Het is redelijk gestoord, we moeten het eigenlijk nu over ontbijt hebben maar ala.........saus is leuker en lekkerder!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:35 schreef Twerk het volgende:
Het is werkelijk hartverwarmend om te zien hoe gepassioneerd mensen al praten over saus, terwijl het pas 6:30 is.
Mogen we stroop ook tot de sauzen rekenen vind je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is redelijk gestoord, we moeten het eigenlijk nu over ontbijt hebben maar ala.........saus is leuker en lekkerder!
Tuurlijk, zolang het maar lekker is!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mogen we stroop ook tot de sauzen rekenen vind je?
Geniaal. VOoral bij de hamburgers.quote:
Men nemen een banaan, beetje licht insmeren met citroensap, in schijfjes en dan deze chocosaus erover.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:06 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we vooral ook niet vergeten dat bijv. chocoladesaus op ijs ook uitstekend is.
Kerrie Ananas? Klinkt apart, maar relax.quote:
Ja ik zag het een tijd terug thuis een keer staan bij de barbecue, en dacht ook 'hm aparte combinatie'. Het leek me wel lekker dus geprobeerd, en sindsdien vind ik het de beste Calvé saus ever.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kerrie Ananas? Klinkt apart, maar relax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |