
* Auwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff een ouderwetse tvp er door heen slingeren
same herequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was de lunch, laatste uurtjes van de week zijn begonnen
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* Auw
je zei toch er door heen en niet tegen mij
excuses aanvaardquote:
Voor iemand anders. Ik doe geen kunstopleiding.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie is dat dan?
moest je dat voor school maken? of is dat gewoon voor iemand anders
Rustig rustig, lekker weekje vakantie hé. Dinsdag weer naar school toequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
excuses aanvaard
hoe ist dan?
goed hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Rustig rustig, lekker weekje vakantie hé. Dinsdag weer naar school toe![]()
Strax nog ff paar uurtjes werken..
En daaro?
je had geen zin om ze te wassen of zijn dat je caranavalskleren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is kleren kapotscheuren toch leuk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had geen zin om ze te wassen of zijn dat je caranavalskleren?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, Overijssels carnaval
Fucking nep
Fucking nep
Fucking nep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Rulerofdeath![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2009 14:40:11 ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
maar begin dan ook niet te zeuren op lui die carnaval in het algemeen kut vinden.
als ze gaan zeuren dat 'onze' carnaval niet echt is moeten ze niet zeuren dat anderen carnaval int algemeen kut vinden. laat ons ons feestje hebbenquote:
Precies! Gezelligheid maak je zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ze gaan zeuren dat 'onze' carnaval niet echt is moeten ze niet zeuren dat anderen carnaval int algemeen kut vinden. laat ons ons feestje hebbenik vind carnaval hier leuk genoeg. ik hoef niet per se naar brabant heen.
daarom. en bier drinken hier in het cafe is net zo mooi als in een brabants cafequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies! Gezelligheid maak je zelf.
Ik blijf dan toch liever hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom. en bier drinken hier in het cafe is net zo mooi als in een brabants cafe
Ik ga vanaamd eem naar Sanderskupequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond café, heel misschien ff de tent inmorgenmiddag optocht kijken en wie weet daarna nog ff pilsjes in de ten
tent, vanavond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond café, heel misschien ff de tent inmorgenmiddag optocht kijken en wie weet daarna nog ff pilsjes in de ten
ja, vanavond alquote:
wasdat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga vanaamd eem naar Sanderskupe
ik nog een uurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu is het echt gebeurd, ik heb geen zin meer
maar moet nog 1,5 uur
[..]
ja, vanavond alvorig jaar waren we bij M2, half 2 ging de tent dicht en ineens was M2 stamp- en stampvol
dus vanavond wel weer denk ik...
ok.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de grens naar duitsland
Wat?quote:
discoquote:
Golfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Intelligence het volgende:
Fokking mysterieuze shit rondom carnaval! Ik werd uit bed gebeld door iemand ... die mijn nr van me zus gekregen zou hebben, of ik bij hun op de wagen ofzo carnaval wou vieren ...
Damn ... stel me niet zulke vragen als ik net wakker ben, nu ben ik haar naam vergeten (en dat terwijl ze me 2x gebeld heeft) en ze belde met prive nr ...
Mijn zus al uitgehoord maar die weet ook van niks, misschien was dit wel diegene die me ook die valentijnshit stuurde ... fokking vaag weer het weekend in. Vanavond de Golf maar eens testen op de duitse autobahn en binnenwegenDe enschedesestraat/hengelosestraat is te kort, haal daar maar 210
spannend, een geheime aanbidsterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Intelligence het volgende:
Mijn zus al uitgehoord maar die weet ook van niks, misschien was dit wel diegene die me ook die valentijnshit stuurde ... fokking vaag weer het weekend in.
Geen sjonnie Golfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Golf(x1093812948701234812093) 210 rijden buiten de snelweg
Zeker ook geen winterbanden eronder, als je iets kopt, ben je ook niet verzekerd
Ik zei golfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Geen sjonnie GolfHelemaal originele GTI en zo blijft ie ook
quote:Hallo Hyvers,
word weer eens tijd voor een update over de Golf. Na enkele kinderziektes is de Golf eindelijk klaar bevonden voor op de weg!
Foto's en filmpjes volgen zeer binnenkort wel, vooral de filmpjes ;-)
Het geluid is om te kwijlen, lekker subtiel aanzuiggeluid ... werd al aangezien voor een VR6.
De uiteindelijke set-up is dus een KR motor met normale inlaat. De uitlaatgassen gaan via een Supersprint 4-2-1 spaghetti spruitstuk naar de katvervanger en verder door de standaard GTI uitlaat.
Voor het geluid en de looks is er een powerrohr geplaatst.
Het vermogen word via de versnellingsbak van de GTI 8v op de weg gebracht via de koppelingsplaat van een Golf 3 1.8 TD.
Dit zorgt voor een zeer leuke korte bak wat de acceleratie echt ten goede komt!
Aan de buitenkant van de auto is er bijna niets gedaan, 1 deukje is tijdelijk weg gewerkt. De achterlichten zijn vervangen voor donkere exemplaren van Hella.
De kabelbomen heb ik zelf onder handen genomen, dit omdat de motor geschikt was voor het oude type zekeringkast, en mijn auto uitgerust was met een nieuw type zekeringkast. Hierin zat de meeste tijd, en veel soldeerwerk ;-)
Verder heb ik voor de functionaliteit de deurrubbers en raamrubbers vervangen, deze waren niet bepaald in top staat nadat de auto lang stil gestaan had. Omdat er nog steeds vocht naar binnen kwam de deurpanelen los gehaald en het plastic aan de binnenzijde van de deur opnieuw vastgezet. Het raammechanisme aan de bestuurderskant ook vervangen want hiervan was een kabel geknapt.
Door het vocht was ook de motor van de kachel gaan roesten op de as, deze draaide dus niet mooi soepel en ook deze gelijk vervangen. Wil natuurlijk niet in de kou zitten.
Klaar zijn we nooit is het motto ;-) Maar de eerste dingen die nu op het lijstje staan is de afwerking van binnen, het dashboard zit er nog maar deels in en de auto ligt nog vol gereedschap.... uiteraard blijven de updates te volgen via VWForum en mijn Hyves. Maar het zal nu dus in een wat langzamer tempo gaan. Plannen zijn er al wel weer genoeg ;-)
De groeten! :driving:
Wat is er mis met een golf?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zei golfen dat blijftie ook
hoe "origineel"
hij ook moge zijn.
net zoals een poloquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een golf?Ik mag ze wel, toffe auto's!
Zo is dat, zuip de griep weg \m/quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
Grieperig, nice timing.
Zo toch maar heel even de kroeg in.
Vanavond aan de cola als uitzondering. Vanaf morgen pilsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo is dat, zuip de griep weg \m/
Als de griep tenminste weg isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vanavond aan de cola als uitzondering. Vanaf morgen pilsen.
Prima auto ja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een golf?Ik mag ze wel, toffe auto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb nu een kanarie op mn kamerHij is rood en heet dan ook Rooie Henkie
Och meisje toch, mijn oprechte deelneming met dit verlies. Echt super vervelend. Veel sterkte toegewenst de komende tijdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
Mijn opa is vanmorgen overleden.
Hij stond vanmorgen gewoon op, heeft gewoon ontbeten en gedouched enz. Oma heeft hem nog met alles geholpen en is toen brood gaan halen. Opa is zich rustig aan gaan kleden, en ergens in die tijd heeft hij een hartaanval gehad. Het was meteen over, hij heeft geen pijn gehad en was gewoon gelukkig op dat moment.
En hij was juist zo goed te pas... dus het kwam wel als een grote schok. Hij ligt er zo vredig bij...![]()
Sterkte meisje!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
Hij stond vanmorgen gewoon op, heeft gewoon ontbeten en gedouched enz. Oma heeft hem nog met alles geholpen en is toen brood gaan halen. Opa is zich rustig aan gaan kleden, en ergens in die tijd heeft hij een hartaanval gehad. Het was meteen over, hij heeft geen pijn gehad en was gewoon gelukkig op dat moment.
En hij was juist zo goed te pas... dus het kwam wel als een grote schok. Hij ligt er zo vredig bij...![]()
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:37 schreef Samzz het volgende:
waar ga je heen vandaag?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:33 schreef Fems het volgende:
Pff.
Mijn knieën zijn kapot en ik moet vanavond ook weer!
Vraag ik me ook af, maar ging wel lekker jaquote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom de goalgetter wisselen?
Enniewaais, geweldig gespeeld!
Overdag nergens heen, niemand wilde mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar ga je heen vandaag?
ik ben vandaag in Neede te vinden
met die oranje overalls niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Overdag nergens heen, niemand wilde mee.
Vanavond naar city, groenlo.
Ik ging nog wel kijken bij de rotonde gister trouwens, maar ik zag niemand die me bekend voorkwam.
Ja, die zag ik wel:P Met de muziek toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met die oranje overalls niet?
ik was een van de enige met een helm op
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 12:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, die zag ik wel:P Met de muziek toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaFlauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging nog wel opletten, maar neehoor, niemand die naar me zwaaide van die groep!
Was je op het end in de tent, of weg, toen ze die muziekinstallatie van jullie in die auto aan het stoppen waren?
ik heb jou niet gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Flauw!![]()
Ik ging nog wel opletten, maar neehoor, niemand die naar me zwaaide van die groep!
Was je op het end in de tent, of weg, toen ze die muziekinstallatie van jullie in die auto aan het stoppen waren?
En wie zegt dat dat mag?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef kwiwi het volgende:
ik kom ook even spieken in het tukkers topic
Hmm. wel stom!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb jou niet gezien
ik was daar tot het eind. heb nog even geholpen met kratten bier inleveren en daarna nog even een haring met uitjes naar binnen gewerkt
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh oh.. ik woon in enschede, dus ik dacht dan mag het vast wel
Dan mag het ja. Hoiquote:Op zondag 22 februari 2009 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hoi!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me..
And I'm feeling good
Iedereen weet dat Bublé zelf geen muziek schrijft maar kopieert.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
http://www.elyrics.net/re(...)ing-good-lyrics.html
Lucky Ajax.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lucky Ajax.![]()
Zo zou Twente nooit winnen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, terug van OldenzaalWat een geweldig feest!
Inderdaad:quote:Op maandag 23 februari 2009 09:29 schreef Rumille het volgende:
Goedemoggel, zit hier op school. Vakantie voorbij
Jij ook nog scholier?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad:
Die week ging echt veel te snel
aan de UTquote:Op maandag 23 februari 2009 09:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, waar dan? Mijn broers hebben namelijk geen vakantie en die studeren ook.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, 1 van mijn broers ook. Wat studeer je eigenlijk?
Bedrijfskundequote:Op maandag 23 februari 2009 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]En die heeft geen vakantie gehad? Dat is mooi lullig
Bedrijfskunde
Dat is uiteraard de normale reactiequote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedrijfskunde(sorry
).
Hij Civiele Techniek. Volgens mij geen vakantie, anders wassie wel thuisgekomen.
Kan ook. Maar ik moet weer weg, ruimte wordt afgesloten. Veel plezier daar verderquote:Op maandag 23 februari 2009 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is uiteraard de normale reactieGeeft niks
Of hij had gewoon geen zin om naar huis te komen
dat dusquote:
volgens mij heb ik meerquote:
half 11 ofzo.quote:
quote:
quote:
Ik was anders ook vast wel mee gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had anders best meegemogen
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was anders ook vast wel mee gegaan
Die is nu met Senna aan het lopen inderdaad, dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart, ik zag je moeder net met Senna (schrijf ik dat goed?) op t veld
heb de bus van 18.02 naar huis genomen, vriendin vond het ook leuk geweestquote:
nope, vanavond niet meer, alleen dit weekend carnaval was leuk genoegquote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat d'r vanaamd nog iemand naar assink?
Ja, maar ik weet wel zeker dat zij het wasquote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die is nu met Senna aan het lopen inderdaad, dus dat zou heel goed kunnen.
Ik heb het haar even gevraagd, ze dacht al dat jij het was.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wel zeker dat zij het wasWant ik herkende Senna dus
wat vroeg oniequote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de bus van 18.02 naar huis genomen, vriendin vond het ook leuk geweest
[..]
nope, vanavond niet meer, alleen dit weekend carnaval was leuk genoeg
voor mij was carnaval al heel uitbundig met tent vrijdag, optocht zaterdag en gisteren weer optocht+tentquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat vroeg onie![]()
maar carnaval is toch niet compleet zonder assink
Hahaha, okequote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb het haar even gevraagd, ze dacht al dat jij het was.Volgende keer dat ze je ziet gaat ze hoi zeggen, dus je bent gewaarschuwd.
dat kanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij was carnaval al heel uitbundig met tent vrijdag, optocht zaterdag en gisteren weer optocht+tentdus al aardig compleet voor mij doen
en was gisteren gewoon moe en vond het leuk geweest...
x2quote:
x2quote:
was ook niet echt druk, maar wel gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
ik ben vrijdag trouwens niet geweest.
Ik ga vanavond heeeeeeeerlijk slapen!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
x2
[..]
x2
Vanavond maar even gepast afscheid nemen van carnaval 2009.
velociraptor is een 10.000 toerenschijf van Western Digitalquote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is een velociraptor?
wat is een raid(opstelling)?
het heeft wel iets te maken met het rangschikken van je disksquote:
zoiets jaquote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
zodat Windows 2 harde schijven toch als alleen maar C:/ ziet ofzo?
en wat zijn al die dingen op je lijstje Wouter, kun je ff toelichten?
hmmquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, nog steeds op, en over 4 uur gaat mn wekker
Huisarts en schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
succes![]()
waarom zo vroeg die wekker?
Markoquote:
nee dat nog niet. even prijsaanvraag gedaan bij Azerty.quote:
Hey nathaliequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan we m even volmaken Remco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |