ik kreeg een HSV-flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:24 schreef Adidah het volgende:
Ik kreeg gewoon spontaan een flashback van de bijna gestolen overwinning in Valencia.
Vermaelen speelde goed, Oleguer speelde goed, Anita.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Die ook wel, maar met vlagen. Het middenveld viel me mee. Maar Vermaelen en Schilder vond ik erg slecht. Ook Suárez en Sulejmani brachten weer veel te weinig.
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Op zijn twee grote slippertjes na deed Vermaelen het wel aardig.
Ik krijg een Heitinga flashbackquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zo jammer van Vermaelen... dat heeft die man altijd wel.. 1 of 2 grote slippertjes per wedstrijd maar voor de rest altijd solide...
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer Oleguer, weer de nul. En dat tegen Gilardino en Mutu.
Ik ben best bereid in toeval te geloven hoor.. Maar als er ZOVEEL toeval is, is het geen toeval meer.
Oleguer is dus gewoon, ondanks z'n gestuntel, onwijs belangrijk. Zoveel is wel gebleken.
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
Dat sowieso, maar hij had ook verdedigend de eerste seizoenshelft nogal wat slippertjes. Ik blijf het vreemd vinden, zo op het oog lijkt hij niet echt geweldig, maar de statistieken liegen niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Ja altijd als ik aan Oleguer denk dan moet ik aan die bal tegen Volendam denken. Waar hij onderdoor gaat en Tuyp een 100% kans krijgt. Maar toch kan die gast wel verdedigen. En vandaag had het niks met geluk te maken. We hadden wel geluk maar Oleguer was gewoon scherp en fel en haalde veel ballen weg. Ben heel blij met deze ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp 'r echt geen kut van hoorOverigens was hij tegen Feyenoord en Fiorentina niet zo stuntelig als tijdens de eerste seizoenshelft.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaaaaar is dieeee Heatwave nou, waaaaaaar is die Heatwave nou...
Gele kaart was niet echt terecht. Suarez had het wel zwaar in zn eentje. Toen Leo erbij kwam ging het stukken beter. Suarez hield ze wel goed bezig achterin. Dit zijn wel wedstrijden waar zo'n speler veel van leert.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef toma het volgende:
Suárez was wel lekker bezig vandaag tegen die verdediger
Die werd ook zwaar ondegewaardeerd. Zelfde geldt voor Escude.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet hem niet laten meevoetballen, maar als verdediger doet ie t prima. Een beetje een Grygera achtige verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |