abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66264047
Ik dacht ik ga een nachtje uit met de jongens,heerlijke avond iedereen een paar biertjes op mooi.
Discotheek ging sluiten kwam er uit het niets ruzie tussen een paar jongens en een uitsmijter
komt er een jongen die jongens bij de uitsmijter vandaan halen om het gevecht te beeindgen
6 politie autos en dat onschuldige jongen wordt gewoon weliswaar neergeknuppeld hond aan zijn been helemaal knocked the fuck out die jongens die het gevecht begonnen ontsnapte aan de politie maar dat onschuldige jongen ..ik kon het gewoon niet aanzien . en ik wou nog een aan een politie opleiding beginnen maar als dit is hoe het moet dan houdoe.

kenker zooi . punt
pi_66264066
En pas door dit voorval begin je in te zien dat het gehele politie apparaat 1 rotte, amateuristische bende is hier in Nederland?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66264073
LEER GODVERDOMME NEDERLANDS.
pi_66264078
heb jij dat ook meteen duidelijk gemaakt of wat?
pi_66264079
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:53 schreef De_Ananas het volgende:
LEER GODVERDOMME NEDERLANDS SCHRIJVEN.
pi_66264087
quote:
Om maar een beetje een indruk te krijgen van wat voor een mannetjes zich doorgaans aanmelden bij de politieschool.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66264099
ACAB
pi_66264102
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:47 schreef sharkos het volgende:
Ik dacht ik ga een nachtje uit met de jongens,heerlijke avond iedereen een paar biertjes op mooi.
Discotheek ging sluiten kwam er uit het niets ruzie tussen een paar jongens en een uitsmijter
komt er een jongen die jongens bij de uitsmijter vandaan halen om het gevecht te beeindgen
6 politie autos en dat onschuldige jongen wordt gewoon weliswaar neergeknuppeld hond aan zijn been helemaal knocked the fuck out die jongens die het gevecht begonnen ontsnapte aan de politie maar dat onschuldige jongen ..ik kon het gewoon niet aanzien . en ik wou nog een aan een politie opleiding beginnen maar als dit is hoe het moet dan houdoe.

kenker zooi . punt
Misschien was de jongen wel een seriemoordenaar en zag de politie haar kans schoon?
pi_66264152
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:59 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Misschien was de jongen wel een seriemoordenaar en zag de politie haar kans schoon?
En dan wachten ze wel even tot ze hem toevallig een keer in het uitgaansleven treffen?

Die kwalletjes die op straat lopen worden sowieso niet geinformeerd over dergelijke relevante zaken. En terecht.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 04:36:35 #10
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66264211
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:47 schreef sharkos het volgende:

kenker zooi . punt
Als je door die smeerlappen van een opleiding af ziet die je graag wil doen is die jongen niet het enige slachtoffer.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66264253
Wat heb jij dan gedaan?
2x niks?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_66264269
het spijt me als ik verkeerd nederlands type ik ben niet goed in grammatica .
@sezten, nee ik heb niks kunnen doen ik kan wel op die politie agent afgaan maar daar bereik ik niks mee dan lig ik ook op de grond met een paar knuppels op me kop en een hond aan me been. helaas heb ik alleen toegekeken (schaamte) . dankjewel voor jullie reacties
pi_66264282
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 04:59 schreef sharkos het volgende:
het spijt me als ik verkeerd nederlands type ik ben niet goed in grammatica .
@sezten, nee ik heb niks kunnen doen ik kan wel op die politie agent afgaan maar daar bereik ik niks mee dan lig ik ook op de grond met een paar knuppels op me kop en een hond aan me been. helaas heb ik alleen toegekeken (schaamte) . dankjewel voor jullie reacties
Je hebt iig wel de rust en geduld om bij de politie te werken.
pi_66264287
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 04:59 schreef sharkos het volgende:
dankjewel voor jullie reacties
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66264295
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

.
Ik weet ook nooit zo hoe ik dat moet beoordelen. Je zou je haast schuldig gaan voelen.
pi_66264307
KANKER WOUTEN.

Dit komt er nou van als je agenten in opleiding naar andere steden stuurt dan waar ze geboren zijn.

Ze horen dat er gevochten wordt ergens, en het enige waar ze aan denken is lui neerhoeken en arresteren.

VIEZE SMERIGE SLAAFSE ONMENSELIJKE KANKER LIJERS .

Binnenkort is het genoeg, dan schieten we ze gewoon neer .
  vrijdag 20 februari 2009 @ 05:30:00 #17
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_66264311
Je had die hond moeten bijten.
pi_66264312
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 03:59 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

obvious troll is fucking obvious. .
  vrijdag 20 februari 2009 @ 05:56:17 #19
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66264372
Toevallig gefilmd met je mobieltje?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66264381
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 05:56 schreef Ugjerke het volgende:
Toevallig gefilmd met je mobieltje?
Dan confisqueren ze de telefoon en deleten ze de opnames.

Is mij en vrienden van me meerdere malen overkomen, ook al is het wederrechtelijke vernieling van prive eigendom.

Volgende keer krijgen ze processen aan hun pens.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 06:14:33 #21
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66264412
Ja da's balen voor die jongen, maar in ieder ander land lag hij nu waarschijnlijk in coma

Politie bashen is zóóó 1964
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 05:19 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik weet ook nooit zo hoe ik dat moet beoordelen. Je zou je haast schuldig gaan voelen.
Je schuldig gaan voelen
AFC AJAX
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 06:36:55 #22
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66264498
En jij stond er bij en keek er naar?
F.K.A. SuperwormJim
pi_66264527
straks zit die jongen nu nog vast, anders ga je even die jongen helpen. Stel je als ren getuige op. Lil'bitch
pi_66264545
quote:
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66264604
Die jongen had er vast om gevraagd!
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: