Als je drain life deed in TBC tijdens raiden faalde je.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Was het altijd wel in TBC. Had je maar 1 macro nodig:
Siphon Life, CoA, Corruption, Life Tap, Drain Life, Drain Life
-welke cooldown? Je runes? Gewoon rondrennen als een downer en auto-attack gebruiken en death coil als je runic power hebtquote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Ericjuh het volgende:
anyway! Ik begin me toch seriues af te vragen wat ik precies fout doe in pvp! Ik blijf gewoon zuigen op pvp! Als het 1 op 1 is dan blijf ik gewoon doodgaan, terwijl de andere nog minimaal 50 % HP heeft. na mijn mening is mijn gear niet echt slecht, wel veel pve gear.. Keb blood speced death knight (80).
Of iedereen is een wijf en kan 20 dingen tegelijkertijd doen, want ik zit echt de hele tijd zo:
- ahh shit cooldown, wat moet ik nu dan gebruiken
- owhh shit mine rune tab kon ik ook nog gebruiken
- ahh had ik unholy rune aan ipv blood rune
- weer vergeten winterhorn te gebruiken
- let ik op cooldown en dan is enemy opeens een stuk verder waardoor hij niet in range is
Of er zijn gewoon macro's voor deathknight, want ik kan gewoon niet bijhouden wat de rest doet.
iemand nog toevallig wat tips?
Carbonite (geef ik echt een A+)quote:
Beast Mastery. imo.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja en wat is de beste talent om te lvlen?
VUUR!!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:32 schreef Supershenkie het volgende:
Heb lvl 26 human Mage, maar moet beetje doorlvl'en eigenlijk...
Handige tips voor de talent tree voor mij?
Heb nog niet heel veel er aan gedaan!
Ja, ik dacht daar dus zelf ook al aanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
VUUR!!
Dat is het enige dat ik als een mage leek weet: vuur is damage (dus sneller dood).
Tijd om te socializen!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Noes GFX kaart geeft artifacts en freezed, geen wow voor mij de komende dagen ben ik bang.
Leg uit...quote:Op maandag 23 februari 2009 21:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Feral en dan over faceroll praten
FEROCIOUS BITE LOLOLOLOLOLOLquote:
Ik had laatst dit probleem ook gehad! ff mijn GFX kaart stof vrij gemaakt en toen deed hij het weerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Noes GFX kaart geeft artifacts en freezed, geen wow voor mij de komende dagen ben ik bang.
Feral is nu dé faceroll specc in arena. Kwam vandaag nog een pala+feral druid team tegen. Ze waren echt super slecht en hadden toch 2.1k rating ofzoquote:
En de grap hier is dat ik hem juist net schoongemaakt had met een busje lucht. Ding is gelijk 20 a 30 graden kouder maar de GPU is wel fucked xD. (Normaal niet 3D gebruik doet het gewoon zonder problemen.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik had laatst dit probleem ook gehad! ff mijn GFX kaart stof vrij gemaakt en toen deed hij het weerBleek namelijk dat er zoveel stof in mijn koelribben zat dat er te weinig gekoeld werd!
Maar aan de andere kant! ik ben ook niet zo zuinig met mijn pc spul en zal daarom denk ik wel als enige zijn die heel koelrib vol heeft met stof heeft zitten
Klinkt alsof je net te laat bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En de grap hier is dat ik hem juist net schoongemaakt had met een busje lucht. Ding is gelijk 20 a 30 graden kouder maar de GPU is wel fucked xD. (Normaal niet 3D gebruik doet het gewoon zonder problemen.)
Kwam een paar keer een feral druid tegen in BG en die was 3x zo erg dan rogues waren in TBC.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Feral is nu dé faceroll specc in arena. Kwam vandaag nog een pala+feral druid team tegen. Ze waren echt super slecht en hadden toch 2.1k rating ofzo
Ben je gestopt in TBC of daarvoor? Want wat ik hoor van mensen die pre-TBC spelen is dat het allemaal veel makkelijker is geworden, iig zijn er veel dingen veranderd die "het leven wat makkelijker maken" en zo'n beetje elke spec is nu viable voor raiden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef Faalbaas het volgende:
Ben 2 jaar geleden gestopt met WoW.
Is het nog wat? En ik bedoel daarmee of het wat is voor een 'nieuwkomer'.
Ik heb TBC overgeslagen en ben met WOTLK verder gegaan. De meeste dingen die irri waren zijn eruit gehaald (er is nu wat meer te doen op 80) En makkelijker? meh Naxx is lastiger dan MC indertijd...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben je gestopt in TBC of daarvoor? Want wat ik hoor van mensen die pre-TBC spelen is dat het allemaal veel makkelijker is geworden, iig zijn er veel dingen veranderd die "het leven wat makkelijker maken" en zo'n beetje elke spec is nu viable voor raiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |