in FLorence ? da's knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
twente op de paal
zeker weten ja. Laat hem gewoon weglopen lui vodquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar hij liet Mutu veel te veel lopen.
Modjes uitkijken een klaagbaak user heeft VBL ontdekt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef BluesRebel het volgende:
Hier zijn jullie dus verdomme. Me rot gezocht voor dit topic onder 'Sport.' Wist niet dat er een voetbal-forum was.
Even inhalen:
FORZAAAAAAAAAA AJAX!!!!!!!
JODEN JODEN JODEN!!!!!!!!!!!!!!!
0-1 YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*Gaat uit zn dak!*
Zo.
Kreeg een hartaanval bij die kans van Gilardino.. IDIOT!
Wat zijn wedstrijden van Ajax toch ongezond voor mij.
(Maar ga er wel heen volgende week thuis tegen Fiorentina)
WINNEN!!!!!!!!!!!!!
Je maakt me nog zenuwachtiger dan ik al benquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Rumille het volgende:
Kom op Ajax, nog kwartier! VOLHOUDEN!
Mede-Ajacied beledigen.. Dat is pas falenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Deze tussenstand is echt het toppunt van lucky ajax, rode kaarten worden kwijtgescholden aan ajax, penalties onthouden voor fiorentina en ajax mag eindeloos tijd rekken.
Wat een geluk ken je hebbe zeg.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
COME ON VIOLA !!!!
VAMOS VIOLA !!!!
FORZA VIOLA
ALLEZ VIOLA, Cest Mangefique.
Noem je me nu Ajacied?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mede-Ajacied beledigen.. Dat is pas falen
Shame on YOU!
JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
![]()
Je kan Mutu beter laten lopen ja en hem niet aan het lijntje houde, hij is no al gevoellig voor lijntjes cokequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar hij liet Mutu veel te veel lopen.
Ik vond je al een tijdje zo stil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
COME ON VIOLA !!!!
VAMOS VIOLA !!!!
FORZA VIOLA
ALLEZ VIOLA, Cest Mangefique.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Modjes uitkijken een klaagbaak user heeft VBL ontdekt.
Messi is zelfs niets bij onze Kennedy. Wat een klasbak is die jonge kale Zweed toch!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef ASroma het volgende:
leo speelt maar bleekjes, mag de schoenen van kennedy nog geen eens poetsen
Nog maar een keer geluk heb je niet, dat dwing je afquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef sammeh het volgende:
Och, een echte kampioen moet toch ook geluk hebben
Hij moest eerst al die woorden opzoeken ... beste faal trouwens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond je al een tijdje zo stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |