Ja die heeft echt het goeie spul gebruikt voor deze wedstrijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Prik0 het volgende:
Wat keept die dekselse Stekelenburg een puike partij zeg!
Ja dat zagen we ook tegen Dinamo Zagreb hequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Roi het volgende:
Thuiswedstrijd telt alleen nog maar voor de papieren!
Haha gelukkig heb jij zoveel te doen op je donderdagavond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou, wat ben jij sneu zeg
Nou nou, niet overdrijven hequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Roi het volgende:
Thuiswedstrijd telt alleen nog maar voor de papieren!
Komt door onze pannenkoekquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Tallie1982 het volgende:
0-1 winnen bij een italiaanse club ! Haha
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha, dat zegt mijn vader ook altijd, maar dan de ziekte van Lupke
Ze kennen daar geen echte pannenkoeken, dus zullen vast geen echt woord ervoor hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Flensje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef mcwops het volgende:
wat is pannenkoek in het italiaans?
En je bent nog dom ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha gelukkig heb jij zoveel te doen op je donderdagavond.
Oei, daar was de 1-1 bijna.
frittellaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef mcwops het volgende:
wat is pannenkoek in het italiaans?
Ik woon ook in Brabant...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
HahaWij in Brabant zeggen Rupke
Maar gelukkig ben ik je vader niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |