Hé! Hoor jij niet in het andere topic met AQquote:
zo, dat is snel gevonden....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Welkom terug dan Poit.
En bah, het is koud hier op mijn werk.
Welke ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hé! Hoor jij niet in het andere topic met AQ
Hij wil ons hier weg hebbenquote:
Willen willen, beetje overdreven. Het is mijn doelquote:
Het is nog geen 11 uur hoorquote:
Gezellig kruisje doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Willen willen, beetje overdreven. Het is mijn doel
Want dan kunnen we hier weer gezellig
[ afbeelding ]
Ja heel knap!quote:
Maar mijn nieuwe ING Creditcard is wel prachtig mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
CRISIS!!!!!!
Damn ING staat super laag!
Blij dat ik tijd terug al ING heb verkocht! Wel met verlies maar dit vertrouw ik ook niet meer.
Maar wat ik nu heb gaat ook flink omlaag maar daar maak ik me geen zorgen over!
Tot je niet meer kan betalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe ING Creditcard is wel prachtig mooiDus uiteindelijk komt het wel weer goed
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe ING Creditcard is wel prachtig mooiDus uiteindelijk komt het wel weer goed
Waarom wil je mij weg hebben ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Willen willen, beetje overdreven. Het is mijn doel
Want dan kunnen we hier weer gezellig
[ afbeelding ]
Hij wil hier een totalitaire staat stichten! Het wereldrijk Disjfa! En iedereen moet buigen naar zijn wil!quote:
Maar goed ook Edje! Zwicht niet voor die tiran!quote:
Vent, je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar goed ook Edje! Zwicht niet voor die tiran!
Edje over 100 jaar heeft men een standbeeld van je! Omdat jij op de barricades bleef staan!
Daar kom je nog wel achter als je ineens de ramen van Disjfa aan het lappen bent! Maar dan is het te laat!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vent, je kan het ook overdrijven.
Je bent een gay Disjfa tenminste 90% van je post bevat iets in die richting!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
Niemand zit hier te wachten op die homo verhaallijn van jullie hoor, Dat bedoel ik met ga lekker ergen sin een hoekje zitten samen
Wat is je probleem man ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
Niemand zit hier te wachten op die homo verhaallijn van jullie hoor, Dat bedoel ik met ga lekker ergen sin een hoekje zitten samen
Hij is gewoon een zure gast! Altijd aan het zeuren maja daar moet je niet echt op letten!quote:
Dat leg ik je net uit manquote:
Ga wegquote:
Doe normaal man, dan kies ik nog liever niks dan dat ik bij jou in het "team" moet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Civil War in de SC!
Edje & AQ vs Disjfa
Welke kant kies jij??!?!
Kut Edje met je brute woordenquote:
Eerst vraag je of ik duidelijk wil zijn, ben ik duidelijk ga je scheldenquote:
De reden waarom ik weg moet ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eerst vraag je of ik duidelijk wil zijn, ben ik duidelijk ga je schelden
Omdat je losgeslagen bent:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |